XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#286
Napisano 14:34, 03.09.2014
#287
Napisano 17:39, 03.09.2014
dziury plus do tego studzienki etc. u mnie też na początku poleciał sworzeń wahacza górnego z prawej strony, z lewej wszystko ok..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#288
Napisano 19:45, 03.09.2014
hi,
jak juz ktos wczesniej napisal pasuja dolne sworznie od CB, CC, CE CD do CG.
do CC jest napisane jak sie wymienia sworznie.
przed wymiana sworzni dolnych nalezy zdemontowac zwrotnice.
do wyniany potrzebne jest duze imadlo i 3 tools.
tools do demontazu to 07HAF-SF10110 i 07HAF-SF10130 albo inne pasujace tuleje
tools do montazu to 07HAF-SF10110 i 07HAF-SF10120 albo inne pasujace tuleje
montaz i demontaz nastepuje bez gumki sworznia dlatego trzeba uwazac aby brud nie dostal sie do kulki sworznia.
trzeba zalozyc tulejke 07HAF-SF10110 na koncowke sworznia i nakrecic nakretke.
nastepnie trzeba ustawic obydwie tulejki do demontazu jak na rys. i zalozyc do imadla i wycisnac sworzen ze zwrotnicy.
potem trzeba ustawic obydwie tulejki do montazu jak na rys. i zalozyc do imadla i wcisnac sworzen do zwrotnicy.
moje tools z eBay sa bardzo podobne.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 19:55, 03.09.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#289
Napisano 08:50, 04.09.2014
tylko jeszcze jak duże imadło musi byc wygeneraować na tyl duzy moment by dało radę to wyprasować. Przy osadzonym sworzniu w zwrotniy giedyś tak chciałem wyciągnąć sworzeń to całym stołem ruszałem kręcąc imadłem już z przedłużką, aż ujebałem nakretkę co chodzi na srubie w imadle.
@kardynał. Jakie masz u siebie imadło?
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#291
Napisano 10:07, 04.09.2014
fajna konstrukcja, lubie domowe patenty. Jedynym nowym elementem jest ten siłownik hydrauliczny?
Konstrukcja ze zwykłej stali? Czym spawane? Jak masz więcej zdjęc to daj tutaj, oraz jaki koszt takiej zabawy?
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#292
Napisano 10:18, 04.09.2014
Silownik nowy do 2T (troche slaby, ale dal rade)-45zl.
Stali mielismy troche swojej, ale wiekszosc dokupilismy, mysle, ze calosc stali wyniesie100-150zl. Wszystko zalezy od rozmiarow.
Sprezyny od bebna pralki
Spawane normalna spawarka.
Konstrukcje obczailem w internecie, pelno tego
Użytkownik lipson edytował ten post 10:19, 04.09.2014
#293
Napisano 10:29, 04.09.2014
hi,
prase mam tez (czerwona na zdjeciu), ona sie do tego rodzaju reperacji nie nadaje.
prasa jest bardzo dobra = niezbedna do wymiany lozysk przednich.
moje imadlo ma prawie 50cm (o,5m) dlugosci i wazy bardzo duzo.
naturalnie najlepiej jest miec takze tools bo z nimi idzie wymiana bardzo szybko i bez nerw.
najpierw chcialem kupic nowe imadlo, ale byly mi za drogie.
potem kupilem uzywane kiedys na eBay specjalnie do takich napraw.
jest ono bardzo przydatne tez do innych robut.
przedtem mialem mniejsze i przy drugim sworzniu urwalem gwint.
problem jest przy wciskaniu ze tools + zwrotnica + sworzen sa razem dosc dlugie dlatego potrzebny jest duzy rozstaw szczek.
dlatego przy malych imadlach lapie = cisnie tylko koniec gwintu imadla.
także przy wyciskaniu zardzewialego sworznia potrzebna jest duza sila, co jest dużym obciazeniem dla gwintu.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 10:37, 04.09.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#294
Napisano 10:54, 04.09.2014
DOKŁADNIE. Twoje imadło to istny potwór i pewnie waży lekko 50kg i na pewno ramie 1metra szkody mu nie zrobi.
tylko do tego też musi byc solidna konstrukcja a nie np biurko z pilśniowej płyty. I faktem jest, że w takim imadle stabilnie można zamocować całą zwrotnicę, co na prasie już moze nie być tak łatwo.
ciekawe czy na złomowiskach mozna takie kupić
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#295
Napisano 11:38, 04.09.2014
ramie 1m nie jest potrzebne, to co jest wystarczy w zupelnosci.
objezdzic zlomowiska w okolicy to tez kosztuje ale jak masz jakies blisko dlaczego nie.
ja czailem sie na ebay i patrzylem zeby bylo blisko zeby przywiesc.
no i wyczailem i kupilem.
musialem jechac okolo 60km zeby odebrac ale sie oplacalo.
Edit:
...jeszcze znalazlem zdjecia jak to kiedys do swojego accorda CA5 robilem.
moja zwrotnica jest taka sama jak w CG i innych nowszych accordach jak CL, CM, CN itd.
tym samym wymiana jest taka sama.
prawdopodobnie tylko sworzen ma minimalnie inne wymiary.
Demontaż:
Montaż:
Użytkownik Kardynal edytował ten post 12:05, 04.09.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#296
Napisano 16:32, 04.09.2014
Siemka imadło musi być stalowe, a nie żeliwne to wtedy wytrzyma. Ja kupowałem imadło od Tego gościa: http://olx.pl/oferta...html#21cf30871d Gość sam je robi, bardzo solidna konstrukcja i cena też dobra. Do wciskania sworzni wystarczy
#297
Napisano 09:06, 05.09.2014
. Do wciskania sworzni wystarczy
A do wyciskania?? Bo to gorsza sprawa
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#298
Napisano 11:17, 05.09.2014
...mozna tez inaczej.
najpierw zdemontowac zwrotnice.
jak ktos nie ma duzego imadla to moze sie rozejrzec w swojej okolicy kto ma: kowal, blacharz, hydraulik, jakis warsztat itd.
ze zdemontowana zwrotnica mozna wszedzie pojsc albo podjechac.
nawet u hondy mozna oddac zwrotnice zeby wymienili sworznie za male pieniadze.
jak by nie patrzec najwiecej czasu zajmuje montaz i demontaz wszystkich czesci zawieszenia.
np. jak zmienialem lozysko to na piascie zostla czesc lozyska.
ze nie mialem takiego sciagacza poszedlem do wrszratu gdzie mi to sciagneli za grosze.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 11:22, 05.09.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#299
Napisano 10:17, 09.09.2014
A do wyciskania?? Bo to gorsza sprawa
Sworzeń i tak idzie na śmietnik to wystarczy duży młotek i druga osoba do przytrzymania zwrotnicy
#300
Napisano 08:35, 04.10.2014
Wysłane z mojego C5303
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych