tak tyle sam nabiłem od nowości i to był faktyczny przelot ale autko nie jeździło wtedy po zbyt równych drogach a wręcz bym powiedział że po ekstremalnie dziurawym asfalcie i po 120 tys był już luz na 1 stronie to wymieniłem oba żeby mieć spokój. Z tego co wiem po znajomych przy normalnej eksploatacji oryginał wytrzyma ok 180-200 kkm
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#256
Napisano 08:33, 07.06.2014
#257
Napisano 11:02, 07.06.2014
Ja mam u siebie koło 200 tys. i narazie nic nie stuka i luzów nie ma na sworzniu (ale czy jest ori to niewiem). A co do innych samochodów to nie ma co porównywać. Ja mam toyote camry z 1990 i tam na sworzniu mam zrobione ponad 350 tyś. Sworzeń od nowości nie wymieniany (auto w rodzinie od 94 roku) ale dzisiejsze samochody nie mają tak mocnych podzespołów. Jeżeli można nazwać dzisiejszym samochodem accorda z lat 98-02
#258
Napisano 15:44, 11.06.2014
zdecydowałem się na te CTR-y, ale jakoś mam mieszane odczucia. Wizualnie jakością nie powalają, choć nie jest najgorzej. Ale jednak się zdecydowałem je oddać i kupiłem 555 made in japan
tu jakiś rusek próbuje chyba wytłumaczyć coś w stylu dlaczego zamienniki nie wytrzymają nigdy tyle co pierwszy montaż, akurat CTR pokazuje.
http://translate.goo...0495/&sandbox=1
Użytkownik seiko edytował ten post 12:58, 22.06.2015
#259
Napisano 20:35, 11.06.2014
tez kupiłem CTR i też nie ma hologramu, wybite tylko CTR i jakieś IT na denku, i też nie ma segera, ale on nie jest potrzebny, wahacz jest zawieszony na nim (znaczy na sworzniu), a więc ciągnie go w dół, a skoro tak, to nie ma możliwości że wypadnie
teraz trzeba tylko zamontować, ciekaw jestem ile wytrzyma...
Użytkownik rafisz edytował ten post 20:38, 11.06.2014
#260
Napisano 21:31, 11.06.2014
a ja miałem kupiony sworzeń górny i też nie było hologramu
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#261
Napisano 23:04, 11.06.2014
ja kupuje na baeer.pl i nie miałem zastrzeżeń co do jakości. Już nie pamiętam, czy miałem hologram czy nie, ale przejeżdzając 60 kkm na nich raczej na podróby nie trafiłem. Napisz priva do Wolka, on jest w temacie.
#262
Napisano 06:35, 12.06.2014
ja kupuje na baeer.pl i nie miałem zastrzeżeń co do jakości. Już nie pamiętam, czy miałem hologram czy nie, ale przejeżdzając 60 kkm na nich raczej na podróby nie trafiłem. Napisz priva do Wolka, on jest w temacie.
właśnie od Wolka brałem, więc bez hologramu jest ok;)
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#263
Napisano 00:20, 05.08.2014
Przerobiłem cały temat , bo czeka mnie wymiana dolnego sworznia z przodu i muszę się na coś zdecydować a czas mnie goni i sie musze zdecydować szybko . Co brać pod uwagę w pierwszej kolejności ? CTR-a , 555 , Lemfordera czy coś innego ? Ktoś mi zaproponował Dokuji , a nie mam pojmy co to za firma i jak to jakościowo wygląda ...
Najwięcej opinii jest w temacie chyba o CTR i 555 , przynajmniej takie mam wrażenie po drążeniu tego tematu , no ale moge sie mylić bo mi sie właśnie 4- pak kasztelana skończył ...
#264
Napisano 11:04, 05.08.2014
Dzięki za swoją kwalifikację ... ze względu na potrzebę chwili bo muszę mieć go na już zamówiłem właśnie CTR-a , myślę że na 2-3 lata czyli ok 50 000 km spokojnie wystarczy , bo tyle max będę nim jeszcze jeździł ...
#265
Napisano 11:05, 05.08.2014
#266
Napisano 12:29, 05.08.2014
a ja dzisiaj kontrolowałem swoje sworznie, bo mam wyjętą zwrotnicę i po ponad 60 kkm zero luzów, trzymają jak głupie.
Także CTR
#267
Napisano 11:02, 06.08.2014
No to i ja myślę , że będę zadowolony. czekam teraz na paczkę i do mecha z bryką ...
Dzięki chłopaki za utwierdzenie w dobrym wyborze ...
Po wymianie napiszę jak poszło i jak się autko sprawuje.
#268
Napisano 13:43, 01.09.2014
i mnie dopadła zmora dolnego sworznia.
W dwa tyg zrobiłem 2500km po Polsce, głownie Mazury i zaczeło mi coś strzelać.
Auto wyłączone i leciutko ruszam kierownicą i po ok 30 stopniach skręcenia strzał. Tak jakby guma od opon najpierw się napinana a potem juz koło skręcalo i w tym momencie był ten strzał jakby ktoś mlotkiem w osłone tarczy uderzał. Dodam, że na full załdowanym aucie tylko słyszalne na postoju gdy koła na wprost. Na pusto juz nawet przy ruszaniu słyszalne, wyrażnie z dołu.
Z musu zamówiłem yamato i jutro wymieniam, z dwóch stron dolne sworznie, co by nie ryzykować urwaniem koła. 555 od ręki nie dostępne.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#269
Napisano 21:01, 01.09.2014
Kiepska firma
Wysłany z Tapatalk
#270
Napisano 07:02, 02.09.2014
wiem, nic innego nie było pod ręką. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych