Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silniku

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 Kaylish

Kaylish
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 12.04.2024

Dobra zrobiłem to trochę brutalnie. Odkręciłem górną śrubę i przekręciłem całe IACV tak, żebym mógł go wyczyścić. Ucierpiała uszczelka. W poniedziałek, albo wtorek przyjdzie mi uszczelka od przepustnicy i zobaczymy, czy to będzie działać.


  • 0

#17 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 19:34, 12.04.2024

nie pisz wiadomości pod wiadomością, używaj przycisku Edytuj


  • 0

#18 Kaylish

Kaylish
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 16.04.2024

Po złożeniu wszystkiego, jest tak jak było, a nawet gorzej. Zwiększa obroty do 2 tys. Raz trzymał przez ok. 10 sekund na 2.5k obrotów.

Zaczął dymić z wydechu, ale to raczej przez to że na zimnym silniku go gazował mocno. A po zgaszeniu dym z okolic przepustnicy poszedł. Śmierdziało jakby się coś zagotowało.

 

@edit

Pytanie: Ta uszczelka do przepustnicy, powinna być zieloną stroną do kolektora, czy do przepustnicy?

Przepaliłem go teraz, z tyłu jakby spod krokowca płyn się leje, po przejechaniu kilometra tak zaczął kopcić jak go zgasiłem.

Wrzucam zdjęcia jak się wylało,

https://imgur.com/a/46cqB53

 

film - https://imgur.com/VtZ5Hww


Użytkownik Kaylish edytował ten post 14:30, 16.04.2024

  • 0

#19 Kubek

Kubek
  • Klubowicz
  • 20 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:53, 16.04.2024

Co do uszczelki to raczej tylko jednym ustawieniem (kształtem) pasuje, więc kolor chyba nie ma znaczenia.

Przejrzałem swoje zdjęcia i zielona strona była od kolektora.

 

to widziałeś, może Ci pomoże : https://www.accordkl...-to-i-do-czego/


Użytkownik Kubek edytował ten post 18:13, 16.04.2024

  • 1

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 07:04, 18.04.2024

sprawdź czy dobrze poskładałeś bo dym może oznaczać uciekający płyn chłodniczy.


  • 1

#21 Kaylish

Kaylish
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:15, 21.04.2024

Wczoraj oddałem furę do mechanika, jakoś udało mu się zdjąć tego krokowca. Ogólnie cały kolektor zdjął. Komputer pokazał mu tyko jeden błąd, coś na V[..]

Dzwonił do mnie i uszczelka od krokowca była cała tylko w połowie, w sensie tam kawałek był urwany. Nie wiem jak to się stało, ale w tym tygodniu raczej mi to ogarnie. Jak powie mi coś więcej co tam się sypło to napiszę tutaj.

Pozdro.


  • 0

#22 Kaylish

Kaylish
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 26.04.2024

Rozwiązaniem okazało się wymiana uszczelki od krokowca, oraz uszczelka od wtrysku bo się podwinęła jakoś i powietrze leciało.


  • 0

#23 Kubek

Kubek
  • Klubowicz
  • 20 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 05:24, 27.04.2024

Wychodzi na to że głównym winowajcą była uszczelka wtrysku, bo od IAC to uszkodziłeś sam w trakcie poszukiwań ;)


  • 1

#24 Kaylish

Kaylish
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:16, 27.04.2024

Wychodzi na to że głównym winowajcą była uszczelka wtrysku, bo od IAC to uszkodziłeś sam w trakcie poszukiwań ;)

W zasadzie tak XD

Ale wymiana uszczelki w krokowcu i włożenie jeszcze któreś (nie wiem która niestety, zapomniałem się spytać która) poskutkowała tym, że silnik zaczął równo chodzić i lepiej przyśpieszać.

Ziutek mi mówił, że gdzieś nie było w ogóle uszczelki.

A i dym który siÄ™ wydobywaÅ‚, to tak jak Przemkowal napisaÅ‚, to byÅ‚ uciekajÄ…cy pÅ‚yn chÅ‚odniczy z IACV. 

Temat rozwiÄ…zany, dziÄ™kujÄ™ chÅ‚opaki za pomoc w szukaniu problemu!  ;)


Użytkownik Kaylish edytował ten post 06:18, 27.04.2024

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq