Dobra zrobiłem to trochę brutalnie. Odkręciłem górną śrubę i przekręciłem całe IACV tak, żebym mógł go wyczyścić. Ucierpiała uszczelka. W poniedziałek, albo wtorek przyjdzie mi uszczelka od przepustnicy i zobaczymy, czy to będzie działać.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:10, 12.04.2024
#17
Napisano 19:34, 12.04.2024
nie pisz wiadomości pod wiadomością, używaj przycisku Edytuj
#18
Napisano 12:18, 16.04.2024
Po złożeniu wszystkiego, jest tak jak było, a nawet gorzej. Zwiększa obroty do 2 tys. Raz trzymał przez ok. 10 sekund na 2.5k obrotów.
Zaczął dymić z wydechu, ale to raczej przez to że na zimnym silniku go gazował mocno. A po zgaszeniu dym z okolic przepustnicy poszedł. Śmierdziało jakby się coś zagotowało.
@edit
Pytanie: Ta uszczelka do przepustnicy, powinna być zieloną stroną do kolektora, czy do przepustnicy?
Przepaliłem go teraz, z tyłu jakby spod krokowca płyn się leje, po przejechaniu kilometra tak zaczął kopcić jak go zgasiłem.
Wrzucam zdjęcia jak się wylało,
film - https://imgur.com/VtZ5Hww
Użytkownik Kaylish edytował ten post 14:30, 16.04.2024
#19
Napisano 15:53, 16.04.2024
Co do uszczelki to raczej tylko jednym ustawieniem (kształtem) pasuje, więc kolor chyba nie ma znaczenia.
Przejrzałem swoje zdjęcia i zielona strona była od kolektora.
to widziałeś, może Ci pomoże : https://www.accordkl...-to-i-do-czego/
Użytkownik Kubek edytował ten post 18:13, 16.04.2024
#20
Napisano 07:04, 18.04.2024
sprawdź czy dobrze poskładałeś bo dym może oznaczać uciekający płyn chłodniczy.
#21
Napisano 09:15, 21.04.2024
Wczoraj oddałem furę do mechanika, jakoś udało mu się zdjąć tego krokowca. Ogólnie cały kolektor zdjął. Komputer pokazał mu tyko jeden błąd, coś na V[..]
Dzwonił do mnie i uszczelka od krokowca była cała tylko w połowie, w sensie tam kawałek był urwany. Nie wiem jak to się stało, ale w tym tygodniu raczej mi to ogarnie. Jak powie mi coś więcej co tam się sypło to napiszę tutaj.
Pozdro.
#22
Napisano 20:45, 26.04.2024
Rozwiązaniem okazało się wymiana uszczelki od krokowca, oraz uszczelka od wtrysku bo się podwinęła jakoś i powietrze leciało.
#23
Napisano 05:24, 27.04.2024
Wychodzi na to że głównym winowajcą była uszczelka wtrysku, bo od IAC to uszkodziłeś sam w trakcie poszukiwań
#24
Napisano 06:16, 27.04.2024
Wychodzi na to że głównym winowajcą była uszczelka wtrysku, bo od IAC to uszkodziłeś sam w trakcie poszukiwań
W zasadzie tak XD
Ale wymiana uszczelki w krokowcu i włożenie jeszcze któreś (nie wiem która niestety, zapomniałem się spytać która) poskutkowała tym, że silnik zaczął równo chodzić i lepiej przyśpieszać.
Ziutek mi mówił, że gdzieś nie było w ogóle uszczelki.
A i dym który się wydobywał, to tak jak Przemkowal napisał, to był uciekający płyn chłodniczy z IACV.
Temat rozwiązany, dziękuję chłopaki za pomoc w szukaniu problemu!
Użytkownik Kaylish edytował ten post 06:18, 27.04.2024
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych