XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#271
Napisano 16:52, 02.09.2014
Wysłany z Tapatalk
#272
Napisano 17:01, 02.09.2014
#273
Napisano 17:05, 02.09.2014
#274
Napisano 17:07, 02.09.2014
#275
Napisano 17:27, 02.09.2014
co maja wspolnego gorne kulki = sworznie z dolnymi?
NIC ! (inna funkcja i inna wielkosc)
luz gornych sworzni mozna poza tym rozpoznać bez zadnych problemow, wystarczy poruszac kolem.
dolne sworznie (ich kulki) pokazuja luz czesto jak juz jest (prawie) za pozno!
Użytkownik Kardynal edytował ten post 17:36, 02.09.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#276
Napisano 18:04, 02.09.2014
Luz luzem ale jak widać dość często kulki dolnych sworzni się zwyczajnie zacierają.
Jak ktoś pamięta u mnie przedni lewy sworzeń ukręcił się w trakcie postoju na parkingu, a niedługo wcześniej byłem na prewencyjnej kontroli zawiasu i nic to nie wykazało. Polecam zmianę dolnych sworzni co roku dla świętego spokoju bo nie kosztują dużo.
#277
Napisano 18:17, 02.09.2014
a u mnie w VI jak było ? są jeszcze zdjęcia na początku tematu
co do yamato- sworznie kiepskie ale łączniki staba ok.
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#278
Napisano 18:46, 02.09.2014
Powoli mam cykora ...u mnie siedzą OEM 11 lat 170 tyś przebiegu i niby nie mają luzu. Trzeba będzie wymienić .Tylko może zamiast co rok lepiej kupić Z ASO za 180 zł od Legenda (podobno te same ) i mieć spokój na następne 150 tyś ?
#279
Napisano 18:52, 02.09.2014
objawem mogą też być wyczuwalne opory na kierownicy, Wlodar ja mam 215 tys i spokój ze sworzniami.
Użytkownik skubiszek edytował ten post 18:53, 02.09.2014
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#280
Napisano 19:03, 02.09.2014
@Wydobywczy, NIC nie zaciera sie zwyczajnie tzn. bez przyczyny.
jak Ci sie ukrecil sworzen na postoju to miales szczescie.
to znaczy byl to znak UWAZAJ co robisz!
kontrole w polsce mozna o dupe rozbic.
widac ile przymulow jezdzi ze swoimi przerobkami i nikogo to nie rusza.
Zmiana = wymiana dolnych sworzni bez luzu jest wyrzucaniem pieniedzy = calkiem niepotrzebne.
osoby jak ty @Wydobywczy ktore polecaja: "Polecam zmianę dolnych sworzni co roku dla świętego spokoju bo nie kosztują dużo."
robia min. dwa bledy..!
1. wymiana sworzni co roku dla świętego spokoju TO BZDURA!
2. "bo nie kosztują dużo" druga BZDURA, bo Hondy sworznie nie sa tanie i do tego same wbudowanie kosztuje duzo wiecej.
niektorzy na pewno juz wbudowali sworznie mlotkiem co jest niedopuszczalne tzn. skraca zywot sworznia.
zeby wciskac sworzen potrzebna jest prasa i pare specjalnych dodatkow (tools)
ja je mam, kupilem przypadkiem tanio w eBay.
I-Ionda je tez ma, one sa niezbedne.
np. przy wyciskaniu sworznia juz zepsulem jedno super imadlo.
np. moje sworznie i niektorych innych osob tu nie musialy byc nigdy wymieniane.
jesli gumowa uszczelka = oslona gumowa jest zepsuta to sworzen z powodu brudu i wody itp. szybko pada.
ALE jesli oslona gumowa NIE jest zepsuta to sworzen chodzi latami.
pomijam naturalnie tu pomylencow co jezdza jak wariaci i po kraweznikach.
pisze o normalnym uzytku.
a poza tym jak byle co wbudujesz to byle jak chodzi = chodzi krocej.
ps.: my jezdzimy I-Ioda i to jest jakosc.
wiec kupuj jakosc, tzn.tylko czesci I-Iondy.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 20:38, 02.09.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#281
Napisano 20:51, 02.09.2014
Kardynal, jest takie powiedzenie. Lepiej zapobiegać niż leczyć. I pewnie tutaj pada to przesłanie dotyczące sworzni dolnych.
U mnie zaczeło stukać więc kupiłem i wymieniłem, okazało się to słuszne, bo sworzeń był zużyty. Drugą stronę zrobiłem by mieć pewność i spokój, że nie padnie za chwile.
Dużo zależy jak auto jest ekspoatowane. U mnie 80% to są trasy z czego 30% to autostrady lub expresówki, więc zawiecha nie obrywa mocno. Ale jak ktoś nonstop upala w miescie/dziurawych drogach to inwestycja 250pln raz do roku nie jest mega wydatkiem w porównaniu do komfortu i bezpieczeństwa jaką daje.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#282
Napisano 08:24, 03.09.2014
nie przesadzajmy, że dolne sworznie to jakaś czarna magia której nie da się zdiagnozować w żaden sposób i trzeba się bać
https://www.youtube.com/watch?v=IftE51bB--w
https://www.youtube.com/watch?v=7o_iATcm0_E
https://www.youtube.com/watch?v=mcIIHwRJXMc
#283
Napisano 08:35, 03.09.2014
u nas taki sworzeń dawno by się urwał.
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#284
Napisano 08:36, 03.09.2014
Dokładnie zdiagnozować można w prawie każdym garażu tak jak na filmikach widać. Od siebie dodam że przy okazji zmiany wszystkiego co mam w przednim zawieszeniu przyjrzałem się słynnym sworzniom. Prawy zaczynał mieć delikatny luz minimalny, lewy jest ścisły. I tak jak mam wszystko na wierzchu to profilaktycznie wleciały CTR.
#285
Napisano 14:30, 03.09.2014
zastanawiajace jest ze prawy zawsze leci pierwszy. Ja wczoraj wymieniałem dwa, ale tylko prawy okazywał wyrażne zmęczenie i tylko z prawej strony było słychać stukanie.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych