Drążki- auto w górę i szarpiesz
Nidy w życiu - luzy na drążkach, sworzniach i ogólnie w zawieseniu sprawdzamy gdy samochód stoi równo. Dźwigając samochód wybite elementy mogę się pozapierać i nie wykazywać luzów
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 08:10, 04.07.2014
Drążki- auto w górę i szarpiesz
Nidy w życiu - luzy na drążkach, sworzniach i ogólnie w zawieseniu sprawdzamy gdy samochód stoi równo. Dźwigając samochód wybite elementy mogę się pozapierać i nie wykazywać luzów
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 18:07, 04.07.2014
Napisano 19:49, 05.07.2014
Luz na sworzniu ma wpływ na bicie na własne uszy i oczy widziałem jak bije przez górny sworzeń.
Nie wydaje mi sie, miałem wyrobione górne sworznie z obu stron przy szarpaniu koło luz miało duży i na zakretach uciekał samochód, ale nie miało to wpływu na hamulce.
Mijasz się z prawdą. Koło w górę i za pomocą samej dłoni łatwo wyczuć luz na końcówce, łożysku itp
Ciekaw jestem jak na obciążonym aucie sprawdzisz wybita poduszkę amora
Generalizujesz za bardzo z tym stwierdzeniem. Jedna metoda jest dobra.
Tu sie zgodze + brecha dobre zaparcie i szarpanie wszystko wykaże.
Użytkownik kolo_32 edytował ten post 19:54, 07.07.2014
Napisano 09:04, 07.07.2014
Nie wydaje mi sie, miałem wyrobione górne sworznie z obu stron przy szarpaniu koło luz miało duży i na zakretach uciekał samochód, ale nie miało to wpływu na hamulce
Wyibite sworznie mają wpływ na bicie hamulców - u mnie także takie coś wystąpiło - po wymianie tylnych górnych wahaczy problem ustał i się już nie pojawił
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 16:38, 07.07.2014
Napisano 18:31, 04.08.2014
witajcie koledzy
no i ja doswiadczylem tego samego problemu. Tez bralem od ciebie pawporku na poczatku roku. Ogolnie malo jezdze swoim bo mam inne. Ale po okolo 2000-3000 znow mam bicie a wymieniony byl zarowno przod i tyl.
Kurde irytujace jest bicie na wysokosci 70-50 km/h przy hamowaniu. Przod zakladalem zimmermann z ebc. Hamulce byly docierane, ale auto teraz podczas upalow przechodzi ludzkie pojecie. Ponadto jest swiezo po przegladzie wiec brak jakichkolwiek luzow, muza gra. Teraz podejrzewam piasty.. dobrze mysle? jak tu dalej dzialac?
Napisano 08:45, 05.08.2014
Ja też podejrzewam piasty - 2-3 tys km i bicie, klasyczny objaw (a tyle piszemy o konieczności pomiaru bicia piast szczególnie w Accordach...). Teraz trzeba ściągnąć tarcze zmierzyć piasty i jeżeli okaże się, że są krzywe to wymienić lub przetoczyć. Niestety z doświadczenia tarcze które skrzywiły się na krzywej piaście nadają się tylko na żyletki (toczenie nic nie daje...)
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 09:10, 05.08.2014
U siebie powierzchnię styku miedzy tarczą a piastą posmarowałem cienką warstwą kleju do metalu, następnie dokręciłem tarcze szpilkami bez koła i poczekałem aż klej przeschnie. Potem ściągnełem tarcze i było widać gdzie jest problem. Oczywiście powierzchnie tarczy posmarowałem cięnką warstwą oleju żeby odeszła. Zrobiłem tak obie strony. I od ok.3 lat spokój(ok30 tyś km). Wcześnie toczenie, wyminianie tarcz itp i kupa kasy w błoto. Nawet przetoczenie piasty niewiele dało. Po zabiegu z klejem cisza a tarcze mam X firmy kupione używane z anglika po przebiegu ok 2000 km. I hamulce super.
Napisano 22:57, 07.08.2014
U siebie powierzchnię styku miedzy tarczą a piastą posmarowałem cienką warstwą kleju do metalu, następnie dokręciłem tarcze szpilkami bez koła i poczekałem aż klej przeschnie. Potem ściągnełem tarcze i było widać gdzie jest problem. Oczywiście powierzchnie tarczy posmarowałem cięnką warstwą oleju żeby odeszła. Zrobiłem tak obie strony. I od ok.3 lat spokój(ok30 tyś km). Wcześnie toczenie, wyminianie tarcz itp i kupa kasy w błoto. Nawet przetoczenie piasty niewiele dało. Po zabiegu z klejem cisza a tarcze mam X firmy kupione używane z anglika po przebiegu ok 2000 km. I hamulce super.
ooo ciekawe, mysle wezme to pod uwage, kolega nasz podobnie robil i ciagle kasa w bloto.
Jak docieralem?
Nie szalalelm 1tys mpotem stoponiowo mocniej z unikaniem wody o ile to mozliwe,
Napisano 11:21, 08.08.2014
Mnie po odblokowaniu tylnych hamulców i założeniu nowych klocków na stare tarcze troche bije kierownicą (do akceptacji). Słychać także, tarcie klocków w kabinie przy zamkniętych oknach
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 12:15, 08.08.2014
no to do dupy jak masz krzywy tył... szkoda klocków... lepiej już kupić tarcze nowe i zmienić całość jak należy..
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 14:03, 08.08.2014
No bo się pożałowało na nowe tarcze, stare tarcze były jednak toczone i grubość po zabiegu w dole dopuszczalnym
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 15:48, 08.08.2014
Ostatnio znajomy dał mi do zamontowania (w jego samochodzie) takie toczone tarcze - obie 0,09mm bicia po montażu... Na szczęście miałem nowe na półce - bicie po montażu 0,02mm
Użytkownik pawpor edytował ten post 15:49, 08.08.2014
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 16:23, 08.08.2014
dla mnie zakładanie toczonej tarczy to jest POMYŁKA.... ale co tam szkieł jest wiele a potem płacz bo poleciały tylne wachacze czy jeszcze inne historie..
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 19:04, 08.08.2014
OK Panowie, to jakie tarcze polecacie na tył, oczywiście sprawdzone, w rozsądnej cenie
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych