Max bicie to 0.05mm
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nowe Tarcze klocki , bicie przy hamowaniu
#46
Napisano 07:28, 14.06.2014
#47
Napisano 20:46, 16.06.2014
W miare sie uspokoiło..
ale Mi teraz ręczny blokuje;/ jak sie z Tym uporać.. Zapuściłęm i wd40 i rzadkim olejem wd nic nie daje...
dziś ten olej zobacze co bedzie.. ale wg ruchu nie ma(moze minimalnie sie cofa jak zwalniam ręczny)
da sie gdzieś dostać ten mechanizm ręcznego, badz jak to naprawic?
#48
Napisano 23:48, 16.06.2014
W miare sie uspokoiło..
ale Mi teraz ręczny blokuje;/ jak sie z Tym uporać.. Zapuściłęm i wd40 i rzadkim olejem wd nic nie daje...
dziś ten olej zobacze co bedzie.. ale wg ruchu nie ma(moze minimalnie sie cofa jak zwalniam ręczny)
da sie gdzieś dostać ten mechanizm ręcznego, badz jak to naprawic?
Zanim zabrałem się na poważnie i z pewną systematyczną kolejnością za moje tylne hamulce, również miotałem się z telepaniem, podejrzeniami na blokowanie hamulców przez mechanizm ręcznego, krzywe tarcze, a nawet krzywe piasty. Chciałem w tym temacie być solidarnym z kolegą Andrzejmm i zwrócić uwagę, że problemy z tylnymi heblami na ogół zaczynają się, kiedy brud wymieszany z rudą tworzą twardą barierę do swobodnego poruszania się ruchomych części hebli. Ktoś wykasował jeden z moich postów, co uważam za niepotrzebną ingerencję, bo pisałem zdecydowanie na temat.
Trzeba naprawę zawsze zaczynać od porządnego wyczyszczenia hamulców, tak jak opisał to Andrzejmm, robota ta nie pójdzie na marne, bo heble mamy czyściutkie i dopiero teraz można systematycznie usuwać ewentualne przyczyny niesprawności hamulców, chociaż samo czyszczenie i smarowanie w zdecydowanej większości usuwa zgłaszane problemy.
Niech Kolega przeczyta wszystkie posty w tym temacie i zużyje zakupione reparaturki . Jeżeli tłoczki i tuleje są bez wyraźnych wżerów, wystarczy przeszlifować (nie pozbywać się oryginalnego tłoczka), dobrze nasmarować smarem do tłoczków, wymieniając gumy, jeżeli oryginalne zostaną naderwane np. podczas demontażu. Wymiana mechanizmu ręcznego na prawdę nie będzie potrzebna.
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#49
Napisano 09:06, 17.06.2014
Ewentualnie myślę czy to nie wina linek dziś mam zamiar sprawdzić jak same chodzą
#50
Napisano 09:14, 17.06.2014
czyli najpierw zabrać sie za wymianę gumek ą pozniej jak będzie dalej to samo mechanim ręcznego?
Ewentualnie myślę czy to nie wina linek dziś mam zamiar sprawdzić jak same chodzą
Odpowiedz wprost, czy chcesz odblokowywać tylne heble na poważnie, czy tylko na razie masz przypuszczenia i nie wiesz z której strony podejść do tematu ?
Byłoby bardzo pomocne, jak byś wrzucił dokładne foty mechanizmu ręcznego i jego okolic
Użytkownik Czarnota edytował ten post 09:21, 17.06.2014
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#51
Napisano 12:30, 17.06.2014
ok postaram sie zrobić po pracy zdjęcia
Foto:
http://zapodaj.net/3...c3ccaf.jpg.html
Załączone pliki
Użytkownik 93karol edytował ten post 16:26, 17.06.2014
#52
Napisano 06:30, 18.06.2014
bez wyjęcia zacisku i rozebrania go na części pierwsze zapomnij że go zreanimujesz..
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#53
Napisano 08:04, 18.06.2014
do ogranicznika tak z pół metra brakuje... Tak jak napisał wołek - zacisk na stół, wyciągnąć simering z mechanizmu recznego i dopiero wtedy czyścić. Tak jak zrobiłeś to teraz to tylko odrdzewiłeś dżwigienę a do mechanizmu nie dotarła nawet kropla oleju czy tam WD-40 (spłynęło to wszystko po simeringu)
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#54
Napisano 09:22, 18.06.2014
Zdjęcia potwierdziły, że niestety heble muszą iść na stół, roboty sporo. No i znowu z uporem maniaka piszę - czyścić do żywego.
Jeżeli będziesz to robił samemu życzę dużo cierpliwości i dobrze zapamiętaj sposób montażu części składowych.
Myślę, że Koledzy Wolek i Pawpor pomogą w razie problemów (a ja tuż nimi )
Późnej dołączę zdjęcia swoich hebli.
Użytkownik Czarnota edytował ten post 12:49, 20.06.2014
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#55
Napisano 10:47, 18.06.2014
Zdjęcia potwierdziły, że niestety heble muszą iść na stół, roboty sporo. No i znowu z uporem maniaka piszę - czyścić do żywego.
Jeżeli będziesz to robił samemu życzę dużo cierpliwości i dobrze zapamiętaj sposób montażu części składowych.
Myślę, że Koledzy Wolek i Pawpor pomogą w razie problemów (a ja tuż nimi )
Późnej dołączę zdjęcia swoich hebli.
zdjęcia nic nie potwierdziły. Zdjęcie jak zdjęcie, ładne są i brzydkie. Na tym widać zacisk hamulcowy który nie jest umyty i nic więcej, jak niby z tego zdjęcia można cokolwiek wywnioskować? Można jedynie tyle że są brudne i pomalowane na czerwono i ktoś tam pryskał jakimś smarowidłem
Zaczne usuwać niemerytoryczne posty.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#56
Napisano 11:25, 18.06.2014
Do czego służy śruba widoczna na lewo od ramienia hamulca ręcznego na pierwszym zdjęciu?
Można przez ten otwór coś przepłukać i nasmarować?
U mnie udało się prowizorycznie naprawić ręczny poprzez wielokrotne ruszanie dźwignią (młotkiem w jedną stroną, a w drugą poprzez podważenie np. kluczem płaskim). Działa to od kilku miesięcy. Czekam z regeneracją do wymiany tarcz, czyli za jakieś dwa tygodnie.
Mój znajomy mechanik robi to tak samo jak ja (on wie, że to druciarstwo i klientom o tym mówi, mają wybór), z tym, że dodatkowo wstrzykuje pod gumkę (uszczelniacz pod ramieniem ręcznego) mieszaninę płynu hamulcowego i smaru (lub oleju - nie wiem jakiego; pewnie smar do tłoczków by się nadał). Robi to bez zdejmowania zacisku. Nie wiem czy do tej operacji odkręca ramię ręcznego i wyjmuje uszczelniacz.
Jeszcze raz napiszę: to jest prowizorka.
#57
Napisano 12:24, 18.06.2014
Seth, w którym miejscu moje posty są nie merytoryczne ?. Zdjęcia mogą być również pomocne w ocenie problemu i nie chodzi czy są brzydkie, czy ładne. Jeżeli masz sposób na umycie zacisków do żywego, to chętnie skorzystam, nie będę się męczył z rudą, mam jeszcze zaciski przednie do czyszczenia
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#58
Napisano 20:38, 18.06.2014
Gdy odkrece ta srube od dzwigni recznego(gdzie jest linka zaczepiona) plyn poleci? tamtedy da rade olej wpuscic badz rozruszac?
#59
Napisano 00:16, 19.06.2014
#60
Napisano 06:34, 19.06.2014
kolego nie kombinuj, szkoda Twojego czasu, jeżeli jakimś cudem to rozruszasz to problem i tak powróci po miesiącu moze dwóch, zacisk na stół, rozmontować go na części pierwsze, dokładnie oczyścić i poskładać, to samo z prowadnicami i jarzmem, pamiętaj żeby wyciągnąć mechanizm ręcznego z zacisku ba na ośce pod simmeringiem będzie dużo brudu, a w inny sposób jak demontaż tego nie wyczyścisz
choćbyś nie wiem jak bardzo chciał i kombinował, to tego w inny sposób nie naprawisz, zapieczony tylny zacisk to typowa bolączka hondy w zasadzie od zawsze i dotyczy chyba każdego modelu który przejechał 100 tys km i ma te kilka lat, taki to już urok naszych autek...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Hamulce, bicie
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych