Jarzma juz sa zmienione na regenerowane od Wolka. Ich nie trzeba ruszać chodzą płynnie.
Zaciskami sie zająć musze... czym mozna scisnąć przewód hamulcowy zeby nie ciekło i zeby nic nie uszkodzić?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 11:25, 19.06.2014
Jarzma juz sa zmienione na regenerowane od Wolka. Ich nie trzeba ruszać chodzą płynnie.
Zaciskami sie zająć musze... czym mozna scisnąć przewód hamulcowy zeby nie ciekło i zeby nic nie uszkodzić?
Napisano 13:45, 19.06.2014
Można.. uważaj żeby nic nie pogubić z mechanizmu ręcznego bo jest tam spora rzeczy i żeby to złożyć poprawnie
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
Napisano 22:02, 19.06.2014
Przewodu hamulcowego nie można ściskać ani zginać. Należy go po prostu zatkać jakimś koreczkiem i podwiązać jak najwyżej np. do sprężyny.
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 23:10, 19.06.2014
to poco w takim razie są zaciski do przewodów hamulcowych?
http://allegro.pl/za..._Szczypce-28449
Robią takie narzedzia poto zeby psuc przewody?
Napisano 05:07, 20.06.2014
Ponieważ, jest to przewód elastyczny zbrojony. Ściśnięcie albo mocne zgięcie grozi uszkodzeniem zbrojenia, co doprowadzi do osłabienia i wycieku płynu. Szczypcami można sobie ściskać przewody typowo gumowe
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 08:01, 20.06.2014
Ja ściskałem i nic się nie stało, jednak przewody mają swoje lata i od takiego ściśnięcia mogę ulec uszkodzeniu, zawsze jakieś ryzyko jest.
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
Napisano 08:32, 20.06.2014
a po co ściskać czy nie można po zdjęciu zacisku przestrzelić oczka śrubą z 2 podkładkami i skręcić zwykłą nakrętką? każdemu komu robię heble i zdejmuje zaciski tak robię i nie trzeba męczyć się ze zginaniem przewodu
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 13:56, 01.07.2014
jak zdemontować linke recznego?
stanołem na tymjak narazie i nie moge ruszyc dalej;/ sciagnieta z zacisku ale dalej sie trzyma w mocowaniu.prosze o pomoc
Napisano 17:17, 01.07.2014
Masz taką blaszkę którą należy wybić do góry, natępnie wyciągasz linkę z mocowania i zdejmujesz z dźwigienki
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 22:47, 01.07.2014
dałem rade, zaglądnałem do zacisku, wyciągnąłem tłoczek wszystko czyste niczym nowe,
dzwigienka od ręcznego zaczeła chodzic w rękach wiec dalej nie rozbierałem i złozyłem...
myśle ze nie wymagała wiekszej ingerencji konsultowałem sie z Tariej'em dzieki jeszcze raz za pomoc:)
Napisano 19:17, 02.07.2014
Koledzy czy normalne jest że po wymianie tarcz hamulcowych po przebiegu 1000 km przy ostrym hamowaniu z 190 na 120 km/h tarcze biją?przed wymianą też biły ale były zbyt cieńkie,po samj wymianie było ok a teraz znowu biją /tarcze iklocki Ate/
Napisano 20:37, 02.07.2014
Napisano 21:47, 02.07.2014
zregenerowane zaciski z tyłu i dalej bicie..
co dalej robić?
bicie z przodu badać bede i tarcz i piast(najpierw to co w domu sie da czyli grubośc i sprawnośc prowadnic hamulcowych) dodatkowo ewentualnie gdzie teraz szukać luzów? końcówki drązków bez zauwazalnych luzów..
sworznie maja wpływ na bicie na kierownicy? (cisza jeśli chodzi o jazde po nierównośćiach)
myśle jeszcze o drążkach reakcyjnych jak sprawdzic czy na nich luz?
Napisano 15:27, 03.07.2014
Napisano 15:34, 03.07.2014
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych