Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nowe Tarcze klocki , bicie przy hamowaniu

VI Hamulce bicie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
121 odpowiedzi w tym temacie

#61 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 11:25, 19.06.2014

Jarzma juz sa zmienione na regenerowane od Wolka. Ich nie trzeba ruszać chodzą płynnie.

Zaciskami sie zająć musze... czym mozna scisnąć przewód hamulcowy zeby nie ciekło i zeby nic nie uszkodzić?


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#62 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:45, 19.06.2014

Można.. uważaj żeby nic nie pogubić z mechanizmu ręcznego bo jest tam spora rzeczy i żeby to złożyć poprawnie

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  3.1.JPG   131,98 KB   10 Ilość pobrań

  • 0

#63 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 22:02, 19.06.2014

Przewodu hamulcowego nie można ściskać ani zginać. Należy go po prostu zatkać jakimś koreczkiem i podwiązać jak najwyżej np. do sprężyny.


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#64 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:10, 19.06.2014

to poco w takim razie są zaciski do przewodów hamulcowych? 

http://allegro.pl/za..._Szczypce-28449

 

Robią takie narzedzia poto zeby psuc przewody?


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#65 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 05:07, 20.06.2014

Ponieważ, jest to przewód elastyczny zbrojony. Ściśnięcie albo mocne zgięcie grozi uszkodzeniem zbrojenia, co doprowadzi do osłabienia i wycieku płynu. Szczypcami można sobie ściskać przewody typowo gumowe


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#66 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:01, 20.06.2014

Ja ściskałem i nic się nie stało, jednak przewody mają swoje lata i od takiego ściśnięcia mogę ulec uszkodzeniu, zawsze jakieś ryzyko jest. 


  • 0

#67 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:32, 20.06.2014

a po co ściskać?? czy nie można po zdjęciu zacisku przestrzelić oczka śrubą z 2 podkładkami i skręcić zwykłą nakrętką??? każdemu komu robię heble i zdejmuje zaciski tak robię i nie trzeba męczyć się ze zginaniem przewodu


  • 0

#68 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:56, 01.07.2014

jak zdemontować linke recznego?

stanołem na tymjak narazie i nie moge ruszyc dalej;/ sciagnieta z zacisku ale dalej sie trzyma w mocowaniu.prosze o pomoc


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#69 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:17, 01.07.2014

Masz taką blaszkę którą należy wybić do góry, natępnie wyciągasz linkę z mocowania i zdejmujesz z dźwigienki


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#70 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:47, 01.07.2014

dałem rade, zaglądnałem do zacisku, wyciągnąłem tłoczek wszystko czyste niczym nowe,

dzwigienka od ręcznego zaczeła chodzic w rękach wiec dalej nie rozbierałem i złozyłem...

myśle ze nie wymagała wiekszej ingerencji konsultowałem sie z Tariej'em dzieki jeszcze raz za pomoc:)


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#71 zibi55

zibi55
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 02.07.2014

Koledzy czy normalne jest że po wymianie tarcz hamulcowych po przebiegu 1000 km przy ostrym hamowaniu z 190 na 120 km/h tarcze biją?przed wymianą też biły ale były zbyt cieńkie,po samj wymianie było ok a teraz znowu biją /tarcze iklocki Ate/


  • 0
zibi55

#72 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:37, 02.07.2014

Bicie piast do pomiaru
  • 0

#73 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:47, 02.07.2014

zregenerowane zaciski z tyłu i dalej bicie..

co dalej robić? 

bicie z przodu badać bede i tarcz i piast(najpierw to co w domu sie da czyli grubośc i sprawnośc prowadnic hamulcowych) dodatkowo ewentualnie gdzie teraz szukać luzów? końcówki drązków bez zauwazalnych luzów..

sworznie maja wpływ na bicie na kierownicy? (cisza jeśli chodzi o jazde po nierównośćiach)

 

myśle jeszcze o drążkach reakcyjnych jak sprawdzic czy na nich luz?


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#74 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:27, 03.07.2014

Luz na sworzniu ma wpływ na bicie na własne uszy i oczy widziałem jak bije przez górny sworzeń.
Drążki- auto w górę i szarpiesz
  • 0

#75 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:34, 03.07.2014

gorne sworznie nie tluka sie nawet...
Wiec nie wiem. 20lipca mam przeglad to wytelepie kazdy element na stacji
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Hamulce, bicie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq