zimmerman
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nowe Tarcze klocki , bicie przy hamowaniu
#92
Napisano 01:16, 09.08.2014
Użytkownik 93karol edytował ten post 01:17, 09.08.2014
#93
Napisano 07:20, 09.08.2014
tarcze ate + klocki ate
The Power of Dreams
#94
Napisano 11:00, 09.08.2014
No to dopowiem, że klocki nowe ATE. Po lekturze i słowach Kolegi 93karol oraz tym, że moje obecne tarcze to Brembo, to chyba dokończę docieranie i potem zobaczę. Zresztą tylne zawiasy dostały tylko nowe łączniki staba, reszta oryginalna nówka sprzed 15 lat
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#96
Napisano 10:49, 11.08.2014
Jak brak pomysłów? Sprawdź piasty i tyle. Podjedź do jakiejś firmy/mechanika który zajmuje się hamulcami. Powinien mieć czujnik zegarowy i niech sprawdzi każdą piastę. 30 min pracy i będziesz wiedział czy wymieniać piasty czy nie... pewnie tak, ale upewnić się nie zaszkodzi.
Masz 1.8 więc nie powinno być problemu ze znalezieniem używanych piast w dobrym stanie - wybór na pewno jest. A później tylko nowe tarcze i klocki.
A co do docierania tarcz któryś kolega pisał, żeby docierać zaraz po założeniu:
1. Kilka hamowań (6-10) z 60 do 20km/h
2. studzenie tarcz
3. Kilka hamowań z 80 do 20km/h
4. studzenie tarcz
5. I tu nie wiem czy zwiększamy jeszcze prędkość czy już ok- nie pamiętam
Następnie delikatne obchodzenie się przez parę setek.
Użytkownik soul edytował ten post 10:54, 11.08.2014
#97
Napisano 11:55, 11.08.2014
5. I tu nie wiem czy zwiększamy jeszcze prędkość czy już ok- nie pamiętam
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#98
Napisano 08:44, 08.06.2015
Niestety u mnie ten sam problem.
Miałem bicie na kierownicy więc zabrałem się za wymianę tarcz, wymianę przeprowadziłem przepisowo tzn.
Kupiłem Tarcze Zimermann klocki EBC. Najpierw zdemontowałem piasty przetoczyłem je, założyłem z nowymi łożyskami, dalej nowe tarcze z klockami zacisk sprawdzony (w sensie szpilki przesmarowane zacisk dobrze chodzi). I co z powrotem bicie. po około 3000 km. Co ciekawego wygląda na to, że tarcze bardziej biją gdy się nagrzewają zacząłem się zastanawiać czy tarcze nie są wykonane z kiepskiego materiału) Nie wiem co zrobić, ale w Zimermanny bym już nie zainwestował. Pewnie przetoczę na aucie he nowe tarcze.
Chyba że macie jeszcze jakieś rady...
#99
Napisano 06:32, 09.06.2015
a wiesz o tym ze ponad 90% fachowców nie potrafi dobrze przetoczyc piast, i po założeniu one biją? sprawdzane było bicie piast po załozeniu na auto? i bicie tarcz?
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#100
Napisano 09:21, 09.06.2015
Mierzone były te piasty i tarcze przy zakładaniu? Nawet nowe piasty potrafią być krzywe (już wielu klientów się o tym przekonało...). Takie objawy świadczą o nierównomiernym wytarciu tarczy przez co po rozgrzaniu różnice w grubości się jeszcze powiększają. Powoduje to najczęściej krzywa piasta lub przegrzewające się klocki.
Najbardziej irytuje mnie fakt, że ludzie montują tarcze i klocki wg swojego widzimisię, nie stosując się do instrukcji a potem całą winę zrzucają na tarcze i klocki nie widząc w swoim postępowaniu nic złego...
Widzę, że jesteś z Krakowa. Jak chcesz to możesz się z nami umówić na sprawdzenie co jest nie tak z układem hamulcowym
Użytkownik pawpor edytował ten post 09:22, 09.06.2015
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#101
Napisano 18:46, 09.06.2015
Nawet przetoczyłem tam gdzie jedna osoba polecała u papieża...
#102
Napisano 22:25, 09.06.2015
mówie; to że przetoczone nie znaczy że dobrze,
pomiar bicia był robiony na aucie, po założeniu przetoczonych piast?
Ma być poniżej 0,02mm TO JEST PODSTAWA WSZYSTKIEGO
Raz szlifowałem piasty na szlifierce były zrobione na 0,005 a po założeniu na auto wyszło chyba 0,03mm i to już d...pa, materiał tam gdzie łożysko zachodzi był delikatnie po...pier i po założeniu wyszło bicie. Także samo toczenie to nie wszystko.
Użytkownik slasz129 edytował ten post 22:28, 09.06.2015
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#103
Napisano 23:44, 09.06.2015
Koledzy, widzę, że od razu zarzucacie, że źle przeprowadziłem wymianę tarcz... W takim razie ja teraz zapytam tych którzy sprzedają tarcze np. Zimermann... Jakiej obróbce są poddawane te tarcze jak długo są sezonowane... Może ktoś kto je sprzedaje zasięgnie wiadomości u producenta i poda mi te informacje... Akurat kończyłem studia w tym kierunku więc troszkę się orientuję w temacie...
Bo wkurza mnie już takie gadanie, że na pewno coś ja spieprzyłem... Dziękuję za taką pomoc...
Ponadto kontaktowałem się z jedną firmą, która przetacza tarcze i powiedzieli mi, że od groma przetaczają nowych tarcz w sensie po tych przysłowiowych przejechanych 2000-3000 km.
#104
Napisano 12:42, 10.06.2015
wiem że tarcze tez mogą być złe. ja TRW reklamowałem i mi uznali reklamacje także wieże ze możesz mieć złe.
Ale skoro twierdzisz ze dobrze wymieniałes tarcze to napisz jakie były pomiary, bicie piasty i bicie tarczy ? na aucie zaraz po załozeniu nowych tarcz, bez tych pomiarów możemy zgadywac czy tarcze czy piasty czy twoj jakis błąd. Hamulce w hondach musza byc bardzo dokładnie wymieniane,
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#105
Napisano 14:44, 10.06.2015
. Jakiej obróbce są poddawane te tarcze jak długo są sezonowane...
Akurat kończyłem studia w tym kierunku więc troszkę się orientuję w temacie...
Tak się składa, że ja także studiowałem w tym kierunku . Wież mi, że żadna firma nie poda Ci dokładnego składu stopu oraz procesu obróbki termicznej ze względu na ochronę własności intelektualnej. W aktualnych warunkach żeliwa już się nie sezonuje a stosuje się odpowiednie dodatki stopowe oraz tzw wyżarzanie stabilizujące w celu eliminacji naprężeń wewnętrznych. Żadna firma nie będzie w tych czasach sezonować przez ponad rok odlewów bo jest to ekonomicznie nieuzasadnione...
Ponadto kontaktowałem się z jedną firmą, która przetacza tarcze i powiedzieli mi, że od groma przetaczają nowych tarcz w sensie po tych przysłowiowych przejechanych 2000-3000 km.
Pewnie tyle ile my widzieliśmy już tarcz pozakładanych na krzywe piasty... Dziwne, że u mnie i bardzo wielu innych użytkowników te dziadowskie tarcze się nie krzywią - dodam, że w moim Accordzie były założone do testów z klockami Black Diamond Fast Road i nie raz musiały zahamować z 200km/h ->0. Jak już wcześniej napisałem - jesteś pewny, że wymiana była zrobiona w 100% prawidłowo to zapraszamy i zweryfikujemy czy na pewno
Użytkownik pawpor edytował ten post 14:47, 10.06.2015
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Hamulce, bicie
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych