XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 19:29, 02.04.2012
#62
Napisano 21:16, 02.04.2012
#63
Napisano 23:02, 04.04.2012
Pzdr
#64
Napisano 23:31, 07.04.2012
Relacja dodana przy opisie mojego auta http://www.accordklu...=11921&start=15
#65
Napisano 20:38, 09.04.2012
#66
Napisano 20:57, 09.04.2012
V-tec don't need a kick
[ Dodano: 2012-04-23, 21:22 ]
I klamka zapadła. Exedy wyląduje na pokładzie. Dzięki Pejot
#67
Napisano 22:12, 18.08.2012
Wystąpiła u mnie identyczna sytuacja jak u kolegi Jarka, z tą różnicą że poprzedziły ją pewne objawy.
Trzy dni temu wyczułem, że sprzęgło chodzi luźno w około 70% zakresu ruchu pedała, dopiero później pojawiał się opór. Następnego dnia jeszcze się pogorszyło, aż wczoraj sprzęgło brało dosłownie już przy samej podłodze i bardzo ciężko wchodziły biegi. Natomiast dziś po odpaleniu silnika biegi nie dały się już wrzucić. Po zajrzeniu do zbiorniczka wyrównawczego okazało się, że nie ma w nim płynu (niedawno go uzupełniałem). Odpowietrzyłem układ i uzupełniłem płyn w zbiorniczku - praca sprzęgła wróciła do normy. Zobaczymy na jak długo to wystarczy. Nie rozwiązuje to jednak tajemniczego ubytku płynu, wstępne oględziny nie wykazały miejsca wycieku, dlatego w najbliższym czasie planuje dokładniejszy przegląd, być może nie obędzie się bez wymiany pompy, w razie czego poinformuję o przyczynie awarii i sposobie naprawy.
Wygląda na to że póki co wyciek płynu ustąpił, sprzęgło nadal jest sprawne
#68
Napisano 22:36, 23.08.2012
#69
Napisano 16:32, 18.09.2012
U mnie sytuacja jasna, pisk przy wciskaniu sprzęgła niezależnie od pracy silnika. Jednego dnia piszczy, drugiego nie, ale czasem na parkingu można świra dostać.
Wysprzęglik wymieniony, niestety bez poprawy, została łapa.
Pytanie czy można coś tu poradzić bez konkretnej naprawy? W warsztacie dostałem info, że samo rozebranie skrzyni to 300-400zł. Szkoda mi 5stów na coś co nie grozi awarią, a samo sprzęgło lata bez problemu.
#70
Napisano 18:58, 18.09.2012
#71
Napisano 19:29, 18.09.2012
u mnie bylo to samo,po odpowietrzeniu działało chyba 4miesiace ,sytuacja z luznym pedalem sie powturzyla>raz w trasie i drugi raz pod domem>nigdzie juz nie pojechhalem ale wyciek plynu z pompy sprzegla byl widocznyOdświeżam temat:)
Wystąpiła u mnie identyczna sytuacja jak u kolegi Jarka, z tą różnicą że poprzedziły ją pewne objawy.
Trzy dni temu wyczułem, że sprzęgło chodzi luźno w około 70% zakresu ruchu pedała, dopiero później pojawiał się opór. Następnego dnia jeszcze się pogorszyło, aż wczoraj sprzęgło brało dosłownie już przy samej podłodze i bardzo ciężko wchodziły biegi. Natomiast dziś po odpaleniu silnika biegi nie dały się już wrzucić. Po zajrzeniu do zbiorniczka wyrównawczego okazało się, że nie ma w nim płynu (niedawno go uzupełniałem). Odpowietrzyłem układ i uzupełniłem płyn w zbiorniczku - praca sprzęgła wróciła do normy. Zobaczymy na jak długo to wystarczy. Nie rozwiązuje to jednak tajemniczego ubytku płynu, wstępne oględziny nie wykazały miejsca wycieku, dlatego w najbliższym czasie planuje dokładniejszy przegląd, być może nie obędzie się bez wymiany pompy, w razie czego poinformuję o przyczynie awarii i sposobie naprawy.
Wygląda na to że póki co wyciek płynu ustąpił, sprzęgło nadal jest sprawne
[ Dodano: 2012-09-18, 20:48 ]
jezdzij co drugi dzień>świra nie dostanieszJednego dnia piszczy, drugiego nie, ale czasem na parkingu można świra dostać.
jak wiekszosci wlasciceli 6gena,mialem to samo>zamykasz okna muzyczki sluchasz,a jak chce to niech piszczy...taki urok tego autkaSzkoda mi 5stów na coś co nie grozi awarią
#72
Napisano 22:30, 23.10.2012
u mnie bylo to samo,po odpowietrzeniu działało chyba 4miesiace ,sytuacja z luznym pedalem sie powturzyla>raz w trasie i drugi raz pod domem>nigdzie juz nie pojechhalem ale wyciek plynu z pompy sprzegla byl widocznyOdświeżam temat:)
Wystąpiła u mnie identyczna sytuacja jak u kolegi Jarka, z tą różnicą że poprzedziły ją pewne objawy.
Trzy dni temu wyczułem, że sprzęgło chodzi luźno w około 70% zakresu ruchu pedała, dopiero później pojawiał się opór. Następnego dnia jeszcze się pogorszyło, aż wczoraj sprzęgło brało dosłownie już przy samej podłodze i bardzo ciężko wchodziły biegi. Natomiast dziś po odpaleniu silnika biegi nie dały się już wrzucić. Po zajrzeniu do zbiorniczka wyrównawczego okazało się, że nie ma w nim płynu (niedawno go uzupełniałem). Odpowietrzyłem układ i uzupełniłem płyn w zbiorniczku - praca sprzęgła wróciła do normy. Zobaczymy na jak długo to wystarczy. Nie rozwiązuje to jednak tajemniczego ubytku płynu, wstępne oględziny nie wykazały miejsca wycieku, dlatego w najbliższym czasie planuje dokładniejszy przegląd, być może nie obędzie się bez wymiany pompy, w razie czego poinformuję o przyczynie awarii i sposobie naprawy.
Wygląda na to że póki co wyciek płynu ustąpił, sprzęgło nadal jest sprawne
No to u mnie jak się dzisiaj okazało podziałało dwa miesiące... pedał wpadł mi w podłogę Na dodatek studiuję w Wawie a awaria wystąpiła w Otwocku, muszę zorganizować naprawę na miejscu na parkingu, holowanie do Wawy nie wchodzi w grę...
#73
Napisano 07:44, 24.10.2012
Sory że tak się wciskam w temat, nie można z tym piszczeniem zrobić czegoś chałupniczo, tak na "byle jak" byleby nie piszczało, przynajmniej na trochę?
#74
Napisano 21:45, 26.10.2012
u mnie bylo to samo,po odpowietrzeniu działało chyba 4miesiace ,sytuacja z luznym pedalem sie powturzyla>raz w trasie i drugi raz pod domem>nigdzie juz nie pojechhalem ale wyciek plynu z pompy sprzegla byl widocznyOdświeżam temat:)
Wystąpiła u mnie identyczna sytuacja jak u kolegi Jarka, z tą różnicą że poprzedziły ją pewne objawy.
Trzy dni temu wyczułem, że sprzęgło chodzi luźno w około 70% zakresu ruchu pedała, dopiero później pojawiał się opór. Następnego dnia jeszcze się pogorszyło, aż wczoraj sprzęgło brało dosłownie już przy samej podłodze i bardzo ciężko wchodziły biegi. Natomiast dziś po odpaleniu silnika biegi nie dały się już wrzucić. Po zajrzeniu do zbiorniczka wyrównawczego okazało się, że nie ma w nim płynu (niedawno go uzupełniałem). Odpowietrzyłem układ i uzupełniłem płyn w zbiorniczku - praca sprzęgła wróciła do normy. Zobaczymy na jak długo to wystarczy. Nie rozwiązuje to jednak tajemniczego ubytku płynu, wstępne oględziny nie wykazały miejsca wycieku, dlatego w najbliższym czasie planuje dokładniejszy przegląd, być może nie obędzie się bez wymiany pompy, w razie czego poinformuję o przyczynie awarii i sposobie naprawy.
Wygląda na to że póki co wyciek płynu ustąpił, sprzęgło nadal jest sprawne
No to u mnie jak się dzisiaj okazało podziałało dwa miesiące... pedał wpadł mi w podłogę Na dodatek studiuję w Wawie a awaria wystąpiła w Otwocku, muszę zorganizować naprawę na miejscu na parkingu, holowanie do Wawy nie wchodzi w grę...
I jak udalo sie zoorganizowac naprawe, dostales ode mnie numer do kolegi mechanika, ale tak jak mowielm On pewnie zawalony robota...
Pozdrawiam
#75
Napisano 10:12, 27.10.2012
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych