XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 09:32, 06.06.2011
Co do zestawów naprawczych - nie polecam.
W pompie wycierają się nie tylko uszczelnienia, ale również ścianki i nowy uszczelniacz niekoniecznie da radę.
W hondzie jeszcze nie używałem zestawów naprawczych, ale w innych pojazdach to nie zdawało rady - max pół roku i koniec.
#47
Napisano 10:12, 06.06.2011
#48
Napisano 10:47, 06.06.2011
U mnie wczoraj stało się dokładnie to samo. Dlaczego wymieniałeś też wysprzęglik? Na wszelki wypadek?
Dużo jest z tym roboty? Czytam różne wątki na forach (ale nie Honda) i straszą zrzucaniem skrzyni biegów.
Spróbowałbym na początek zestawów naprawczych, jeśli takowe w ogóle są, bo o zamiennikach pomp sporo złego słyszałem, a nowa za 800 to makabra.
ja kupowałem pompe - oryginał w ASO - tak cena 800zł
za wysprzęglik dałem cos około 100zł - zamiennik, ale kupowany w ASO, wysprzęglik wymieniłem na wszelki wypadek bo jak pompa to i wysprzęglik
troche upustów i wyszło taniej
wszystko zakładali juz w innym warsztacie łacznie z przekładka koszt 950 zł
wszystko jest opisane w tym temacie jak i równiez przy moim accordzie http://www.accordklu...wtopic.php?t=14
#49
Napisano 11:12, 06.06.2011
Tak sobie właśnie pomyślałem, że w poprzednim Accordzie jak padał wysprzęglik, to najpierw były objawy w postaci ciężkiej zmiany biegów, teraz tego nie ma, więc nie będę naciskał na jego wymianę, niech zadecydują mechanicy.
#50
Napisano 12:20, 06.06.2011
U mnie wczoraj stało się dokładnie to samo. Dlaczego wymieniałeś też wysprzęglik? Na wszelki wypadek?
Dużo jest z tym roboty? Czytam różne wątki na forach (ale nie Honda) i straszą zrzucaniem skrzyni biegów.
Spróbowałbym na początek zestawów naprawczych, jeśli takowe w ogóle są, bo o zamiennikach pomp sporo złego słyszałem, a nowa za 800 to makabra.
Przeciez jak Ci padlo sprzeglo to na bank beda Ci wyciagac skrzynie, chyba ze tylko pompa i wysprzeglik to chyba sie obejdzie bez tego.
Pozdrawiam
#51
Napisano 18:36, 06.06.2011
#52
Napisano 19:39, 06.06.2011
#53
Napisano 10:28, 07.06.2011
Na wszelki wypadek zdjęcia pompy: http://pokazywarka.pl/2ui7uo/.
Mechanik twierdzi, że jest nierozbieralna, więc zestawy naprawcze nie wchodzą w grę...
#54
Napisano 17:22, 18.06.2011
Objawy: pedał sprzęgła zostawał w podłodze i trzeba go było "podciągać" czubkiem buta. Szczególnie uciążliwie objawiało się to przy załączonym wstecznym biegu i cofaniu na pół sprzęgle-pedał skracał swój skok aż w końcu zostawał w podłodze i doprowadzał do zgaszenia silnika.
W moim Accordzie [2001r. 43000mil] ktorego mam od roku dzialo sie to samo, no poza tym ze nigdy mi nie zgasl.
Wymienilem najpierw wysprzeglnik i przewod miedzy pompa a wysprzeglnikiem, pomoglo troche :-/
Ostatnio problem sie nasilil i stwierdzilem ze czas znow dzialac.
Po znaleznieniu tego tematu upewnilem ze problemem jest pompa sprzegla.
Pojechale do salonu Hondy dowiedziec sie o koszta, 207 funtow :-/
Znajomy mi polecil inny sklep z czesciami "Sutton Auto Factors" i tam cena byla 109 futnow
oraz mily sprzedwaca poinformowal mnie ze czesc ktora mi oferuje to dokladnie to samo,
z tej samej fabryki co zaproponowano mi za dwa razy wieksza kase w Hondzie
Niestety nie mieli na miejscu wiec musze poczekac do poniedzialku.
Pozd...
#55
Napisano 20:54, 18.06.2011
Chociaż koledze z forum w 7.genie K20A6 nie pomogła wymiana pompy i wysprzęglika i ostatecznie trzeba było zorganizować sprzęgło gdyż to jednak wysiadł docisk ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#56
Napisano 07:45, 19.06.2011
Przeprowadzielm tez pewne testy
Doprowadzilem do wpadniecia pedala w podloge a wysprzeglnik nie wcisna lapy sprzegla,
dlatgo twierdze i mam nadzieje ze sie nie myle ze to pompa.
[ Dodano: 2011-06-30, 16:06 ]
Pompa wymieniona, czas pracy to jakies 1,5godz. (z przerwami na peta i wyciecze po piwko )
Teraz jest super
#57 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:57, 07.01.2012
Witam chciałbym odkurzyć trochę temat i zapytać. Na pierwszej stronie są fotki pompy dokładnie takiej jaką posiadam w mojej hani . Z tej pompy wychodzi rurka który jest doprowadzony do wysprzęglika ,ta rurka jest wkręcony w część (niestety nie znam jej nazwy) która jest wciśnięta na uszczelniaczu w pompę i zabezpieczona zasówką . Dokładnie chodzi mi o ten uszczelniacz u mnie jest bardzo mocno zniszczony i nie wiem czy ma wygląd tradycyjnego oringa czy jakiś inny. Może ktoś miał do czynienia z podobnym problemem lub posiada fotki . Pozdrawiam .
#58 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:08, 16.01.2012
Mam Hondę (1996r) od niedawna....ale mam ten sam problem...na wyłączonym silniku biegi wchodzą bez problemu na włączonym jest opór i mogę poruszać drążkiem w granicach luzu....Jutro wstawiam Honde do mechanika...ale pytanie czy pompa sprzęgła do silnika 2.0 będzie pasować do mojego 1.8? Jak tak to gdzie mogę ją dostać? Jaki płyn polecacie?
#59 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:47, 16.01.2012
#60
Napisano 18:45, 02.04.2012
Ale skoro jest wątek to i ja zapytam. Silnik F18B2 w CG8 - objawy: czasami nie chcą wejść wsteczny i jedynka. Dopiero po wysprzęgleniu i ponownym wciśnięciu pedału bieg się załącza (niekiedy po dwa - trzy razy muszę wysprzęglić). Od niedawna ślizga się sprzęgło czyli przy ruszaniu auto startuje z opóźnieniem i jadąc na jakimś biegu ze stałą prędkością obrotową w momencie wciśnięcia gazu obroty wzrastają a auto nie chce przyspieszać. Czy może to być wina nietrzymania ciśnienia płynu czy sprzęgło się skończyło? Przejechane 205000 najprawdopodobniej na oryginalnym sprzęgle. Jaki płyn/olej polecacie?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych