XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 14:36, 27.10.2012
#77
Napisano 22:03, 27.10.2012
tak jak pisałem wcześniej pierwszy raz problem wystąpił ponad 2 miesiące temu, sprzęgło zaczęło brać przy samej podłodze, po odpowietrzeniu i uzupełnieniu płynu problem zniknął, jakieś dwa tygodnie temu ponownie wystąpiła taka sytuacja (branie sprzęgła przy samej podłodze) w trakcie jazdy ale tym razem po ponownym odpaleniu samochodu po postoju usterka sama znikła, zbagatelizowałem sytuację i to był gruuuby błąd w przypadku obecnej awarii nie było żadnych oznak. pedał nagle po prostu wpadł w podłogę i już nie wrócił...
podsumowując jeżeli komuś (tak jak Tobie Mariusz) choć raz wystąpi sytuacja z luźnym sprzęgłem radzę od razu przyjrzeć się pompce i wysprzęglikowi, a najlepiej profilaktycznie je wymienić - koszt stosunkowo niewielki a nieprzyjemności związane z nieoczekiwaną awarią w nieoczekiwanym miejscu mogą być ogromne...
[ Dodano: 2012-10-30, 21:46 ]
Wczoraj nareszcie naprawione sprzęgło, samochód znowu na chodzie mechanik za wymianę wysprzęglika i pompki wziął 60 zł, wielkie dzięki dla wolka za części i uratowanie mi tyłka
#78
Napisano 19:28, 31.10.2012
Pzdr i dzieki za info.
#79
Napisano 22:42, 18.11.2013
- silnik wyłączony - biegi wchodzą - ruch lewarka bez najmniejszego problemu pozwała na włączenie każdego biegu
silnik włączony - biegi nie wchodzą - ruch lewarka tylko w zakresie luzu
- włączenie biegu przy wyłączonym silniku i uruchomienie silnika powoduje odjazd samochodu
żadnych zgrzytów, pisków, skrzypień
Witam. Mam te same objawy tyle, że w 2.0 155KM CL7
Dziś po południu pojechałem do pracy zrobiłem około 10 km zauważyłem, że biegi ciężej wchodzą, miałem trudności z wrzuceniem wyższych biegów, potem wszystkie jednakowo ciężko wchodziły, po odpaleniu auta po pracy, problem nie zniknął, a wręcz się zaczął nasilać, po powrocie do domu biegi przestały wchodzić na włączonym silniku gdy na siłę próbowałem je wrzucić auto bardzo powoli poruszało się do przodu czy to oznacza kres pompy sprzęgłowej ?
#80
Napisano 06:24, 19.11.2013
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#81
Napisano 19:59, 19.11.2013
[ Dodano: 2013-11-19, 20:00 ]
jak to się zakończy to napisze na forum
[ Dodano: 2013-11-22, 16:22 ]
Witam problem się rozwiązał, przyczyną ciężkiego wrzucania biegów nie było ani sprzęgło, ani wysprzęglik, ani pompa sprzęgła ani też zapowietrzony układ aaa....... pęknięte mocowanie pedału sprzęgła, mocowanie zostało pospawane i Hania dalej śmiga
#82
Napisano 19:47, 08.02.2014
A czy ktoś odczuł lżejszą pracę pedału sprzęgła po wymianie pompy sprzęgła na nową (6.gen) ?
Pojeździłem dwa tygodnie auteczkiem żony i teraz nie mogę się spowrotem przyzwyczaić
Happy Owner Never Drives Anything else.
#83
Napisano 19:52, 08.02.2014
ja kupowałem nowa pompe w ASO i prawde mówiac nie zauwazyłem, aby lżej pracowała
#84
Napisano 20:45, 08.02.2014
No właśnie z ciężką pracą pomp sprzęgła i ich skrzypieniem mają częściej problemy właściciele 7.gen'ów ...
Użytkownik Pejot edytował ten post 18:04, 09.02.2014
Happy Owner Never Drives Anything else.
#85
Napisano 17:55, 21.02.2015
Jak sie dostać do odpowietrznika w wysprzęgliku VI Gen. Jakiś patent? Bo dojście masakryczne.
#86
Napisano 19:26, 21.02.2015
demontujesz łapę na skrzyni biegów (3 śruby) tą która jest od przedniej poduszki za chłodnicą i dostęp wzorowy
lub kombinujesz
#87
Napisano 09:24, 22.02.2015
[ Dodano: 2013-11-22, 16:22 ]
Witam problem się rozwiązał, przyczyną ciężkiego wrzucania biegów nie było ani sprzęgło, ani wysprzęglik, ani pompa sprzęgła ani też zapowietrzony układ aaa....... pęknięte mocowanie pedału sprzęgła, mocowanie zostało pospawane i Hania dalej śmiga
Myślałem, że tylko ja miałem taki problem z pękniętym pedałem ale sytuacja się powtarza....
No Red Line no Fun
#88
Napisano 00:06, 20.04.2016
temat zakopany ale odkupujÄ™.
u mnie dziś pedał sprzęgła został w podłodze
w zbiorniczku nie było płynu więc uzupełniłem i wszystko wróciło do normy. wycieków na pompie nie ma, na wysprzęgliku też sucho. gdzie ewentualnie szukać przyczyny? odpowietrzyć układ jeśli jest ok? jeździć aż wyciek się gdzieś pojawi?
niestety pod autem nie dało się niczego zauważyć bo leje...
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#89
Napisano 06:22, 20.04.2016
A kiedy sprawdzałeś płyn ostatnio?
Jeździć i obserwować poziom, bo możliwe, że po prostu było go mało od dawna - systematycznie puszczała pewnie uszczelka w kabinie i sączyło się po grodzi.
#90
Napisano 10:42, 20.04.2016
A kiedy sprawdzałeś płyn ostatnio?
Jeździć i obserwować poziom, bo możliwe, że po prostu było go mało od dawna - systematycznie puszczała pewnie uszczelka w kabinie i sączyło się po gprodzi.
płyn był sprawdzany na jesień. a po grodzi to takie sączenie się powinno być chyba raczej widać? od zewnątrz czy od wewnątrz?
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych