Mniej oleju, mniejsze ciśnienia w skrzyni korbowej. ...
To jest po prostu tylko bzdura!
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 20:30, 25.12.2015
Mniej oleju, mniejsze ciśnienia w skrzyni korbowej. ...
To jest po prostu tylko bzdura!
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 20:33, 25.12.2015
Napisano 16:19, 26.12.2015
Napisano 18:07, 16.01.2016
Witajcie
Posiadam f18b2 i problem taki ciągnięcia oleju.
Jak jeżdżę tak do 3.5 tys obrotów to zużycie oleju jest minimalne powiedziałbym ze w granicach 0.5-1l na 10 000km, ale jeśli zaczynam cisnąć powyżej 3 500 obrotów ( autostradą trasa 200km) to potrafi zechlać ok 0.5l na 100km.
Świece z lekkim czarnym nalotem, wycieków brak, z dymieniem ciężko zobaczyć. Mogą puszczać pierścienie czy sprawa gorsza może być ? Dzięki za odpowiedz.
Pozdrówka
Napisano 20:06, 16.01.2016
Witajcie
Posiadam f18b2 i problem taki ciągnięcia oleju.Jak jeżdżę tak do 3.5 tys obrotów to zużycie oleju jest minimalne powiedziałbym ze w granicach 0.5-1l na 10 000km, ale jeśli zaczynam cisnąć powyżej 3 500 obrotów ( autostradą trasa 200km) to potrafi zechlać ok 0.5l na 100km.
Świece z lekkim czarnym nalotem, wycieków brak, z dymieniem ciężko zobaczyć. Mogą puszczać pierścienie czy sprawa gorsza może być ? Dzięki za odpowiedz.
Pozdrówka
Pierścienie. 0.5l oliwy na 1000 km przy ostrzejszej jeździe to jest absolutne maksimum.
Napisano 11:15, 18.01.2016
Witajcie
Posiadam f18b2 i problem taki ciągnięcia oleju.Jak jeżdżę tak do 3.5 tys obrotów to zużycie oleju jest minimalne powiedziałbym ze w granicach 0.5-1l na 10 000km, ale jeśli zaczynam cisnąć powyżej 3 500 obrotów ( autostradą trasa 200km) to potrafi zechlać ok 0.5l na 100km.
Świece z lekkim czarnym nalotem, wycieków brak, z dymieniem ciężko zobaczyć. Mogą puszczać pierścienie czy sprawa gorsza może być ? Dzięki za odpowiedz.
Pomyliłeś się o jedno zero i pije oleju 0,5L/1000km ?
To jeszcze nie jest tragedia jak na nastoletnie F18B2, ludziom piją litr albo więcej na 1000km i wtedy jest problem czy pakować się w remont czy zalać jakiś gruby olej i w niedalekiej przyszłości sprzedać ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 00:52, 21.01.2016
tak miało być na 1 000 km :P zero za dużo. Pytanie tłoki razem z głowica do ściągnięcia czy bez głowicy pójdą ?
Napisano 07:35, 21.01.2016
Ronin niestety ale tłoki wychodzą do góry. czyli zwalasz głowicę.. rozpina się je od dołu czyli po zwaleniu miski olejowej i podpory wału korbowego
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 20:00, 26.01.2016
Kup B6 koniecznie w dieslu to dopiero zobaczysz co to wydatki. Ja swoje Coupe kupiłem za 6000 zł, a przez pół roku władowałem już 10000 zł, nie licząc ubezpieczenia 800 zł i zimowych opon za 2000 zł.
Z pewnością koszty były dużo większe.
U mnie sytuacja klaruje się na remont silnika, a prawdopodobny winowajca to fachmani od gazu. Jeden mechanik stwierdził [tylko że bez oglądania], że miał tako sytuację już w dwóch pasatach, że po założeniu gazu i dostaniu się opiłek chłonie olej i dymi. Mniej więcej ocenił naprawę na około 2000zł jeśli tylko pierścienie i planowanie. Jednak zamiast się w topić w taką naprawę wolę się upewnić niż rzucać tysiącami do okoła. Jutro jadę do innego warsztatu na oględziny, ale przez telefon z opowieści to mu się wydaje to samo = pierścienie + planowanie = 2000zł. Też mi się wydaję, że to po założeniu gazu, bo od tamtej pory zaczął dymić i brać olej w takich ilościach. Gaz zakładany w Mławie w polecanym tutaj stag service "Notowtczyński".
Jeszcze jedno - jak zapytałem czy jeśli będę dolewał olej to mogę tak jeździć czy będzie źle jak tak zrobię?, odpowiedział, że jak będę pilnował stanu to będzie ok. Jak uważacie można? Jeśli tak mam zamiar tak jeździć i polecę po bańkę oleju [obecnie castrol maganatec 10w-40]. Czy ma sens zmiany oleju [na valovoline max live 10-w40]?
Napisano 09:40, 27.01.2016
Użytkownik Fred edytował ten post 09:45, 27.01.2016
Napisano 22:36, 27.01.2016
Więc chyba zostanę na castrolu póki co. Przesiądę się na inny przy wymianie oleju po 10 tys. Dzisiaj drugi mechanik stwierdził to samo tylko znowu on uważa, że to nie możliwe, że od gazu tylko od czegoś innego np. że długo stał nie jeżdżony przed kupnem. Rozwiązanie te same za te same pieniądze. Póki co zostaje przy dolewaniu aż się z kasą odbiję.
Napisano 06:21, 28.01.2016
Napisano 09:40, 02.03.2016
Wracając do rozmowy o remoncie. To co byście zrobili na moim miejscu, bo biję się z myślami od długiego czasu. Jak byście za zakup auta, standardowe wymiany po zakupie, ubezpieczenie, założenie gazu, felgi i opony na zimę dali 16 000zł i musieli jak się okazało zrobić jeszcze remont silnika 2-3 tys zł + możliwe sprzęgło? + może coś w skrzyni [może tylko olej] ?+ zawieszenie pewnie też koło 1000zł. To byście naprawiali rozkładając w czasie czy sprzedali żeby nie puścić za naprawy tyle co za drugi samochód?
Użytkownik Jackal333 edytował ten post 09:40, 02.03.2016
Napisano 10:32, 02.03.2016
Kolego, pogadaj z Wołkiem, ma silnik na sprzedaż za 850zł,może Ci coś doradzi.
Ps. Wychodzi tu w jakim stanie był samochód jak go kupowałeś, mógł być zarżnięty silnik zalany doktorem i pewnie sporo przekręcony.Ja swój mam 4 lata,z lpg, 50kkm już przejechane i tylko drobne eksploatacyjne wymiany.
Wcale też nie wykluczone że gaziarze coś Ci sknocili albo podczas wymiany rozrządu.
Decyzję musisz podjąć sam, jak sprzedasz to pieniędzy włożonych i tak nie odzyskasz. A chętnego na zakup możesz nie znaleźć jak się zorientuje że coś nie halo jest.
Nie masz gwarancji że jak kupisz coś innego to będziesz miał lepiej.
Napisano 10:50, 02.03.2016
hmmmmm drugi silnik też myślałem, ale dodatkowo gaz przekładać czy to nie wyjdzie tyle co remont? Ten tak to ładnie chodzi i obroty trzyma itd. Rozrząd mam w nim zrobiony. Zgadza się kupując drugi nie wiem co trafie. Nie mam już sił na myślenie o nim. Też właśnie kwestia, żeby go jeszcze sprzedać.
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych