przybijam Ci 5 na 2 Å‚apki...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 20:55, 25.03.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#92
Napisano 10:17, 26.03.2016
Z ciągu dalszego eksploatacji. Wczoraj miałem okazję zrobić 260km po siódemce. Jadąc 90, a tam gdzie można 110. Momentami przy wyprzedzaniu 120-140. Jak się okazało z max spadło na min na bagnecie. Myślałem że jak nie przekrocze 4tys to nie weźmie tak dużo.
Takie pytanie do was - może coś być spaprane w samym v-tec'u ?
#93
Napisano 11:30, 26.03.2016
Prawdopodobnie standardowy przypadek, czyli puszczające uszczelniacze zaworów i/lub zapieczone pierścienie. Po prostu u ciebie stan ten dłuższy czas się pogłębia.
Może być oczywiście gorzej, skoro tak pije olej, to poprzedni właściciel jak nie dopilnował dolewki choć raz, to mogło się coś przytrzeć w silniku.
Trzeba rozebrać.
Miej też na względzie to, że skoro tyle oleju jest przepalane, to pomijając aspekt estetyczny, te spaliny zapychają cały układ wydechowy. Źle się to odbija na katalizatorze i sondzie lambda.
#94
Napisano 12:23, 26.03.2016
Jeśli u ciebie to pierścienie zapieczone to może coś dać. O ile rzeczywiście nic nie przytarło się w silniku za poprzedniego właściciela.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#95
Napisano 12:42, 26.03.2016
#96
Napisano 16:18, 26.03.2016
I tak właśnie zrobię. Zanim dozbieram to spróbuję z tymi plokankami.
Wracając do samych vi i silników. Powiem szczerze, że każdy kto ma czy nawet mechanik, a tym bardziej w lpg to się na chwalić nie mogą. Ją odnoszę wrażenie, że to porządne auto. Nie wiem jak VII gen, ale nie wydaję się niezbyt solidna.
Użytkownik Jackal333 edytował ten post 16:25, 26.03.2016
#97
Napisano 19:00, 26.03.2016
Zalej naftę do cylindrów i zostaw na noc a na drugi dzień wymiana oleju i później można odpalać motor.
Niektórym osobom ten manewr obniżył pobór oleju, znam przypadki w starych Civic'ach.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#98
Napisano 00:18, 29.03.2016
Zalej naftę do cylindrów i zostaw na noc a na drugi dzień wymiana oleju i później można odpalać motor.
Niektórym osobom ten manewr obniżył pobór oleju, znam przypadki w starych Civic'ach.
tak jak koledzy pisza, po tym co piszesz chyba gorzej być nie może, warto eksperymentować. Czy nafta do cylindrów, czy płukanki - to bedzie ostatnia deska ratunku. a nie zauważyłem żebyś pisał - kopci na niebiesko przy odpalaniu? albo jak przegazujesz?
#99
Napisano 10:51, 29.03.2016
Niebieskiego dymu nie zauważyłem jedynie jak już w chłodne dni biały trochę mocniej.
#100
Napisano 07:13, 31.03.2016
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
#101
Napisano 11:12, 03.04.2016
Za radami popatrzyłem itd. I jako, że jestem ekspertem to nic mi to nie mówi. Obejrzałem zawór vtec choć nie wiem czy to był to on. I jedyne co w oczy mi rzuciło, że tam gdzie są od gazu wtryski to pod nimi jest jak mi się wydaje olej i chyba nie stary i teraz czy rzeczywiście to od założenia lpg? Czy od tego zaworu vtec? Jestem na 99% pewien, że jeżdżąc w ten sam sposób to samo trasę nie łykał oleju [a zrobiłem tylko 1000km]. Porobiłem fotki i jeśli ktoś mógł by spojrzeć i powiedzieć co to może być? [dodatkowo dorzucam foto zdjęcie pompy wspomagania, cały czas dolewam i pomimo że zostaje spora plama/kałuża to przez pół roku nie wlałem jeszcze dolewając nawet buteleczki 337ml płynu.
Galeria [zdjęcia albo od lewej strony silnika lub prawej przy wtryskach lpg + pompa wspomagania]:
Użytkownik Jackal333 edytował ten post 11:14, 03.04.2016
#102
Napisano 12:59, 03.04.2016
Wygląda na normalny brud "roboczy". Kiedyś mogło się coś sączyć i nie zostało wyczyszczone. Może też jakaś uszczelka delikatnie puszczać, ale to są śladowe ilości. Przy tym poborze oleju, który podajesz, miałbyś całe auto czarne i mokre od spodu.
A pompa woła o regenerację.
#103
Napisano 19:09, 17.04.2016
Witam. Ja też sobie wmawiałem że może gdzieś leci ten olej, świece niby bez zastrzeżeń, niebiesko z tyłu nie było, spalonego oleju nie czuć a 600ml/1000km znikało. Okazało sie że na trzech garach pierścienie olejowe były zapieczone. Teraz po remoncie około 700km przejechane i nie widze ubytku.
#104
Napisano 22:04, 17.04.2016
Mnie tylko ciekawi, czy te pierścienie zapiekają się od zwykłej eksploatacji, czy po prostu kolejni właściciele zaczynają oszczędzać na olejach i widząc coraz większy pobór, leją coraz gorsze smarowidła, co potęguje dodatkowo efekt brania oleju.
Jedyny pozytywny aspekt to fakt, że po wymianie pierścieni temat jest na jakiś czas zamknięty.
#105
Napisano 22:46, 17.04.2016
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych