Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord turbo - luźna dyskusja

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
87 odpowiedzi w tym temacie

#46 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:25, 10.06.2014


a co do bmw to sami sobie dopowiadacie jakieś niestworzone historie... tam prawie nikt nie modzi silnikow bo kazdy wie ze to nieoplacalne (mowie o benzynie NA) tak więc te silniki też maja sredni potencjał a o 4garowych jednostkach bmw nawet sie nie wypowiadam bo to dno i kazdy to potwierdzi.

 

nikt nie modzi, bo nie ma sensu, silniki są stosunkowo tanie to jak ktoś się chce bawić to swapuje i tyle.


  • 0

#47 Malyndm

Malyndm
  • Forumowicz
  • 859 postów
  • Skąd:WND
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:55, 10.06.2014

Malyndm, a co uważasz ze F18/F20 to auto które jedzie?

oczywiście że nie, ale po co smrodzić ludziom w tematach jaki to oni popełniają błąd i robić sobie podśmie*cenzura*ki jak ktoś świadomie podejmuje tą decyzję? to że Tobie się nie udało to nie znaczy że np. Milenie się nie powiedzie...

 

ja jestem w pełni dumny, że pomimo tego że to auto nie jedzie, to jadą do niego graty zza wody, żeby ten fakt poprawić. żyjąc stereotypami, że to auto nie jeździ i nie będzie zostały w tyle. technologia poszła na tyle do przodu, że są nowe innowacje w temacie tuningu, które mogą lepiej współgrać ze ślimakiem jak 10 lat temu. tym bardziej mnie to fascynuje bo do czynności podeszła dziewczyna z zamiłowaniem do auta i uwierz mi, że te głupie pośmie*cenzura*ki które powinniśmy zachować dla siebie i trzymać kciuki za projekt, wyklikiwane są u niej w temacie robiąc dziewczynie przykrość.

 

wstyd i żenada...


  • 0
<p><span style="font-size:18px;"><span style="font-family:'comic sans ms', cursive;"><span style="color:#FFA500;"><em>Uśmiechnij się, jutro możesz nie mieć zębów...</em></span></span></span></p>

#48 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1,176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:30, 10.06.2014

czy silnik F18/F20 nadaje sie do tuningu ? powiem tak napewno sa inne jednostki majace wiekszy potencjal co jednak nie znaczy ze w naszym wypadku sie nie da ;-).do tematu trzeba podejsc z glowa wiedzac co z czym....i efekt moze byc naprawde ciekawy....powszechne opinie niczego nie przekreslaja....w naszym wypadju jest po prostu trudniej o efekty ;-) moge zostac posadzony o stronniczosc ale ja niczego nie zaluje......i swojego acco pewnie nigdy nie oddam, szybciej zostanie jako zabawka.....pozwole sobie jeszcze ja jedna uwage, na tym forum malo jest ludzi ktorzy maja wiedze na temat modyfikacni samochod poza minimum jakimi sa sprawy eksploatacyjne, wiec jak juz ktos modzi to raczej zasluguje na uznanie a nie na nieustanne docinki
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#49 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:49, 11.06.2014

True


  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#50 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:58, 11.06.2014

Interesujacy temat. Chcialbym wrocic do owych "wybuchajacych silnikow". O uturbianiu seryjnego samochodu cos tam wiem, prosze mi wierzyc i powiem jedno: kazdy, nawet najmniejszy silnik, mozna uturbic i pozostawic go w calkowicie nienaruszonym stanie - totalny stock. I ustawic system tak, by nigdy nic sie nie stalo. Wszystko zlezy od wiedzy, precyzji i doswiadczenia tunera. Jesli wie jak, nie spieszy sie i ma jakis background w tym co robi to nic zlego sie nie stanie. W US uturbianie SERYJNEJ K-serii to niemal trend (dozwolone jest spiecie bloku lepszymi srobkami np ARP). Goscie, ktorzy maja kupe kasy na tuning pozostawiaja seryjny silnik tylko po to zeby udowodnic ile jest w stanie wytrzymac i jak dlugo. Jest kolo, ktory na seryjnym K20Z3 wyciagnal 650koni NA KOLACH (czyli zaleznie od przelozen pewnie jakis 700KM na zamachu) i sobie tak jezdzi wiele lat. Tzn zaczal na tym silniku od 300KM i srednio co rok dorzuca 100KM. Inne turbo, intercooler + wieksze rurki jesli to potrzebne, zmiana sprezynek w wastegate i blow-off'ie, remap, pare innych dupereli i gotowe.  Dzisiaj wiekszosc komponentow mozna dopasowac do bardzo robznych przedzialow mocy wiec jest latwiej i "taniej" (pfff... taniej :-) ) I wyobrazcie sobie ze kolezkowie, ktorzy dmuchaja po 38Psi w seryjna k-serie. Tak. 2,6 bara. I nic nie wybucha. Czy to jest madre? Pewnie ze nie. Idiotyzm. Ale pokazuje ile te motory sa w stanie ogarnac.

Wazne jest, gdzie jest ta moc, jak sie jej uzywa, jak dba sie o motor i dziesiatki roznych mniej acz waznych aspektow. 

Czy to sie wszystko oplaca? NIE! Czy warto? No pewnie, ze warto.


  • 0

#51 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:58, 11.06.2014

Nic dodać, nic ująć. :db


  • 0

#52 janwan

janwan
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 20.06.2014

a co myślicie o doładowaniu dynamicznym?


  • 0

szybka jazda to nie jazda - życie to jest jazda


#53 Bogal

Bogal
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CE7
  • KM:160
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 22.06.2014

Witam forumowiczów!

Jako, że temat interesujący, i uderzający w mój pomysł na Accorda, jak również to, że jestem tutaj nowy, to dołączę się do niego. 

Sam próbuje uturbić F20z1, i uważam, że nadaje się do tego jak każdy inny silnik. Osobom wyśmiewającym takie pomysły( a jest ich sporo ) serdecznie dziękuje, bo są oni niczym innym jak motywacją. 

Moim zdaniem potencjał silnika możemy wyrazić w zasobności naszego portfela,  jak i uzależniającej adrenaliny, i pomyśle na niego. A specjalistów o potencjałów, odesłałbym do poczytania np o firmie w Nowej Zelandii , słynącej z wydłubywania z 1.0l w Suzuki Swift 600+ hp. Jest pomysł, są pieniądze, to jest i realizacja. Ktoś uzna to za bezsens czy głupotę, ale pasja to pasja. I tutaj nie na zbyt wiele polemiki. 

Przy F20z1 jak i przy każdym innym silniku jest tak samo. Trzeba go dobrze poznać, z mocnych i słabych stron. Bo jeśli ktoś uważa, że tylko zrobienie tego co jest musem w tym przypadku wystarczy, to jest w błędzie. Wiedza, pasja, plus otwarty portfel, i godziny spędzone w warsztacie dadzą efekty. 

 

A co do doładowania dynamicznego, uważam, że w Accordzie jest mało miejsca pod maską na takie zabawy. Poza tym stosunek ceny do uzyskanego efektu może być oszołamiająco przygnębiający. Długie wąskie przewody dolotowe jak już, bo na szerokie nie ma za dużo miejsca, i rzeźbienia jest przy tym masa. :) 

Ale jeśli ktoś wcieli to w życie, to z przyjemnością i uśmiechem dziecka będę się temu przyglądał. 

Pozdrawiam

Paweł


  • 0

#54 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:25, 15.07.2014

Piekna pogoda:-) ale niedługo minie lato i pogoda i znów bedzie ze filmiku nie bedzie bo slisko sie zrobiło:-)

pozdrawiam


  • 0
VTEC

#55 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:19, 24.08.2014

Witam!

troszke odświerze temat tego filmiku i samej acco, jak tam postępy, samochód jezdzi dalej, filmik już nagrany może, nie pisze tego ze złośliwości tylko ciekawość mnie poprostu zrzera bo acco 1.8 turbo to jak czterolistna koniczyna ;-)


  • 0
VTEC

#56 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:40, 24.08.2014

Coś czuję że silnik już dawno wybuchł i żadnego info nie będzie...
  • 0

#57 milenka_1801

milenka_1801
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:ok 190 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:_
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 31.08.2014

Co prawda kilka poprawek było- ale to dlatego, że szpenio który zakładał turbo w ogóle się nie przyłożył, a nawet więcej odwalił fuszere jakich mało! Mimo tych poprawek  samochodzik ma się naprawdę świetnie- żadna część seryjna nie ucierpiała- silnik tym bardziej, a bynajmniej nie ma takowych objawów! Powiem więcej po regeneracji turbiny podkręciłam trochę ciśnienie i jest świetnie! Silnik NIE WYBUCHŁ i nie wydaje mi się żeby tak miało się wydarzyć!


  • 0

milenka_1801


#58 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2,582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:14, 31.08.2014

No to może filmik? :D
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#59 Onilia

Onilia
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Hajnówka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 31.08.2014

i wykresik :)


  • 0

#60 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 20:09, 31.08.2014

Nie będzie, bo się zimno zaczęło coś ostatnio robić i dzień coraz krótszy


Użytkownik NitrousNDF edytował ten post 20:09, 31.08.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq