Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord turbo - luźna dyskusja

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
87 odpowiedzi w tym temacie

#31 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:34, 30.05.2014

Paweł_Aerodeck chyba się nie zrozumieliśmy... chodziło mi o to że takie b16/18 trzeba znacznie mocniej dmuchnąć dla zadowalającej mocy niż h22.

 

Łukasz ja sobie doskonale znaje sobie sprawę z tego że tuning to nie zabawa dla biednych. Jednak wiele osób, które się za to zabierają to młodzi ludzie którzy naoglądali się filmów typu szybcy i wściekli czy grali w nfs'a przez co myslą ze wkladasz turbo im większe tym lepsze a moc od razu idzie w góre.

 

o kosztach i problemach towarzyszących takim zabawą trzeba mówić wprost. dmuchnąć silnik może tak naprawdę każdy w garażu kto ma małe zaplecze i trochę wiedzy. problem w tym jak długo to później będzie jeździć. I czy wynik będzie adekwatny do wydanych pieniędzy i późniejszej awaryjności samochodu.

 

pewnie, że można uturbić hondę, ba nawet ze świetnymi efektami ale to nie zabawa dla tych co chcą wydać 5k albo jeszcze mniej. dlatego jak miałbym modzić takie F18, które jest warte 12k to nie wiem czy jest sens bo ani to jakieś super ładne, ani kultowe, ani szybkie i co najważniejsze nie ma to zbyt dużego potencjału. potem spalanie rośnie, użyteczność samochodu spada a niestety nadal takie 2.0TSI nas objedzie...


  • 0

#32 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 16:07, 01.06.2014

dodam jedynie, co do tej bomby :D moja tyka od 2004r.. mamy 2014 .. czyli 10 lat auto na setupie Turbo i jeździ - morał taki - że jak jest zrobione z glowa to jest to niezawodne - fakt ze nie ma duzego doladowania  bo zaledwie 0,45 bara czyli soft z kucizna.. ale da się? :D Da się!

co lepsze użytkuje auto na codzien - fakt z duchem czasu mozna zmienić kompa - wrzucić wiekszą Turbine pomyslec o innyc modach.. z tym ze mi to co jest w zupelnosci wystarcza i jest poprawniejszy od nie jednej serii :) lepiej sie zbiera lepszy moment - i jak juz ktos napsial pasja zaczyna sie tam gdzie konczy sie ekonomia 

 

W cenie - gdy kupowalem tego accorda mialbym wtedy Subaru STI :) ale wybralem tego accorda. z napedem na przod.. i jestem zadowolony teraz zmienilym jedynie na wieksze auto -SUV bo takie mi potrzebne obecnie


  • 0

#33 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:47, 01.06.2014

tylko co to za pasja kupic gotowy samochod z doladowaniem 0,45b.... dla takiego setupy to naprawde szkoda kasy bo ani to mocy jakiejs super ani radosci taki o fakt ze sie ma turbo pod maska ale to tylko moje zdanie.


  • 0

#34 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:12, 02.06.2014

tylko co to za pasja kupic gotowy samochod z doladowaniem 0,45b.... dla takiego setupy to naprawde szkoda kasy bo ani to mocy jakiejs super ani radosci taki o fakt ze sie ma turbo pod maska ale to tylko moje zdanie.

 

Zauważyłem w Twoich wypowiedziach jedno.. chyba już ktoś to napisał/mówił w kierunku Twojej osoby..zacytować z pamięci mi pozostało:  'to co ja mam jest super, Twoje zabawki są be, ja mam lepsze' i to się zmienia za każdym razem gdy zmienisz 'piaskownice/zabawki '- i toczysz za każdym razem  walkę ze swoimi poglądami i wiedzą zaczerpniętą z forum/google/ wiki   :cwaniak:  

 

'Typowy hejter gimnazjalista z nadmiarem czasu' - to też cytuje.

 

 

stać mnie i sobie kupiłem bo taki miałem kaprys - mieć turbo i zmienić więcej niż Ci się tylko wydaje  :diabelgrin:  

 

 

 

Luźno dyskutując dalej..

 

 

k24 i Turbo to bardzo fajne rozwiązanie, wkrótce kolejny Accord się wyjawi nam - bo już graty kompletuje  :cwaniak:  


  • 0

#35 specnaz14

specnaz14
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:16, 02.06.2014

tylko co to za pasja kupic gotowy samochod z doladowaniem 0,45b.... dla takiego setupy to naprawde szkoda kasy bo ani to mocy jakiejs super ani radosci taki o fakt ze sie ma turbo pod maska ale to tylko moje zdanie.

W tym wypadku może dawać radość, każdy ma inne postrzegania świata, a myślę że w razie czego doładowanie można podnieść.

Tak samo można powiedzieć o robieniu "programów" w dieslach że szkoda kasy itp bo to nadal zostanie diesel:)


  • 0

#36 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:01, 02.06.2014

"Tak samo można powiedzieć o robieniu "programów" w dieslach że szkoda kasy itp bo to nadal zostanie diesel:)"

 

zgadzam się w 1000% diesel zawsze będzie niestety dieslem. nigdy nie twierdzilem ze o nim marzyłem ale skoro już go mam i tanim kosztem można zrobić moda to czemu nie? w hondzie za ta kase miałem dolot i wydech który nie wiem czy dał chociaż 5km a tu 70...

 

"k24 i Turbo to bardzo fajne rozwiązanie" trzeba zacząć od tego, że k24 to chyba najlepsza 4garowa jednostka benzynowa o czym mówiłem juz wiele razy i nadal podtrzymuję.

 

Tu nie chodzi o mówienie, że najlepsze jesto to co ja mam, bo w k24 jak sam wiesz ten Twoj setup to tak naprawde zabawka i kaprys jest bo jest i fajnie jezdzi. silnik ma zdecydowanie większy potencjał. ma pojemność i do tego jeszcze slimaka. w przypadku f18/20 to tak naprawde zabawa sztuka dla sztuki albo jak modzenie wizualne starej calibry ktora sama w sobie nie jest zla. Jednak to co ludzie z nia robią spowodowało że jest krolem agrotuningu. Przez co nawet pojedyncze projekty które są naprawde dobre uchodzą za tandete bo to przeciez calibra.

 

tego się po prostu nie opłaca robić bo żeby to miało ręce i nogi musiałoby przestać być prawdziwą F seria bo ten silnik byłoby trzeba przebudować od podstaw. natomiast Kseria to dobra baza do modów i można smiał pokazać wiele projektów od Henake, Paroovy czy nawet Twojego acco. Nie wiem ile tam masz koni bo nie pamiętam ale ten samochód już w serii jeździ a nie turla się. więc podejrzewam ze gdyby nie ograniczenia ze strony trakcji (nie mam tu zadnych zlosliwosci na mysli w strone FWD a szczere fakty) to ten samochód mógłby naprawde niezle czasy krecic. natomiast z takiej Fseri będzie conajwyzej k24 przed modami a będzie paliło jak smok, ruczało jak potwór i kosztowało więcej jak zdrowe CL9...


  • 0

#37 specnaz14

specnaz14
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:37, 02.06.2014

"Tak samo można powiedzieć o robieniu "programów" w dieslach że szkoda kasy itp bo to nadal zostanie diesel:)"

 

zgadzam się w 1000% diesel zawsze będzie niestety dieslem. nigdy nie twierdzilem ze o nim marzyłem ale skoro już go mam i tanim kosztem można zrobić moda to czemu nie? w hondzie za ta kase miałem dolot i wydech który nie wiem czy dał chociaż 5km a tu 70...

To nie było kierowane personalnie do Ciebie z tym dieslem, dopiero teraz się zorientowałem ze faktycznie masz diesla, no ale nie o to chodzi.

Wiesz jeśli kogoś stać na to żeby montował turbo do f18/f20 to dlaczego ma tego nie robić? Dla jednego tanim kosztem będzie program w dieslu, a dla drugiego montaż turbo w f18/f20 także niema co tutaj rozpatrywać kwestii finansowych i ludziom do portfela zaglądać, jeśli stać to się baw. Wydaje mi się że ktoś kto myśli o  "założeniu sobie turbo" wie w jakie koszty się pcha, a czy się opłaca czy nie to już tylko sprawa konkretnej osoby.


  • 0

#38 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:53, 02.06.2014

obawiam się ze wiele osob mysli "jakoś to będzie" turbo 1000, icek 300, rury 200 bov 150 kolektor 500 no i 350 za poskladanie bo troche sobie sam ogarne z kumplem przy piwku wiec za 2500 mam turbo... tylko to nie koniec wydatkow i nie tak to wyglada.

 

ja wcale nie neguje projektu f18/f20 turbo tylko ze aby to zrobic to trzeba sporej kasy a jak juz pchac ta spora kase to nie lepiej w k-serie? b-serie czy h-serie ktore maja potencjal same w sobie i ktore sa rozpracowane od a do z. moze w hondzie nic nie robilem z silnikiem ale dlatego ze k20z2 to slaby silnik do modow ale troche zmienilem i niestety wiem ze po cos jest sztab inzynierow podczas projektowania samochodow. i zmiana głupich hamulcy z przodu na ten z VIIIgena 320mm nie jest super rozwiazaniem bo pozniej znowu tyl nie hamuje itp itd. wszystko musi byc przemyslane od poczatku do konca, zaprojektowane i zrobione jak trzeba.


  • 0

#39 specnaz14

specnaz14
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 03.06.2014

Przy takim rozumowaniu to po co modzić B,K czy H serie jeśli można kupić NSX-a ewentualnie S2000.


  • 0

#40 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:56, 03.06.2014

Panowie... zapędzacie się w zupełnie bezsensownym kierunku. Jeśli ktoś ma ochotę i odrobinę odwagi + kasę - to zrobi to w każdym samochodzie. Kolejny raz pojawiają się próby wmówienia, że to nie ma sensu. Ale skoro nie ma, to po co ludzie to robią? Dla zabawy! Zazwyczaj dla zabawy... bo choć taki Accord może (aczkolwiek nie musi) stracić na komforcie, zyskuje w innych kryteriach i staje się samochodem nietuzinkowym. A chyba o to chodzi. Jeśli każdy miałby kupować tylko samochody z założenia sportowe - to wszyscy jeździliby niemal tym samym. A tak... podjeżdżasz na światła swoim Lexem IS-F a obok Ciebie staje stary Golf II... startujesz chcąc pokazać mu gdzie jego miejsce i.... zdziwko, bo gość jest pierwszy na następnych światłach. I to jest piękne - gość ma coś, co zadziwi nie jednego... a Ty masz może i marzenie nie jednego, ale to tylko IS-F, który z założenia każdemu kojarzy się z bulgoczącą mocą...


  • 0

#41 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:35, 03.06.2014

Łukasz no własnie:) ten golf jest pierwszy:) i to nie mówie  o pojedynku z ISF ale chocby z takim nowym audi 2.0tfsi, a taka f-seria nadal przegrywa z wiekszoscia nowych samochodow.

 

tu raczej nie chodzi o wmowienie komus czegokolwiek a o rozsadek i przemyslenie. jak modzic to grubo albo wcale takie jest moje zdanie.


  • 0

#42 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:26, 03.06.2014

 

jak modzic to grubo albo wcale takie jest moje zdanie.

 

Ale tu jest jeszcze jedna kwestia Darku, którą za pewne znasz z autopsji. Przynajmniej ja znam... Kupując np. mojego Accorda... wiedziałem, że będę kiedyś do niego wrzucał H-serię, bo zawsze miałem taki plan... A nie było mnie wówczas stać na ATR'a. Poza tym... to był sedan - ale to inna bajka. Więc wolałem kupić CH6 i powoli robić go, krok po kroku w kierunku, który sobie obrałem. Było kilka wtop, kilka finansowych samobójstw, ale zrobiłem co chciałem i miałem swoje 5 minut. I chyba o to w tym chodzi, że może powoli budować to, co sobie chcesz. A jak kogoś stać za jednym razem wypuścić konkretną sumkę na coś super - to inna kwestia i pozostaje zazdrościć.


  • 0

#43 Malyndm

Malyndm
  • Forumowicz
  • 859 postów
  • Skąd:WND
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:27, 10.06.2014

blackfly jak czytam co piszesz to rzygać mi się chce...

 

odkąd kupiłeś swoje oklepane bi em dablju i patrzę na to jak krytykujesz co ktoś robi bo chce i ma zajawkę to bolą mnie mięśnie czoła... piszesz że nie wmawiasz nikomu nic, a za chwilę dalej rozmowę sprowadzasz do sedna swojego głupkowatego myślenia "bo po co wsadzać pieniądze w coś co nie jeździ" i sprowadzasz rozmowę jak byś chciał każdemu wmówić że Twoje BMW ma potencjał a Accord nie. czemu nie popiszesz tych pierdoł na BMW forum tylko zmieniając markę dalej tu jesteś i smrodzisz ludziom w tematach?

 

czy administracja nie może zwrócić takiemu uwagi lub zablokować go niech troluje gdzieś indziej?


  • 0
<p><span style="font-size:18px;"><span style="font-family:'comic sans ms', cursive;"><span style="color:#FFA500;"><em>Uśmiechnij się, jutro możesz nie mieć zębów...</em></span></span></span></p>

#44 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:56, 10.06.2014

tak czytam i czytam i chyba opinia o kierowcach BMW nie bierze się z.....powietrza :)

powiem tak na tle tego co robiłeś blackfly niegdyś przy swoim acco,  jak sadziłeś się z doborem koloru do felg.........i oklejaniem wnętrza carbonem

.....to naprawdę odpuściłbyś sobie takie głupkowate bicie piany bo wiedzy naprawdę jeżeli chodzi o rzeczowe tematy to nie posiadasz 


btw.

wszystko kwestia kasy, każdy bawi się tym co lubi i z wszystkiego można zrobić coś wyjątkowego - warunek to trzeba mieć głowę na właściwym miejscu...

 

.... niektórzy nie dość, że nic nie robią to jeszcze gadają bzdury uchodząc przy tym za nie wiadomo jakich specjalistów

po prostu żal...... ale to moje skromne zdanie :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#45 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:20, 10.06.2014

Zigi, własnie dlatego ze popełniłem tyle błędów przy modzeniu mojego acco mówię wprost jak jest.

 

Malyndm, a co uważasz ze F18/F20 to auto które jedzie?

 

a co do bmw to sami sobie dopowiadacie jakieś niestworzone historie... tam prawie nikt nie modzi silnikow bo kazdy wie ze to nieoplacalne (mowie o benzynie NA) tak więc te silniki też maja sredni potencjał a o 4garowych jednostkach bmw nawet sie nie wypowiadam bo to dno i kazdy to potwierdzi.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq