Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

* mod dolotu/ kolektor od H23 *

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#46 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:21, 18.08.2010

hmm dziwne rzeczywiście...bo przecież BlueTop F20B miał przy manualu 200HP, a przy automacie 180HP...i H23 miałby podobnie ? :roll:
A opinię o awaryjności H23 BT wyczytałem kiedyś gdzieś na kilku forach...ale może to było na zasadzie wiecie jakiej - ktoś gdzieś usłyszał i rozpuścił po sieci ;-) ja nie twierdzę, że tak jest...to tylko gdzieś zasłyszana opinia ;-) jeśli macie inne informacje - spoko - to mnie tylko uspokaja...bo ciagle zastanawiam się, czy jak już będę myślał o swapie, to kombinować z H22, H23 czy F20B...
  • 0

#47 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:04, 18.08.2010

H22, H23 czy F20B...


Od siebie powiem tyle:

F20B - nowatorsko jak na PL, z częściami może być trudniej...choć i tak się da radę ;-)

H23A BT - ostatnio mój kumpel mi mówił, że przed pakowaniem Hserii do swojej Pralki rozważał właśnie ten motor. Ale jak poczytał na hondatech`u, że jest fajny....lecz nie koniecznie rozwojowy tak, jak poczciwie H22A...odpuścił sobie. Może to też jakiś wyznacznik jest...jeśli chce się dalej inwestować w taki motor, to lepiej żeby był podatny na wszelkiego rodzaju dłubania ;-)

H22A - W PL są ludzie, którzy ten silnik znają na wylot. Z podstawowymi częściami(a co raz częściej nawet z tymi od performace) nie ma problemu. A i sam motór daje WIELKIE możliwości...
Na PTP jest już kilka Pralek N/A, które mają pond 240KM...A to już daje do myślenia :-D
  • 0

#48 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 18.08.2010

Na PTP jest już kilka Pralek N/A, które mają pond 240KM...A to już daje do myślenia :-D


h22a7
lub
h23 z głowa z h22a (wal wywazony itd)
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#49 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:32, 10.03.2011

odkopie troche temat, jakieś postępy? :)
  • 0

#50 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:19, 10.03.2011

czekam na uszczelki termoizolacyjne/heatshield do H23 bo działam z peeleen/em z PTP by to wszytko wymierzyć i zgrać na tip top, również flansza przez ktora kolektor bedzie łączony do głowicy jest w trakcie realizacji...dużo bedzie zależeć od blackfly, cała procedura bedzie udokumentowana..... troche sie przeciąga ale wszytko jest na dobrej drodze..... napewno bedzie manual :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#51 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:49, 10.03.2011

a to rozstaw srub itp nie pasuje plug and play z h23 do F20b6? ze trzeba flansze zrobic?
  • 0

#52 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:07, 10.03.2011

rostaw srub pasuje idelanie ale z racji tego ze kolektor ma o wiele szersze kanaly dolotowe a obwódka kanałow dolotowych przy głowicy jest bardzo wąska to w przypadku takiego moda może być kłopot z podparciem krawedzi kolektora i beda przedmuchy przez uszczelke stad musi byc flansza :) ciezko to wytłumaczysz ale bedzie dobrze:)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#53 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 11.03.2011

rozumiem o co chodzi tylko zeby sie nie okazalo ze wtryskiwacze benzynowe sikajace pod innym kątem/odlegloscia od zaworow nie zaczely powodowac problemow z dzialaniem silnika.
  • 0

#54 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:41, 29.09.2011

odswierze troche ten temat odnosnie kolektora ssacego z H23 do F20b6. Koledzy udało sie cos osiagnac? Mam problem z podpięciem wężyków i szczerze mowiac caly kolektor z przepustnica w h23 jest inaczej zbudowany niz F20b6. Prosił bym o pomoc z tymi wezykami bo nigdy nie miałem wczesniej z tym doczynienia, a nie chciał bym sobie namieszac.
  • 0

#55 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:46, 29.08.2012

Witka, temat ten sam więc pisze tu. Mam w sowim Acco sinik f22b5, z kolektorem h23, i proble polega na tym że nie działają mi motylki IAB.
Ten zawór z prawej strony silnika(patrz. od przodu) mam ciagle w jednej pozycji. Wydaje mi sie że jest zamkniety. Dziś na postoju otwarłem ten zawór podwadzając śrubokrętem i dżwięk silnika się zmienił i ryk z stożka K&N był dużo głośniejszy. Czyli co mam zamkniete cały czas motyle? Ten zawór jest na spręzynie aby był ciagle w tej mojej pozycji, tylko jak go zmusić do otwarcia, trzeba tam podać jakeś duże cisnienie czy jak? w załączniku fotki jak mam zawór ustawiony i podłaczony
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#56 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:08, 31.08.2012

Małe ukatualnienie- az dziwne ze nikt wczesniej nie wyprowadził mnie z błedu a ja tego nie zauważylem :) W F20B6 rowniez sa motyle :k co nie zmienia faktu ze walka o mody z kolektorem trwa gdyz przepustnica jest tam prawie o 1,5cm na srednice wieksza no i rowniez kolektory maja wieksza srednice

[ Dodano: 2010-06-04, 19:07 ]
kolejne pytanie czy bazujac nawet na kolektorze z F20B6 mozna by zastosowac to?

http://cgi.ebay.com/...=item2c54b82809


to stanowiłoby uzupełnienie tych uszczelek wskazanych ponizej czerownymi szczałkami tak by przedłużyc kanał dolotowy

Obrazek


Powiem tak z mojego doswiadczenia, to żeby nie komplikować sobie całości modu, zmnień samą przepustnice bo jest wieksza, a w tym orginalnym kolektorze co masz w f20b6 kanały są tak dup..ne że wątpię ze go sam kolektor dławi, jak sie klapy właczą do w kolektorze robi sie taka wielka dziura że już tylko sama przepustnica stanowi problem, w głowicy kanały zostaja nie zmienione a zamiast kombinować z przeróbka kolektora zdemontuj ten orginalny i go wypoleruj w srodku, ja tak zrobiłem, bo powierzchnia w nim jest chropowata i mase jest takich róznych nierówności bo to odlew jest, a teraz mam gładka i dynamika auta jest niebo lepsza, także propozycja z mojej strony, zostawic kolektor seryjny(wypolerowac) i dac przepustnice z H23 i wystroić i problem rozwiązany.
Ciekaw jestem jak się spisują takie mody, pozdrawiam
  • 0
VTEC

#57 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:11, 01.09.2012

Powiem tak z mojego doswiadczenia, to żeby nie komplikować sobie całości modu, zmnień samą przepustnice bo jest wieksza, a w tym orginalnym kolektorze co masz w f20b6 kanały są tak dup..ne że wątpię ze go sam kolektor dławi, jak sie klapy właczą do w kolektorze robi sie taka wielka dziura że już tylko sama przepustnica stanowi problem, w głowicy kanały zostaja nie zmienione a zamiast kombinować z przeróbka kolektora zdemontuj ten orginalny i go wypoleruj w srodku, ja tak zrobiłem, bo powierzchnia w nim jest chropowata i mase jest takich róznych nierówności bo to odlew jest, a teraz mam gładka i dynamika auta jest niebo lepsza, także propozycja z mojej strony, zostawic kolektor seryjny(wypolerowac) i dac przepustnice z H23 i wystroić i problem rozwiązany.
Ciekaw jestem jak się spisują takie mody, pozdrawiam


toś odkopał.... przecież ten temat już dawno skończony jest ;-) wejdź do tematu Zigiego i poczytaj ;-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq