XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 21:44, 15.08.2010
[ Dodano: 2010-08-15, 22:46 ]
co do wywalenia motyli, chodzilo by je na stałe wywalic a srodek zeszlifowac na gladko- wtedy siada dól ale na gornych obrotach masz jeszcze wieksza przepustowosc kolektora- nawet wiecej niz z otwartymi motylami
www.mkmlawyers.pl
#32
Napisano 21:52, 15.08.2010
[ Dodano: 2010-08-15, 22:46 ]
co do wywalenia motyli, chodzilo by je na stałe wywalic a srodek zeszlifowac na gladko- wtedy siada dól ale na gornych obrotach masz jeszcze wieksza przepustowosc kolektora- nawet wiecej niz z otwartymi motylami
No na logikę biorąc masz racje. Pytanie tylko czy warto bo wtedy samochód robi się mało przyjazny w prowadzeniu na co dzień.
#33
Napisano 21:54, 15.08.2010
[ Dodano: 2010-08-15, 22:46 ]
co do wywalenia motyli, chodzilo by je na stałe wywalic a srodek zeszlifowac na gladko- wtedy siada dól ale na gornych obrotach masz jeszcze wieksza przepustowosc kolektora- nawet wiecej niz z otwartymi motylami
No na logikę biorąc masz racje. Pytanie tylko czy warto bo wtedy samochód robi się mało przyjazny w prowadzeniu na co dzień.
i to jest pytanie- na poczatek chyba zostana motyle
www.mkmlawyers.pl
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:10, 15.08.2010
A z SRI, jak zaciąga pełnym gardłem, to już w ogóle bajka...
#35
Napisano 22:36, 15.08.2010
www.mkmlawyers.pl
#36
Napisano 07:43, 16.08.2010
Taka namiastka Vtec-kaIch uruchamianie jest jak narkotyk...
#37
Napisano 21:01, 16.08.2010
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#38
Napisano 21:07, 16.08.2010
tu to widac:
kiedys sprawdzałem i w 2.3 acco ktory szedł na USA tego nie ma nie wiem jak jest u ciebie
[ Dodano: 2010-08-16, 22:33 ]
a motyle to sa te klapki otwierajace dodatkowe kanały - możliwe ze odwrotnie to zaznaczyłem na fotce ale idee lapiesz
SRI to short rim intake czyli stozek na krotkim dolocie
www.mkmlawyers.pl
#39
Napisano 22:21, 16.08.2010
2,3 na USA to H23A one nie mają VTECa, mój kolektor wygląda podobnie, dzięki czaje, nie wiedziałem tylko, że to się tak nazywa
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#40 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:59, 17.08.2010
A to akurat jest VTEC, tzw. Blue TopH23A
H23A1/2/x to są z kolei non-VTEC`i
#41
Napisano 20:24, 17.08.2010
230KM mniam mniam Był jakiś czas temu na allegro wytargany z accorda from Japan.A to akurat jest VTEC, tzw. Blue Top
#42
Napisano 20:42, 17.08.2010
#43
Napisano 20:54, 17.08.2010
#44 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:08, 17.08.2010
ponoć awaryjne te BlueTop'y H23
No też pierwsze słyszę ...choć to silnik w EU mało znany...To jednak co innego niż H23A1/2/x
A opinię awaryjnych mają, tak jak pisze Nipto, H23A1/2/x właśnie.
Aaaa...i poprawka Aż tak wspaniale to nie było
230KM mniam mniam
"Found in the Japanese 1998-2002 Accord Wagon SiR (CH9). It produces 200 PS (147 kW; 197 hp) & 163 ft·lbf (221 N·m) and comes with a "blue top"."
#45
Napisano 22:17, 17.08.2010
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych