Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

* mod dolotu/ kolektor od H23 *

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#31 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:44, 15.08.2010

to ze elektorzaworek jest w kolektorze to wiem bo teraz tez go mam mysle ze zmieniony komp spokojnie to ogarnie bo w 1.8 tez jest IAB i miedzy innymi w komputerki z tej jendostki jest OBD I wiec sterowanie tez jest wiec mysle ze nie bedzie zle:) . A w sprawie wtrysków to go podpytam :) dobrze wiedziec

[ Dodano: 2010-08-15, 22:46 ]
co do wywalenia motyli, chodzilo by je na stałe wywalic a srodek zeszlifowac na gladko- wtedy siada dól ale na gornych obrotach masz jeszcze wieksza przepustowosc kolektora- nawet wiecej niz z otwartymi motylami
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#32 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 15.08.2010

[ Dodano: 2010-08-15, 22:46 ]
co do wywalenia motyli, chodzilo by je na stałe wywalic a srodek zeszlifowac na gladko- wtedy siada dól ale na gornych obrotach masz jeszcze wieksza przepustowosc kolektora- nawet wiecej niz z otwartymi motylami


No na logikę biorąc masz racje. Pytanie tylko czy warto bo wtedy samochód robi się mało przyjazny w prowadzeniu na co dzień.
  • 0

#33 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:54, 15.08.2010

[ Dodano: 2010-08-15, 22:46 ]
co do wywalenia motyli, chodzilo by je na stałe wywalic a srodek zeszlifowac na gladko- wtedy siada dól ale na gornych obrotach masz jeszcze wieksza przepustowosc kolektora- nawet wiecej niz z otwartymi motylami


No na logikę biorąc masz racje. Pytanie tylko czy warto bo wtedy samochód robi się mało przyjazny w prowadzeniu na co dzień.


i to jest pytanie- na poczatek chyba zostana motyle :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:10, 15.08.2010

ja tam bez motyli jeździć nie mogę :-P Ich uruchamianie jest jak narkotyk... :oops:

A z SRI, jak zaciąga pełnym gardłem, to już w ogóle bajka... :mrgreen:
  • 0

#35 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:36, 15.08.2010

wiec wszytko jasne :) to jest magia
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#36 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:43, 16.08.2010

Ich uruchamianie jest jak narkotyk... :oops:

Taka namiastka Vtec-ka :mrgreen:
  • 0

#37 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:01, 16.08.2010

co to są AIB, SRI i motyle? :oops: :roll:
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#38 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:07, 16.08.2010

to sa oznaczenia kolektora ssacego o zmiennej objetości IAB to znaczy ze kolektor jest dwu - biegowy, jeden obieg działa bez rzadnej ingerencji natomiast po przekroczeniu okreslonych obrotów otwierany jest dodatkowy obieg w kolektorze tzn jakby 4 dodatkowe kanaly ktore zwiekszaja ilosc powietrza i wtedy wyczuwalny jest ten kop bo jest ten moment otwarcia polaczony z właczeniem v-tecka to tak na szybko i lekko nie po polsku - zaraz tu wkleje jeszcze fotke zeby ci pokazac dodatkowe kanaly

tu to widac:
Dołączona grafika

kiedys sprawdzałem i w 2.3 acco ktory szedł na USA tego nie ma nie wiem jak jest u ciebie

[ Dodano: 2010-08-16, 22:33 ]
a motyle to sa te klapki otwierajace dodatkowe kanały - możliwe ze odwrotnie to zaznaczyłem na fotce ale idee lapiesz :)

SRI to short rim intake czyli stozek na krotkim dolocie
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#39 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:21, 16.08.2010

GIT :mrgreen:

2,3 na USA to H23A one nie mają VTECa, mój kolektor wygląda podobnie, dzięki czaje, nie wiedziałem tylko, że to się tak nazywa :ok
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#40 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:59, 17.08.2010

Oczywiście, nie tylko silniki z VTEC`iem to mają :-D

H23A

A to akurat jest VTEC, tzw. Blue Top ;-)

H23A1/2/x to są z kolei non-VTEC`i
  • 0

#41 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 17.08.2010

A to akurat jest VTEC, tzw. Blue Top ;-)

230KM mniam mniam :mrgreen: Był jakiś czas temu na allegro wytargany z accorda from Japan.
  • 0

#42 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:42, 17.08.2010

SethHID taką japonkę sprzedawał ;-) SiR.... ale poszła na tajle chyba... ponoć awaryjne te BlueTop'y H23...za to F20B mniam...
  • 0

#43 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 17.08.2010

Właśnie słyszałem inną opinię na temat tych silników. Jest ona podobno pozbawiona największej wady silników H23 czyli źle wyważonego wału co często skutkowało urwaniem korby jak ktoś lubił go wkręcać.
  • 0

#44 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:08, 17.08.2010

ponoć awaryjne te BlueTop'y H23


No też pierwsze słyszę :-| ...choć to silnik w EU mało znany...To jednak co innego niż H23A1/2/x
A opinię awaryjnych mają, tak jak pisze Nipto, H23A1/2/x właśnie.



Aaaa...i poprawka ;-) Aż tak wspaniale to nie było :-P

230KM mniam mniam


"Found in the Japanese 1998-2002 Accord Wagon SiR (CH9). It produces 200 PS (147 kW; 197 hp) & 163 ft·lbf (221 N·m) and comes with a "blue top"."
  • 0

#45 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 17.08.2010

A wydawało mi się, że to ten bo wiem na pewno, że była jakaś H-seria 230konna na japońskim rynku.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq