Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

* mod dolotu/ kolektor od H23 *

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#16 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:24, 11.06.2010

testuj a my czekamy na relacje ;)
  • 0

#17 figo

figo
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Radom/Wawa
  • Silnik:F20
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:52, 13.06.2010

no powiem że nie mogę się doczekać, czy to wszystko wyjdzie i jaki będzie przyrost mocy :mrgreen: Trzymam kciuki bo też się zastanawiałem nad zmianą kolektora u siebie.
Powodzenia w działaniu
  • 0

#18 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:45, 13.06.2010

istnieje wysokie prawdopodobieństwo ze do wykoniania tego modu niezbedne bedzie zaślepienie EGR gdyz z uwagi na różnice w otworze w kolektorze może on nie działac własciwie tak wiec droga jest otwarta dla włascicieli OBD I w moim przypadku wiaże sie to z przerobieniem kompa z OBD II na OBD I by uniknac kontrolki chec engine- co jest w planie ale dopiero po złożeniu wydechu, moze to wszystko w czasie wakacji mi sie uda- rozwiązaniem przejsciowym mogłoby byc wykorzsytanie uszczelki z F20/F18 jako zwór do przerobienia uszczelki z H23 tak by otwór EGR był taki sam ale to juz troche kombinowania- ważne ze puki co sie da:) pomału a przetestuje to na własnej skórze. Co do przyrostów mocy to nie oszukujmy sie w prelkach dawało to wzorst mocy przy zdrowym silniku o ok 5-10km, jednak tam roznica mogła byc bardziej odczuwalna z uwagi na to ze zwykly kolektor był zamieniany na dwu-biegowy u nas bylaby to wymiana dwu na dwu-biegowy tyle ze o wiekszych srednicach, w każdym razie poprawa napewno powinna byc
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#19 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:58, 14.06.2010

jak dodatkowo zrobisz poszerzanie/polerowanie kanałów w głowicy to na pewno będzie
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#20 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:59, 30.07.2010

czy dysponuje ktos zdjęciem kolektora ssącego z F20B6 ale tak od przodu by było widac kanały?
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#21 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:32, 30.07.2010

Tu masz uszczelkę kolektora jeśli Ci to pomoże
http://www.4cars.pl/...t=21&sub=N64027
  • 0

#22 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:03, 30.07.2010

uszczelke widziałem, czekam własnie na kolektor od H23 i tak sie przymierzam :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#23 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:43, 14.08.2010

Wszystko ładnie tu opisujesz, ale jak wiadomo, zakładając kolektor od H23 zwiększysz ilość/objętość powietrza ssącego, i jeśli podchodzisz do tego z głową to chyba myślałeś aby wystroić to cudo bo tylko tak widzę rozsądny przyrost i wykorzystanie tego patentu. Wtryski zostawiasz z F20B6? a i tempomacik pójdzie w odstawkę (najprawdopodobniej)
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#24 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:19, 15.08.2010

Założyłem ten kolektor w F20Z1 ale jeszcze nie zdążyłem przetestować. Do mojej głowicy pasuje, do Twojej też powinno ale przypuszczam, że sterowanie motylami za pomocą ori ECU nie zabangla. Proponował bym programowalny komputer w którym będzie można zmodyfikować mapy paliwowe i wgrać obsługę IAB.
Dodatkowo mógłbyś pomyśleć nad większymi wtryskami bo seryjne (wydaje mi się, że masz 235) mogą nie dać rady powyżej 160KM a przypuszczam, że będzie nawet więcej.

Jeśli wolałbyś mniej pracochłonne rozwiązanie to podłącz elektrozaworek, który otwiera motyle pod shift lighta ustawionego tak mniej więcej na 4500obr/min. Będzie on dokładniejszy niż proponowane na PTP rozwiązania z podłączeniem pod jakieś inne wężyki podciśnieniowe.
  • 0

#25 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:03, 15.08.2010

totak na szybko :


- w F20B6 standardowo sa motyle wiec sterowanie to nie problem
- strojenie obowiazkowo bedzie
- co do wtryskuch faktycznie w F20B6 sa 235ccm ale w H23 rowniez sa takie same 235 ccm wiec narazie nie planuje tego zmieniac zobaczymy jak bedzie podczas strojenia
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#26 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:33, 15.08.2010

Ale czy różnica w OBD nie będzie stanowiła przeszkody dla podłączenia motyli pod seryjny komp?? No i kwestia druga skoro planujesz strojenie to chyba i tak będziesz musiał zmienić komp.

Co do wtrysków to 235 podobno dają radę do 180KM jednak u kolegi, który stroił swoje F22B5 notabene też z sakiem z H23, ewidentnie brakowało beny (przed strojeniem 160KM i 207Nm jak pamiętam, opisany na forum merfiego).
Ceny większych wtrysków nie są aż takie wysokie więc może jednak warto nad nimi pomyśleć ;-)
  • 0

#27 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:50, 15.08.2010

do strojenia trzeba przejsc na OBD I obecnie mam OBD II zawsze mozna dorobic elektorazaworek, zamontowac shiftlight'a - merfie cos wymysli :) rozwazam tez wybebeszenie IAB według niektorych tez daje to ciekawe efekty ale pogarsza dół. Co do wtrysków chciabym po montazu wszystkiego wystroic to narazie na standardowych wtryskach a jak Artur powie ze trzeba wieksze to wtedy bede szukał.
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#28 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:01, 15.08.2010

Artur


A ten Artur, to z Poznania czy ZG??
  • 0

#29 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:13, 15.08.2010

Artur to Merfie z Poznania :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#30 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 15.08.2010

zawsze mozna dorobic elektorazaworek, zamontowac shiftlight'a

Elektrozawór powinien być w zestawie z kolektorem. Znajduje się on w czarnym pudełku przykręconym od spodu. Wystarczy podpiąć mu zasilanie przez jakiś sterownik, czy to shiftlighta czy nowy ECU.

rozwazam tez wybebeszenie IAB według niektorych tez daje to ciekawe efekty ale pogarsza dół.

Kolega nie mógł ogarnąć sterowania więc miał na stałe otwarte motyle i starty miał beznadziejne. Muliło go.

a jak Artur powie ze trzeba wieksze to wtedy bede szukał.

Jak robił to F22B5 to też miały starczyć ale po pierwszym hamowanku szybko zmienił zdanie :-D

A ten Artur, to z Poznania czy ZG??

W tej chwili dokładnie z Komornik :-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq