XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 06:21, 18.08.2010
A opinię o awaryjności H23 BT wyczytałem kiedyś gdzieś na kilku forach...ale może to było na zasadzie wiecie jakiej - ktoś gdzieś usłyszał i rozpuścił po sieci ja nie twierdzę, że tak jest...to tylko gdzieś zasłyszana opinia jeśli macie inne informacje - spoko - to mnie tylko uspokaja...bo ciagle zastanawiam się, czy jak już będę myślał o swapie, to kombinować z H22, H23 czy F20B...
#47 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:04, 18.08.2010
H22, H23 czy F20B...
Od siebie powiem tyle:
F20B - nowatorsko jak na PL, z częściami może być trudniej...choć i tak się da radę
H23A BT - ostatnio mój kumpel mi mówił, że przed pakowaniem Hserii do swojej Pralki rozważał właśnie ten motor. Ale jak poczytał na hondatech`u, że jest fajny....lecz nie koniecznie rozwojowy tak, jak poczciwie H22A...odpuścił sobie. Może to też jakiś wyznacznik jest...jeśli chce się dalej inwestować w taki motor, to lepiej żeby był podatny na wszelkiego rodzaju dłubania
H22A - W PL są ludzie, którzy ten silnik znają na wylot. Z podstawowymi częściami(a co raz częściej nawet z tymi od performace) nie ma problemu. A i sam motór daje WIELKIE możliwości...
Na PTP jest już kilka Pralek N/A, które mają pond 240KM...A to już daje do myślenia
#48
Napisano 13:11, 18.08.2010
Na PTP jest już kilka Pralek N/A, które mają pond 240KM...A to już daje do myślenia
h22a7
lub
h23 z głowa z h22a (wal wywazony itd)
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#49
Napisano 11:32, 10.03.2011
#50
Napisano 12:19, 10.03.2011
www.mkmlawyers.pl
#51
Napisano 12:49, 10.03.2011
#52
Napisano 13:07, 10.03.2011
www.mkmlawyers.pl
#53
Napisano 15:01, 11.03.2011
#54 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:41, 29.09.2011
#55
Napisano 19:46, 29.08.2012
Ten zawór z prawej strony silnika(patrz. od przodu) mam ciagle w jednej pozycji. Wydaje mi sie że jest zamkniety. Dziś na postoju otwarłem ten zawór podwadzając śrubokrętem i dżwięk silnika się zmienił i ryk z stożka K&N był dużo głośniejszy. Czyli co mam zamkniete cały czas motyle? Ten zawór jest na spręzynie aby był ciagle w tej mojej pozycji, tylko jak go zmusić do otwarcia, trzeba tam podać jakeś duże cisnienie czy jak? w załączniku fotki jak mam zawór ustawiony i podłaczony
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#56
Napisano 23:08, 31.08.2012
Małe ukatualnienie- az dziwne ze nikt wczesniej nie wyprowadził mnie z błedu a ja tego nie zauważylem W F20B6 rowniez sa motyle co nie zmienia faktu ze walka o mody z kolektorem trwa gdyz przepustnica jest tam prawie o 1,5cm na srednice wieksza no i rowniez kolektory maja wieksza srednice
[ Dodano: 2010-06-04, 19:07 ]
kolejne pytanie czy bazujac nawet na kolektorze z F20B6 mozna by zastosowac to?
http://cgi.ebay.com/...=item2c54b82809
to stanowiłoby uzupełnienie tych uszczelek wskazanych ponizej czerownymi szczałkami tak by przedłużyc kanał dolotowy
Obrazek
Powiem tak z mojego doswiadczenia, to żeby nie komplikować sobie całości modu, zmnień samą przepustnice bo jest wieksza, a w tym orginalnym kolektorze co masz w f20b6 kanały są tak dup..ne że wątpię ze go sam kolektor dławi, jak sie klapy właczą do w kolektorze robi sie taka wielka dziura że już tylko sama przepustnica stanowi problem, w głowicy kanały zostaja nie zmienione a zamiast kombinować z przeróbka kolektora zdemontuj ten orginalny i go wypoleruj w srodku, ja tak zrobiłem, bo powierzchnia w nim jest chropowata i mase jest takich róznych nierówności bo to odlew jest, a teraz mam gładka i dynamika auta jest niebo lepsza, także propozycja z mojej strony, zostawic kolektor seryjny(wypolerowac) i dac przepustnice z H23 i wystroić i problem rozwiązany.
Ciekaw jestem jak się spisują takie mody, pozdrawiam
#57
Napisano 07:11, 01.09.2012
Powiem tak z mojego doswiadczenia, to żeby nie komplikować sobie całości modu, zmnień samą przepustnice bo jest wieksza, a w tym orginalnym kolektorze co masz w f20b6 kanały są tak dup..ne że wątpię ze go sam kolektor dławi, jak sie klapy właczą do w kolektorze robi sie taka wielka dziura że już tylko sama przepustnica stanowi problem, w głowicy kanały zostaja nie zmienione a zamiast kombinować z przeróbka kolektora zdemontuj ten orginalny i go wypoleruj w srodku, ja tak zrobiłem, bo powierzchnia w nim jest chropowata i mase jest takich róznych nierówności bo to odlew jest, a teraz mam gładka i dynamika auta jest niebo lepsza, także propozycja z mojej strony, zostawic kolektor seryjny(wypolerowac) i dac przepustnice z H23 i wystroić i problem rozwiązany.
Ciekaw jestem jak się spisują takie mody, pozdrawiam
toś odkopał.... przecież ten temat już dawno skończony jest wejdź do tematu Zigiego i poczytaj
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych