XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pobieranie dużych ilości oleju po remoncie H22A7
#61
Napisano 23:25, 14.01.2017
Emiliano
No sandomierz niedaleko. Lecz duzo lepiej znaleźć cos na miejscu.
#62
Napisano 07:26, 16.01.2017
@ Pejot
jestes pewny ze maxymalny owal to 3 setki dla h22a7 ? ja znalazlem w manualu ( Preludowskim ) ze jest to 0,05 mm owalu ale z tego co pamietam to w ESM jest wypisany maxymalny owal 0,07 mm no chyba ze cos pomylilem.......
zeliwne tuleje Mahle juz testowalem w Preludzie - 20 tys km i po nich...... pierscienie je wyoraly... Pierscienie NPR JApan wytarly w tulejach material.
@Emiliano
co oznacza ze kolega mechanika nie mogl juz utrzymac przyrzadu ? przeciez to urzadzenie to nie amstaff na uwiezi , ktory widzi swoje sniadanie w postaci wiewiorki..... do pomiaru kompresji wystarczy jedna osoba , nie musi byc 2giej osoby do trzymania przyrzadu.
Podczas badania kompresji silnik byl zagrzany, wszystkie swiece wykrecone i wyjete z gniazd , wcisniety na maxa pedal hamulca i sprzegla , odpieta wtyczka od aparatu zaplonowego no i oczywiscie akumulator w pelni sprawny ?
jesli tak to kompresja na 1 i 4 cylindrze jez za mala.....
@karol
cos tam mam
Użytkownik dudix1983 edytował ten post 07:30, 16.01.2017
#63
Napisano 07:42, 16.01.2017
Gdyby przełożył te tolerancje z manuala na rzeczywistość to większość tych silników już pewnie tylko na szrot się nadaje. A w praktyce nadal jeżdżą i dobrze się mają.
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#64
Napisano 08:29, 16.01.2017
A w praktyce nadal jeżdżą i dobrze się mają.
To zależy co kto uważa za "dobrze" dla jednego łykanie 500ml oleju na 1000 km będzie normą. Dla mnie np. 150ml to jest max.
#65
Napisano 08:50, 16.01.2017
Podczas badania kompresji silnik byl zagrzany, wszystkie swiece wykrecone i wyjete z gniazd , wcisniety na maxa pedal hamulca i sprzegla , odpieta wtyczka od aparatu zaplonowego no i oczywiscie akumulator w pelni sprawn
A jakiż to wpływ na pomiar kompresji ma wciśnięty na maxa pedał hamulca że tak zapytam z ciekawości
Użytkownik scorpio33 edytował ten post 08:53, 16.01.2017
#66
Napisano 09:14, 16.01.2017
Chyba pedał gazu powinien być wciśnięty na maxa a nie hamulca.
Użytkownik h1tman edytował ten post 10:25, 16.01.2017
#67
Napisano 09:27, 16.01.2017
To zależy co kto uważa za "dobrze" dla jednego łykanie 500ml oleju na 1000 km będzie normą. Dla mnie np. 150ml to jest max.
Na branie oleju większy wpływ mają zapieczone pierścienie niż 0.07mm owalu (sprawdzone na własnym silniku)
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#68
Napisano 10:24, 16.01.2017
Trzeba powtórzyć te pomiary, zdrowe H22A7 mają kompresje po ok. 15 barów.
Ale bez ponownego zdjęcia czapki się nie obejdzie, tym razem może podjedź do kogoś innego kto rzetelnie zrobi pomiary - z manuala dla H22: maks.owal 0,03, maks.średnica 87,07, maks. luz tłok-cylinder 0,04 (średnica tulei minus średnica tłoka).
Jeżeli wymiary cylindrów nie mieszczą się w tych granicach to pozostaje tulejowanie bloku z użyciem żeliwnych tulei bo znaleźć po tylu latach zdrowy blok H22A7/A8 graniczy z cudem
Dzięki wielkie za dane Na pewno sprawdzę jeszcze raz bo te pomiary to nie są miarodajne
Wiem wiem, że ciężko znaleźć niestety
@ Pejot
jestes pewny ze maxymalny owal to 3 setki dla h22a7 ? ja znalazlem w manualu ( Preludowskim ) ze jest to 0,05 mm owalu ale z tego co pamietam to w ESM jest wypisany maxymalny owal 0,07 mm no chyba ze cos pomylilem.......
zeliwne tuleje Mahle juz testowalem w Preludzie - 20 tys km i po nich...... pierscienie je wyoraly... Pierscienie NPR JApan wytarly w tulejach material.
@Emiliano
co oznacza ze kolega mechanika nie mogl juz utrzymac przyrzadu ? przeciez to urzadzenie to nie amstaff na uwiezi , ktory widzi swoje sniadanie w postaci wiewiorki..... do pomiaru kompresji wystarczy jedna osoba , nie musi byc 2giej osoby do trzymania przyrzadu.
Podczas badania kompresji silnik byl zagrzany, wszystkie swiece wykrecone i wyjete z gniazd , wcisniety na maxa pedal hamulca i sprzegla , odpieta wtyczka od aparatu zaplonowego no i oczywiscie akumulator w pelni sprawny ?
jesli tak to kompresja na 1 i 4 cylindrze jez za mala.....
@karol
cos tam mam
Silnik rozgrzany po trasie świece wszystkie wykręcone, wyjęte z gniazd, wtyczka z aparatu wypięta;) Pedał sprzęgła nie wciśnięty, ale pedał gazu na maxa kolego pedał hamulca to chyba nic nie daję Akumulator kręcił i chyba jest sprawny w mrozy kręcił bez problemu No właśnie sam test to kpina i powiedziałem im, że więcej niż 20 zł nie dam bo chcieli więcej pff
#69
Napisano 12:02, 16.01.2017
@ Pejot
jestes pewny ze maxymalny owal to 3 setki dla h22a7 ?
Dane mam od speców co remontują H22 i w praktyce 3 setki oznaczały, że remont może się jeszcze udać a jeżeli owal jest większy to szkoda sobie zawracać głowę, za te tuleje z warstwą FRM powinni powiesić kogoś w Hondzie za jaja
Happy Owner Never Drives Anything else.
#70
Napisano 12:43, 16.01.2017
Dane mam od speców co remontują H22 i w praktyce 3 setki oznaczały, że remont może się jeszcze udać a jeżeli owal jest większy to szkoda sobie zawracać głowę, za te tuleje z warstwą FRM powinni powiesić kogoś w Hondzie za jaja
zgadzam się
Znalazłem warsztat z wkręcanym i może dziś uda zrobić mi się kolejne wyniki Także przekaże co i jak
#71
Napisano 13:35, 16.01.2017
Co do pomiarów to poczekajmy jak już będzie po wszystkim.Najlepiej jakby był przy tym.Na tyle informacji co do wykonania pomiaru będzie widział czy robią to dobrze czy nie
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 13:41, 16.01.2017
#72
Napisano 14:54, 16.01.2017
A jakiż to wpływ na pomiar kompresji ma wciśnięty na maxa pedał hamulca że tak zapytam z ciekawości
Myślałem o jednym a napisałem co innego. Oczywiście że miało być padał gazu.
Blok w dobrym stanie ma dudix ma giełdzie z tego co pamietam.
Emiliano
No sandomierz niedaleko. Lecz duzo lepiej znaleźć cos na miejscu.
Właśnie zmierzylem owal na jednym z blokow u siebie ...maxymalny owal wyszedł 0,02 mm w każdej wysokości cylindra. Silnik trzymał kompresję na poziomie 17 bar na każdym z cylindrów.
#73
Napisano 23:45, 16.01.2017
#74
Napisano 06:46, 17.01.2017
az ciezko mial krecic walem - robil obrot walem i tak jakby nie mial juz sily na dalszy i nagle zaskakiwal. Niestety musialem rozebrac na czesci - silnik nie puscil grama dymku przy odcince ale mial dziwna przypadlosc. Tak jakby klepaly w nim zawory - ustawialem 3 krotnie - myslac ze moze sie gdzies walnalem. Za kazdym razem po ustawieniu zaworow dzwiek z silnika to bylo takie kle kle kle kle. Podmienialem LMA myslac ze moze sa wyklapane dalej to samo... Po rozebraniu silnika wszystkie panewki w idealnym stanie, tloki nie byly przytarte.....
#75
Napisano 08:32, 19.01.2017
Jakbyś jednak szukał bloku... pojawił się biały kruk od pewnego sprzedawcy: https://www.facebook...&type=3
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, olej, pobieranie oleju, silnik H22A7
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych