XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak kultury pracy silnika - szarpanie, nierówna praca
#406
Napisano 18:57, 02.05.2017
Dodam że z nogi tak samo jest jak się trzyma obroty, się na tempomacie wygodniej.
#407
Napisano 19:33, 04.05.2017
Dziś chciałem odpiąć knock sensor żeby porównać pracę silnika, niestety chodzi tak samo z jak i bez.
Ale oczywiście urwalem go.
http://i.imgur.com/tlQ9pu8.jpg
Kolega ma mi zregenerować. Już to robił u siebie.
Ktoś mi powie czy jazda bez niego zaszkodzi silnikowi?
I ogólnie dalej jestem w dupie. Dalej szarpie, muli.
Użytkownik fełtek edytował ten post 19:34, 04.05.2017
#408
Napisano 20:44, 04.05.2017
Sorki, że się nie odzywam, ale niestety aktualnie nie mam czasu grzebać przy aucie. Ale plus jest taki, że ostatnio się pogorszyło i szarpie mi już dużo częściej, a także na postoju przy przegazówce zatrzepie silnikiem, więc może będzie łatwiej coś znaleźć. Być może w ten weekend będę sprawdzać sygnały i czujniki oscyloskopem, to dam znać jak coś znajdę.
#409
Napisano 21:59, 04.05.2017
Może zacznijcie chłopaki podmieniać ECU (tak jak kolega 11111 po wylutowaniu immo) bo drepczecie w miejscu :-/
Użytkownik Pejot edytował ten post 22:00, 04.05.2017
Happy Owner Never Drives Anything else.
#410
Napisano 22:29, 04.05.2017
to i ja wrzucę grosik od siebie:-) Przerabiałem podobny problem w Corsie małżonki, szarpanie, problemy z odpalaniem raz na ciepłym,raz na zimnym,brak mocy, dziwne zachowania. Niekoniecznie wszystkie objawy co u Was, ale było bez checka ,co dziwne. Problemem okazał się czujnik położenia wału
#411
Napisano 05:36, 05.05.2017
To nie jest takie proste. U mnie w mieście nie ma nikogo z F23Z5. A kupować kolejna rzecz. Generalnie bez knock sensora i sondy lambda auto i tak muli, dusi się.Może zacznijcie chłopaki podmieniać ECU (tak jak kolega 11111 po wylutowaniu immo) bo drepczecie w miejscu :-/
Mnie cały czas to wygląda na układ zapłonowy, ale od 3500/4000 idzie auto dobrze.
Niestety mi odpala od kopa, a nawet lepiej.to i ja wrzucę grosik od siebie:-) Przerabiałem podobny problem w Corsie małżonki, szarpanie, problemy z odpalaniem raz na ciepłym,raz na zimnym,brak mocy, dziwne zachowania. Niekoniecznie wszystkie objawy co u Was, ale było bez checka ,co dziwne. Problemem okazał się czujnik położenia wału
Gdyby było inaczej to typowy trop czujnika położenia wału.
#412
Napisano 14:10, 05.05.2017
Sprawdził świece, były trochę okopcone i trochę nie. Zmierzył kompresję na cylindrach i na każdym wyszło po 13b. To dobra kompresja dla F23?
Auto muli, szarpie, nie jedzie. Na bank coś z układem zapłonowym. Zaraz idę rozebrać cały aparat.
Bo inaczej wpiepsze ten grat do kamieniołomu.
#413
Napisano 19:01, 05.05.2017
To może teraz niech ktoś wymieni czujnik położenia wału, tego nie robiłem.
Bo cała reszta z tym czujnikiem spalania stukowego , temperatury, aparatem zapłonowym, sondą za mną.
A wymiana ECU ?
Cóż nie wiem co powiedzieć.
Po samej wymianie po prostu ideał.
Teraz auto przejechało ponad 500km i delikatne szarpanie się pojawiło przez moment, więc myślę że i braki mocy powrócą.
#414
Napisano 08:27, 08.05.2017
http://www.civic5g.p...rzekaznik_pompy
Oddałem knock sensor do regeneracji. Dziś ma przyjść TPS. Pozakladam i jak nie da to nic, to będę robił ten przekaźnik.
#415
Napisano 09:03, 08.05.2017
Nie wiem czy w każdym przypadku, ale problem z zimnymi lutami przekaźnika pompy paliwa najczęściej uniemozliwiał rozruch auta a nie jego późniejszą pracę. Jak już odpalił to chodził dobrze. Sam robiłem to u siebie w EG4, ale tak jak mówię - auto nie odpalało. Po zabiegu jak ręką odjął.
#416
Napisano 09:11, 08.05.2017
U zaintersowanych problem wystepuje tak samo na PB jak i LPG - więc elementy jak pompa paliwa z którejLPG nie korzysta nie będą miały znaczenia
#417
Napisano 09:22, 08.05.2017
Mój kolega w Acco USA miał tak że mu szarpalo przelutowal cały przekaźnik i ustało. Warto spróbować.Nie wiem czy w każdym przypadku, ale problem z zimnymi lutami przekaźnika pompy paliwa najczęściej uniemozliwiał rozruch auta a nie jego późniejszą pracę. Jak już odpalił to chodził dobrze. Sam robiłem to u siebie w EG4, ale tak jak mówię - auto nie odpalało. Po zabiegu jak ręką odjął.
U mnie na pb i LPG. A to jest przekaźnik pompy paliwa która daje sygnały na wytryski,a wtryski dają sygnał do LPG. Wydaje mi się że może to mieć połączenie. I jeśli mnie nie myli ale ów przekaźnik nie tylko steruje pompa.U zaintersowanych problem wystepuje tak samo na PB jak i LPG - więc elementy jak pompa paliwa z którejLPG nie korzysta nie będą miały znaczenia
#418
Napisano 17:54, 08.05.2017
https://youtu.be/9aXVJiDrVZc
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
#419
Napisano 18:41, 08.05.2017
--nieważne, wyprułem ten ECU
Killaz, to jest normalne, u mnie też tak ciągnie.
--
Dobra, obejrzałem ten komputer i nie widzę niczego spalonego i uszkodzonego. Mierzyć nie mierzyłem nic, bo jutro do roboty bym chciał pojechać. Przelutowałem tylko wszystkie gniazda, co nie dało żadnego efektu. Szukam nowego ECU.
Użytkownik kslavek edytował ten post 21:27, 08.05.2017
#420
Napisano 07:10, 09.05.2017
Dźwięk zasysania normalny.Zerknijcie proszę na ten filmik i powiedzcie mi co tak syczy po dodaniu gazu? Nie jest to dolot zaciągający powietrze. Usłyszałem to przypadkowo, zdejmowalem sprezynke z przepustnicy i zaczęła mi się zacinać, więc trochę powciskalem gaz i kurde, coś syczy. Tylko co? Po prawej strony od przepustnicy, ciężko jednoznacznie określić gdzie.
https://youtu.be/9aXVJiDrVZc
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Zawory regulowane? Chyba że dziwek przeklamuje, bo jakoś dziwnie mi to brzmi.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych