XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak kultury pracy silnika - szarpanie, nierówna praca
#346
Napisano 13:11, 21.04.2017
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
#347
Napisano 16:18, 21.04.2017
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
#348
Napisano 16:37, 21.04.2017
Na tych zdjęciach nie widać, ale na lewym i prawym kielichu bliżej od grodzi nie masz takich skupisk przewodów łączących się w jedną śrubę? To też są masy.Również wymieniałem filtr paliwa i zero zmian, więc to musiał być inny objaw.
Panowie, to są te masy? Gdzie jest trzecia?
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
#349
Napisano 10:09, 22.04.2017
Na silniku po stronie aparatu zapłonowego też powinien być punkt masowy, sprawdź u siebie czy jest dokręcony,
Happy Owner Never Drives Anything else.
#350
Napisano 12:24, 22.04.2017
#351
Napisano 18:43, 23.04.2017
Na silniku po stronie aparatu zapłonowego też powinien być punkt masowy, sprawdź u siebie czy jest dokręcony,
Gdzie dokładnie, pod kopułką?
#352
Napisano 20:29, 23.04.2017
Gdzieś poniżej aparatu zapłonowego.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#353
Napisano 17:06, 24.04.2017
#354
Napisano 19:50, 24.04.2017
Też wczoraj sprawdzałem i moim zdaniem nie ma tam żadnej masy.Nie moge namierzyc tego kolo aparatu. Pyknie ktos fote? Znalazlem skupisko mas na kielichu kierowcy. Na drugim jedna mala. Jedna miedzy kielichem kierowcy a lapa silnika. Jedna od minusa do skrzyni biegow a druga od minusa do budy. Ponizej aparatu sa dwa czujniki a pod nimi skrzynia
Jedna jeszcze znalazłem od ssaka idzie z prawej strony.
Ale wgl co wam powiem. Po filtrze paliwa niby nie szarpalo mi w okolicy Vtec. I znów zaczęło.
Ale dziwiło mnie to że to było w momencie włączania Vtec. Na bagnecie miałem połowę stanu oleju, dolalem wczoraj do pełna i jak by nie szarpie. Jak by mu brakowało oleju. Z tym że nie jedno auto miałem z Vtec i stan zdarzal się niżej i Vtec chodził. Albo tu jest czułe, albo kolejna cisza przed burzą i typowy przypadek.
Czasami tak pięknie to auto chodzi że chce się jechać, a czasem nie mam do niego siły.
#355
Napisano 19:55, 24.04.2017
Poczyściłem te masy co znalazłem oprócz tej przy skrzyni. Zrobiłem sobie przejażdżkę ponieważ Hanke dosiadam tylko w niedziele w drodze do kościoła, o ile w sobote nie zacheleje I dziwne jest to, że jadać 50 poszarpuje, jadać 70 poszarpuje, jadać 100 jest ok, jadać 160 jest ok...jadąc 200 też jest ok...
Dodatkowo czasem na wolnych obrotach odczuwa się wibracje lekką na kierownicy pomimo, że obroty stoją w miejscu, a innym razem nie czuć, jakby auto byo zgaszone...ehh...
#356
Napisano 20:36, 24.04.2017
A wiecie, że na luzie też skaczą obroty? Stojąc przed przejazdem zauważyłem, że też dostaje lekkiego, nieodczuwalnego wręcz *cenzura*ca, po prostu nie czuć na budzie ale widać na obrotomierzu.
Mechanik zasugerował, że może rozrząd źle ustawiony, ma się temu przyjrzeć.
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Killaz edytował ten post 20:49, 24.04.2017
#357
Napisano 21:01, 24.04.2017
On ma cię chyba już dość. 😂A wiecie, że na luzie też skaczą obroty? Stojąc przed przejazdem zauważyłem, że też dostaje lekkiego, nieodczuwalnego wręcz *cenzura*ca, po prostu nie czuć na budzie ale widać na obrotomierzu.
Mechanik zasugerował, że może rozrząd źle ustawiony, ma się temu przyjrzeć.
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Kiedy do niego idziesz?
#358
Napisano 21:06, 24.04.2017
Sorry, ale takie przypuszczenia to sam mam, a mechanikiem nie jestem. No i raczej nie byłoby ciśnienia sprężania po 14 Bar na każdym cylindrze w takim przypadku.
Na luzie też są czkawki, to ci pisałem nawet prywatnie, pyrkanie z wydechu i nieregularne trzęsienie.
Jak on ci to naprawi, to sam do niego jadę 430km
Ja podejrzewam jakąś wtyczkę lub uszkodzony ECM.
Użytkownik kslavek edytował ten post 21:27, 24.04.2017
#359
Napisano 21:30, 24.04.2017
Możliwe, że ma Zasadniczo stwierdził, że to normalne dla auta bez dwumasy i te Hondy tak mają. Sam ma VI i ma u siebie sprawdzić, bo na co dzień nim nie jeździ. Mało optymistycznie to wróży ale cóż, zobaczymy, przede wszystkim wywalam kata więc sprawa szarpania jest poboczna, a z racji braku OBD też nie uśmiecha mi się wymieniać wszystkiego po kolei, bo skończę jak kolega z Honda Tech, który wstawił nowy silnik i... nadal to samo. BTW, kolega z Honda Tech czyścił WSZYSTKIE masy, zero zmian. O, swoją droga, to chyba dowód na to, że jednak nie rozrząd, bo ten z Honda Tech bodajże rozrząd zmieniał.
To co mnie zastanawia to czemu problem szarpania jest ściśle związany z "okazjonalnym" zamulaniem. Większość z nas ma te dwa problemy na raz, ja i tak wolno jeżdżę więc mi to akurat nie przeszkadza
Przyjrzy się też układowi zapłonowemu, bo dziwi mnie dlaczego w wilgotne dni jest, wg. moich odczuć, gorzej zarówno z zamulaniem jak i szarpaniem.
@kslavek, kurczę, tego pyrkania raczej u mnie nie ma, tak samo jak trzęsienia. Za to jak wcisnę gaz to obroty do 2k wkręcają się schodkowo, nazwijmy to tak, po prostu przeskakują jakby co 300-400 RPM zamiast się równo wkręcić.
Najlepsze jest to, że jak z mechanikiem się przejechałem to auto na początku nie szarpało i bardzo żwawo się wkręcało na obroty, to mnie za każdym razem rozbraja, jak chcę coś mechanikowi zaprezentować to wszystko OK. Może to jakieś rozwiązanie?
Użytkownik Killaz edytował ten post 21:33, 24.04.2017
#360
Napisano 21:44, 24.04.2017
Mnie wystarczył twój pierwszy filmik i od razu wiedziałem, że mam dokładnie to samo, nie ma tu nawet o czym dyskutować. Mogą być jakieś drobne różnice, ale główny problem jest ten sam na bank.
Niestety padł mi alternator i nici ze sprawdzania elektryki. Jestem uziemiony gdzieś do środy-czwartku.
Ten gość z Litwy daje nadzieję, że to tylko coś z elektryką. W najgorszym wypadku ECM do wymiany.
because issue lasts 3 years already
3 lata z tym jeździ...
Użytkownik kslavek edytował ten post 21:46, 24.04.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych