XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak kultury pracy silnika - szarpanie, nierówna praca
#316
Napisano 22:06, 19.04.2017
Tak ooo.
Wartości mają zmienić się płynnie.
#317
Napisano 22:14, 19.04.2017
O stary, z elektryki to ja wiem tylko, że prąd kopie. Jak się uda to jutro będę miał przepustnicę na wymianę z tymi czujnikami. Wtyczki odpinałem, w sumie teraz się zastanawiam czy wszystkie przy przepustnicy, bo na pewno tą od EGR. Jutro jeszcze raz to sprawdzę. Jak nie to o TPSie powiem mechanikowi, chociaż liczę, że wymiana przepustnicy z osprzętem powinna "coś zmienić".
#318
Napisano 22:15, 19.04.2017
#319
Napisano 05:27, 20.04.2017
Ten niby " luz " w zakresie 1200-1000 ob/min. chyba jest normalnym zjawiskiem. Ja tez tak mam. Tłumacze to tym ze w pewnym momencie wyrównują się obroty skrzyni i silnika i silnik przestaje chamowac skrzynie a po chwili już zaczyna ciągnąć auto. Ten zakres obrotów tzw. "luzu" będzie się zmieniał w zależności od prędkości auta a wysokością biegu...Filtr wymieniałem, siedział u mnie jeszcze OEM. Nagrałem dwa filmiki prezentujące problem, może jakiś magik cudotwórca z nich coś wywróży? Ostrzegam, padają brzydkie słowa.
https://www.youtube....h?v=Lad731mYZuo
https://www.youtube....h?v=UPtp357jwUU
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
#320
Napisano 09:56, 20.04.2017
No tak vova, ja się zgodzę, że auto przechodzi w podtrzymanie obrotów, ale na pewno nie powinno szarpać. Mi się już Skodą Fabią z oszałamiającym 1.4 zaczęło przyjemniej jeździć bo nie muszę się martwić, że za chwilę przed światłami zamiast odpuscić gaz i płynąć to będzie trzeba delikatnie gazem żeby nie zaczęło auto skakać, serio. Jestem na bank pewny, że gdyby coś takiego wydarzyło się w aucie włoskim bądź francuskim to zaraz posypałaby się lawina komentarzy, że było kupić normalne auto. W Hondzie będzie, że to pewnie wina zaniedbania właściciela, bo zalewa Motula za 140 zł zamiast jakiegoś Millersa za 200 zł
#321
Napisano 10:16, 20.04.2017
Tps z boku na nitach od sciany grodziowej
To nie są nity tylko śrubki, wystarczy łebek naciąć brzeszczotem i można zdemontować TPS tylko później przy montażu nowego trzeba go skalibrować np. z użyciem woltomierza tak jak wspominałem wcześniej.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#322
Napisano 13:27, 20.04.2017
A jak się kalibruje? Pytam bo będę wymieniał na dniach.To nie są nity tylko śrubki, wystarczy łebek naciąć brzeszczotem i można zdemontować TPS tylko później przy montażu nowego trzeba go skalibrować np. z użyciem woltomierza tak jak wspominałem wcześniej.
Kreci się nim jakoś, czy jak?
#323
Napisano 14:28, 20.04.2017
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
#324
Napisano 14:34, 20.04.2017
Pomimo, ze okolice przepustnicy wykluczasz, spróbuj odpiąć MAP a potem TPS, bo może ich wiązki są uszkodzone...
#325
Napisano 16:28, 20.04.2017
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
#327
Napisano 17:32, 20.04.2017
Jacek, dwie przepustnice, dokładnie czyszczone - bez zmian. Kable czy Tesla czy OEM - bez zmian. Sprzęgło Exedy siedzi już od dawna - bez zmian. Co ciekawe, jeśli wcisnę gaz nagle, ale bez kopnięcia w pedał tylko płynnie, szczególnie w początkowym zakresie ruchu - nie szarpie... Na filmiku jest pokazana skrajna sytuacja kiedy szybko wciskam gaz z pozycji 0 i równie szybko odpuszczam do pozycji 0.
Założyłem temat na Honda Tech, możecie obserwować wątek, może tam ktoś zna rozwiązanie: https://honda-tech.c...9/#post51261441
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Killaz edytował ten post 19:12, 20.04.2017
#328
Napisano 19:14, 20.04.2017
Od razu ci napiszę, że to na pewno nie MAP sensor. Sprawdzane tydzień temu.
O poduszce tej z tyłu też myślałem, ale tam jest strasznie ciężki dostęp. Ja nie jestem tego w stanie pod domem sprawdzić.
Od siebie zabieram się za elektrykę w ten weekend. Mam oscyloskop, ale stacjonarny. Podłączę i sprawdzę bardzo dokładnie sygnały ze wszystkich czujników.
Jeśli masz czas, to spróbuj odpiąć jeszcze czujnik stukowy. Trzeba będzie pewnie po tym wykasować błąd. Jak nie, to ja go sam sprawdzę w sobotę.
Mechanik niech przyjrzy się dobrze skrzyni i wszystkim poduszkom na rozgrzanym aucie najlepiej.
#329
Napisano 19:40, 20.04.2017
Użytkownik Honda-Tech ma dokładnie ten sam problem, wychodzi na to: https://honda-tech.c...h-idle-3188527/
#330
Napisano 20:34, 20.04.2017
Jedyny plus jest taki, że po wymianie silnika problem nie ustąpił, więc mamy już najważniejsze wykluczone.
Dodatkowo zauważ, że gość wymienił wszystko oprócz:
-skrzyni
-półosi
-poduszek
-alternatora
-zawieszenia
-przewodów elektrycznych
-hamulców
-klimy, wspomagania i reszty osprzętu
Więc musimy sprawdzić te rzeczy, bo to jest też nasz problem na bank.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych