Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak kultury pracy silnika - szarpanie, nierówna praca

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
484 odpowiedzi w tym temacie

#241 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:01, 06.04.2017

Ten problem może wynikać z uszkodzonej cewki?

Wysłane z Meizu M2 Note

Ja cewkę też kupiłem nową. Na starej i nowej to samo.
  • 0

#242 kenczorf

kenczorf
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:08, 06.04.2017

U mnie dwa aparaty i nic to nie zmienilo


  • 0

#243 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:36, 06.04.2017

A próbował ktoś np wymienić auto na inne? Ja próbowałem i w Skodzie Fabii wszystko ok. Może to jest jakiś trop? 😐

Wysłane z Meizu M2 Note
  • 0

#244 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:42, 06.04.2017

Popsikać tym badziewiem do przepustnic po wtryskach od benzyny. Mogą oringi puszczać tam lewe powietrze.

Ja nie mam auta jeszcze.


  • 0

#245 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:06, 06.04.2017

A próbował ktoś np wymienić auto na inne? Ja próbowałem i w Skodzie Fabii wszystko ok. Może to jest jakiś trop?

Wysłane z Meizu M2 Note

Killaz proszę cię skończ, te auta mają po 16 lat i więcej, ciekawe co byś powiedział na nowe Audi, BMW gdzie silniki TFSI potrafią padać po 80 tysiącach km albo 3 letnia elektryka w Audi napieprzać jak w sylwestra.. I nie mówię o suchych przypadkach a na własne oczy.


  • 0

#246 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:13, 06.04.2017

Powinniśmy codziennie Naszej Hondzie bić 5-cio minutowe pokłony za to, że tyle lat już jeździ  :u  np ja ostatnio obchodziłem 18-stkę mojej Hondy  :-D  i wiele wskazuje na to, że dobije do 19-stki. Później jeszcze 6 i zamawiać żółte tablice.


Użytkownik Thunder edytował ten post 18:15, 06.04.2017

  • 0

#247 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 06.04.2017

Ja dziś znów nerwy. Muli. Za chwilę idzie jak zła.
Ale dobra walczę dalej.
Wszyscy narzekamy, a może rozwiązanie jest proste.
I tu nasuwa mi się pytanie. .
Czy diagnostyka komputerowa mi pokażę że np knock sensor jest na wykończeniu? W ogóle warto je robić skoro nie ma checka?
  • 0

#248 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1,802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:16, 06.04.2017

Wskazywanie błędów poprzez check-engine dotyczy najczesciej sytuacji krytycznych czyli zwarcia czy przerwy w danym obwodzie. Dlatego nawet mimo braku checka według mnie warto popatrzeć w czasie rzeczywistym na parametry i dane przekazywane z poszczególnych czujników. Inna sprawa, że trzeba te wskazania umieć interpretować.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#249 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:20, 06.04.2017

Nie i nie warto wymieniać jak nie ma błędu.


  • 0

#250 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:38, 06.04.2017

Popsikać tym badziewiem do przepustnic po wtryskach od benzyny. Mogą oringi puszczać tam lewe powietrze.
Ja nie mam auta jeszcze.

U mnie to nic nie da. Bo na benzynie jest objaw znikomy, a nasila się na LPG. A każdy mądry wie że co troszkę uszkodzone na pb jest całkowicie zepsute na LPG.
  • 0

#251 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 05:39, 07.04.2017

Zmniejsz trochę przerwę na świecach.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#252 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:15, 07.04.2017

Killaz proszę cię skończ, te auta mają po 16 lat i więcej, ciekawe co byś powiedział na nowe Audi, BMW gdzie silniki TFSI potrafią padać po 80 tysiącach km albo 3 letnia elektryka w Audi napieprzać jak w sylwestra.. I nie mówię o suchych przypadkach a na własne oczy.

To ciekawe, bo zaraz obok Accorda stoi 19-letnia Astra i nic złego się nie dzieje, a jej użytkownicy olej zmieniają co 2-3 lata jak sobie przypomną, świece to pewnie z pięć lat mają :-) Kable, kopułki i inny syf też jest OEM. I wiesz co? Nie przerywa, nie szarpie :-) Mam też Skodę Fabię I gen, nieco młodszą od Accorda - hula płynnie jak ta lala. Z mojej strony temat o perfekcyjności Hondy zakończony :)


Użytkownik Killaz edytował ten post 09:18, 07.04.2017

  • 0

#253 kenczorf

kenczorf
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 07.04.2017

Panowie, zależy jak się trafi... Żona do Accorda przesiadła się z Omegi 96r. Do której nic a nic przez 4 lata się nie dokładało. Auto paliło na njwiększym mrozie. Zawsze zawiozło tam gdzie trzeba. Nic jej nie doległo oprócz wszędobylskiej rudej... Accord też był ok...przez miesiąc od zakupu. Niby silnik igła, oleju nie bierze co dziwne patrząc na Civici, ale zaczeło szarpać i nie idzie dojść o co jej chodzi...

Z drugeij strony mam Paska 1.8T zrobionego na 210km w LPG i za 35 000km oprócz oleju, filtrów i klocków zmieniłem tylko sondę i czujnik położenia wału. W honde wsadziłem więcej w miesiąc niż w VW przez prawie 3 lata ;)


  • 0

#254 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:27, 07.04.2017

Zmniejsz trochę przerwę na świecach.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Mam teraz nie Denso i one chyba mają jeszcze mniejsza jak ngk. Jaka max przerwę proponujesz? No musiał bym sprawdzić i zobaczyć ile mają, a całkiem ich nie zamknę, bo i tak wydaje mi się mała.
  • 0

#255 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:51, 07.04.2017

Mam NGK i ostatnio zaczął mi poszarpywać juz po przebiegu poniżej 20 tyś. km. zmniejszylem przerwę na między 0,9 a 1,0 . Trudno listkowym szczelinomierzem precyzyjnie ustawić i pomogło.
LPG jednak mocno obciąża układ WN co może doprowadzać do sytuacji że poszczególne elementy tracą parametry. Pojedyncze cewki poprostu siadają jak są słabe , a tu główkuj.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq