wina LPG - czy na PB też szarpie?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak kultury pracy silnika - szarpanie, nierówna praca
#227
Napisano 08:33, 31.03.2017
Wysłane z Meizu M2 Note
#228
Napisano 21:19, 04.04.2017
Panowie, pytanie. Co powinno się stać, jeśli szczelnie zaślepię wlot powietrza przy dolocie? Silnik powinien zgasnąć po chwili, prawda?
To teraz pytanie za sto punktów - dlaczego mój silnik nie gaśnie, a wręcz całkiem dobrze chodzi i jaki to może mieć wpływ na szarpanie?
#229
Napisano 21:30, 04.04.2017
Panowie, pytanie. Co powinno się stać, jeśli szczelnie zaślepię wlot powietrza przy dolocie? Silnik powinien zgasnąć po chwili, prawda?
To teraz pytanie za sto punktów - dlaczego mój silnik nie gaśnie, a wręcz całkiem dobrze chodzi i jaki to może mieć wpływ na szarpanie?
lewe powietrze lub walnięty EGR i zamiast powietrzem to oddycha spalinami ale przy tym drugim miałbyś słabsze osiągi
Użytkownik Troy edytował ten post 21:32, 04.04.2017
#230
Napisano 21:33, 04.04.2017
No i są, mechanik twierdzi, że muli strasznie (jego żona ma VI 1.8). Obstawiał katalizator, ale teraz sprawa chyba nabierze innego obrotu, jutro będę szukał przyczyny problemu.
EGR czyściłem i zaślepiłem, chociaż pewnie z tej zaślepki (po puszce) niewiele już zostało.
#231
Napisano 21:43, 04.04.2017
Ale jak zatkałeś dolot? Bo jak tylko na rurze, to tam jest jeszcze parę wężyków, którymi coś poleci na tyle, żeby nie zgasł + zaciąga przez nieszczelne zawory wydechowe jak są wypalone.
#232
Napisano 21:45, 04.04.2017
Ale jak zatkałeś dolot? Bo jak tylko na rurze, to tam jest jeszcze parę wężyków, którymi coś poleci na tyle, żeby nie zgasł + zaciąga przez nieszczelne zawory wydechowe jak są wypalone.
na głupiego jeszcze odma trochę daje powietrza ale gorącego :P ale nwm czy to jest wystarczajace.
#233
Napisano 22:18, 04.04.2017
Jeszcze jest EVAP.
#234
Napisano 14:26, 05.04.2017
Nie mam innego pomysłu. Dziś jeszcze zmierze opór na TPS.
#235
Napisano 14:55, 05.04.2017
#236
Napisano 16:40, 05.04.2017
Wysłane z Meizu M2 Note
#237
Napisano 18:57, 05.04.2017
Kurcza... z dnia na dzień gorzej. Przy rozgrzewaniu przytyka silnik. A przy normalnej temp ma strasznego muła.
Ile taki czujnik spalania stukowego, ma ktoś jakieś doświadczenia z konkretnymi markami?
#238
Napisano 19:25, 05.04.2017
#239
Napisano 01:57, 06.04.2017
Vteca nie zaszkodzi. U mnie było trochę syfu.Czyli VTECa nie mam co czyścić Feltek a masz katalizator?
Wysłane z Meizu M2 Note
Katalizatora nie mam, to pierwsze czego się pozbywam.
Z sondami też już kombinowałem. Kupiłem też ngk zamiennik. Używki OEM... Na każdej to samo.Tak trochę wygląda mi to na sondę. . .
OEM używkę wołają 250zl. Na allegro jest zamiennik 30/50 zł. Jednym działa innym nie. Można też zregenerować podobno. Coś się tam lutuje.Kurcza... z dnia na dzień gorzej. Przy rozgrzewaniu przytyka silnik. A przy normalnej temp ma strasznego muła.
Ile taki czujnik spalania stukowego, ma ktoś jakieś doświadczenia z konkretnymi markami?
Użytkownik fełtek edytował ten post 01:58, 06.04.2017
#240
Napisano 13:13, 06.04.2017
Wysłane z Meizu M2 Note
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych