Wybaczcie, że teraz odpisuję, ale miałem mnóstwo pracy , poza tym męcząca podróż do Polski. Więc tak: Oleju po dolewce było ok 3 mm ponad MAX. Jak również wspomniałem mam wyciek i po dolaniu oleju jakieś 12 godzin, wyciek pod autem był większy tj. większa plama niż przed dolewką mimo to jak auto jest odchylone do tyłu po nocy to kontrolka oleju nadal mignie sobie na ok pół sekundy.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
F20B5 , mignięcie kontrolki oleju po rozruchu
#46
Napisano 11:20, 23.08.2016
#47
Napisano 11:35, 23.08.2016
To się chyba nie masz czym przejmować. Wyciek tylko uszczelnić i jeździć. A te 3 mm ponad stan - parę odwiedzisz czerwone pole na obrotomierzu i powinno ubyć
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 11:37, 23.08.2016
#48
Napisano 12:36, 23.08.2016
jeżeli cieknie U Ciebie uszczelniacz wału od strony skrzyni to będzi Ci się lało po bloku i to od razu widać. Wystarczy wejść pod spód samochodu.Jeżeli od strony rozrządu no to bez zdjęcia obudowy tego nie zobaczysz. U mnie ciekło i okazało się że nie uszczelniacze ,tylko pompa oleju się poci.
Jeżeli to masz od strony skrzyni wyciek na uszczelniaczu, to niech mnie ktoś poprawi,ale to raczej nie ma żadnego wpływu na czujnik ciśnienia oleju.
Ps. 4 strony dyskusji o dolewaniu oleju
Użytkownik toki edytował ten post 12:37, 23.08.2016
#49
Napisano 13:45, 23.08.2016
Wyciek z simmeringow silnika (rozrządu, skrzyni, wałków) nie ma wpływu na ciśnienie oleju.
Co do mignięcia to może zawór zwrotny w filtrze oleju nie trzyma dobrze i filtr się opróżnia z oleju po dłuższym postoju.
Po odpaleniu pompa musi przepopmpowac powierze i dla tego to mignięcie.
Tak mi przyszło do głowy, jak już ktoś o tym pisał to sorry :P
ps. poziom oleju tez nie ma znaczenia podczas odpalania silnika tym bardziej ze po postoju cały olej jest w misce.....
Użytkownik h1tman edytował ten post 13:46, 23.08.2016
#50
Napisano 13:52, 23.08.2016
do sprawdzenia byłby jeszcze ewentualnie czujnik ciśnienia oleju jak pisalem dwie strony wcześniej:-)
#51
Napisano 22:05, 01.09.2016
Problem rozwiązany, kontrolka oleju gaśnie od strzała i nie mruga. Winowajca: filtr oleju.. , wymieniony na OEM. Tak więc, nie ma co skąpić tej przysłowiowej dyszki i lepiej założyć OEM niż filtrona. Przynajmniej będziecie spać spokojnie:)
#52
Napisano 08:01, 02.09.2016
super że problem rozwiązany, ja od filtrona to z daleka, ale nie trzeba OEM, jest dużo tańszy Manna, niecałe 20 zł kosztuje, ale jakbym miał u siebie od ręki Oem do kupienia to pewnie bym te 2 dyszki wiecej doplacil
#53
Napisano 09:31, 02.09.2016
zamawiałem na haparts plus kilka innych pierdół. Poza tym wolałem wlozyc OEM zeby miec pewnosc, ze problem minie
#54
Napisano 10:12, 02.09.2016
ale nie zmienia to faktu że musisz zlokalizować i naprawić wyciek, bo możesz sobie kłopotu narobić
#55
Napisano 09:22, 03.09.2016
Wyciek też zlikwidowany . Wszystko gra jak należy
#56
Napisano 19:14, 13.09.2016
Odświeżam temat.. Niestety problem powrócił. Powie mi ktoś jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju po odpaleniu silnika ?
Użytkownik mallson edytował ten post 19:15, 13.09.2016
#57
Napisano 05:39, 14.09.2016
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#58
Napisano 06:51, 14.09.2016
Użytkownik mallson edytował ten post 06:52, 14.09.2016
#59
Napisano 21:55, 14.09.2016
Nie ma że zaraz po odpaleniu... Na rozgrzanym silniku ma być więcej niż 10 psi na jałowych oraz ponad 50 psi przy 3000 obr/min.
U mnie trzyma ~16 psi na jałowych gdy jest na maxa rozgrzany oraz 60 psi przy 3k obr. Olej 5w40.
Użytkownik h1tman edytował ten post 07:43, 15.09.2016
#60
Napisano 07:17, 15.09.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Mrugnięcie kontrolki oleju
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych