Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

F20B5 , mignięcie kontrolki oleju po rozruchu

VI Mrugnięcie kontrolki oleju

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

#46 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 23.08.2016

Wybaczcie, że teraz odpisuję, ale miałem mnóstwo pracy , poza tym męcząca podróż do Polski. Więc tak: Oleju po dolewce było ok 3 mm ponad MAX. Jak również wspomniałem mam wyciek i po dolaniu oleju jakieś 12 godzin, wyciek pod autem był większy tj. większa plama niż przed dolewką mimo to jak auto jest odchylone do tyłu po nocy to kontrolka oleju nadal mignie sobie na ok pół sekundy. 


  • 0

#47 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:35, 23.08.2016

To się chyba nie masz czym przejmować. Wyciek tylko uszczelnić i jeździć. A te 3 mm ponad stan - parę odwiedzisz czerwone pole na obrotomierzu i powinno ubyć :D


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 11:37, 23.08.2016

  • 0

#48 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:36, 23.08.2016

jeżeli cieknie U Ciebie uszczelniacz wału od strony skrzyni to będzi Ci się lało po bloku i to od razu widać. Wystarczy wejść pod spód samochodu.Jeżeli od strony rozrządu no to bez zdjęcia obudowy tego nie zobaczysz. U mnie ciekło i okazało się że nie uszczelniacze ,tylko pompa oleju się poci.

Jeżeli to masz od strony skrzyni wyciek na uszczelniaczu, to niech mnie ktoś poprawi,ale to raczej nie ma  żadnego wpływu na czujnik ciśnienia oleju.

 

Ps. 4 strony dyskusji o dolewaniu oleju :om:  :-)


Użytkownik toki edytował ten post 12:37, 23.08.2016

  • 0

#49 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:45, 23.08.2016

Wyciek z simmeringow silnika (rozrządu, skrzyni, wałków) nie ma wpływu na ciśnienie oleju.

 

Co do mignięcia to może zawór zwrotny w filtrze oleju nie trzyma dobrze i filtr się opróżnia z oleju po dłuższym postoju.

Po odpaleniu pompa musi przepopmpowac powierze i dla tego to mignięcie.

Tak mi przyszło do głowy, jak już ktoś o tym pisał to sorry :P

 

ps. poziom oleju tez nie ma znaczenia podczas odpalania silnika tym bardziej ze po postoju cały olej jest w misce.....


Użytkownik h1tman edytował ten post 13:46, 23.08.2016

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#50 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:52, 23.08.2016

do sprawdzenia byłby jeszcze ewentualnie czujnik ciśnienia oleju jak pisalem dwie strony wcześniej:-)


  • 0

#51 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:05, 01.09.2016

Problem rozwiązany, kontrolka oleju gaśnie od strzała i nie mruga. Winowajca: filtr oleju.. :), wymieniony na OEM. Tak więc, nie ma co skąpić tej przysłowiowej dyszki i lepiej założyć OEM niż filtrona. Przynajmniej będziecie spać spokojnie:)


  • 0

#52 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:01, 02.09.2016

super że problem rozwiązany, ja od filtrona to z daleka, ale nie trzeba OEM, jest dużo tańszy Manna, niecałe 20 zł kosztuje, ale jakbym miał u siebie od ręki Oem do kupienia to pewnie bym te 2 dyszki wiecej doplacil


  • 0

#53 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:31, 02.09.2016

zamawiałem na haparts plus kilka innych pierdół. Poza tym wolałem wlozyc OEM zeby miec pewnosc, ze problem minie :)


  • 0

#54 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:12, 02.09.2016

ale nie zmienia to faktu że musisz zlokalizować i naprawić wyciek, bo możesz sobie kłopotu narobić


  • 0

#55 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:22, 03.09.2016

Wyciek też zlikwidowany :). Wszystko gra jak należy :)


  • 0

#56 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 13.09.2016

Odświeżam temat.. Niestety problem powrócił. Powie mi ktoś jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju po odpaleniu silnika ?


Użytkownik mallson edytował ten post 19:15, 13.09.2016

  • 0

#57 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 05:39, 14.09.2016

Ta wartość dotyczy generalnie wszystkich silników. Czujnik daje impuls gdy ciśnienie spadnie poniżej 35 kpa=0,35 bar=0,35atm

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#58 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:51, 14.09.2016

Moze inaczej. Jakie cisnienie powiniem utrzymywac accord na wolnych obrotach, na rozgrzanym silniku zaraz po odpaleniu ?

Użytkownik mallson edytował ten post 06:52, 14.09.2016

  • 0

#59 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:55, 14.09.2016

Nie ma że zaraz po odpaleniu... Na rozgrzanym silniku ma być więcej niż 10 psi na jałowych oraz ponad 50 psi przy 3000 obr/min. 

U mnie trzyma ~16 psi na jałowych gdy jest na maxa rozgrzany oraz 60 psi przy 3k obr. Olej 5w40.


Użytkownik h1tman edytował ten post 07:43, 15.09.2016

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#60 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:17, 15.09.2016

Po odpaleniu na cieplym mam jakies 8psi, po dodaniu gazu na ok 2tys obr mam ok. 40psi i ciagle utrzymuje te wartosc. Na ok 3 tys obrotow mam ok 70psi..
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Mrugnięcie kontrolki oleju

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq