XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
F20B5 , mignięcie kontrolki oleju po rozruchu
#16
Napisano 17:26, 16.08.2016
Wysłane z mojego One S przy użyciu Tapatalka
#17
Napisano 17:29, 16.08.2016
Dziś akurat mi nie mrugnęła, poprawiło mi to dzień, no ale dziwna sprawa , przechylony do przodu = nie mruga kontrolka, przechylony do tylu lekko lub na równi mrugnie na zimnym..
A jeszcze pytanie , jakie ma być prawidłowe ciśnienie na zimnym i na ciepłym ?
Użytkownik mallson edytował ten post 17:36, 16.08.2016
#18
Napisano 18:31, 16.08.2016
Nie chce się przyp*** ale jeśli to stan oleju na bagnecie to masz go za mało. Dolej oleju do górnej kropki (sprawdź jak się sprawdza prawidłowo) i wtedy się martw miganiem.
Po zdjęciach miski olejowej wygląda na to że smok od pompy jest z przodu auta - pompa zaciąga zimny gęsty olej i nim wróci do miski jest go mało i z tego powodu miga (ciągnie olej z powietrzem). Jak się rogrzeje to już cyrkulje szybko i z tego powodu nie miga. Tak to wygląda po mojemu, nie twierdzę że mam rację.
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 18:35, 16.08.2016
#19
Napisano 18:43, 16.08.2016
w sumie masz racje, olej na bagnecie powinien pokrywać bagnet równomiernie, a na fotce jest tak jakby tylko pochlapany olejem, więc może nie ma oleju w aucie. w każdym razie bagnet powinien tak wyglądać:
Użytkownik Maxell edytował ten post 18:46, 16.08.2016
#20
Napisano 19:17, 16.08.2016
doleje , sprawdze jak potem się zachowuje. Jeśli mam rozumieć na tym zdjęciu z pierwszej strony , oleju jest za mało ?
update: chyba Lukasz_wrocek miałeś rację, oleju dolałem chyba z 500 ml i na bagnecie kropelki były ciemniejsze, zobaczymy jutro rano czy problem ustał.
Użytkownik mallson edytował ten post 19:52, 16.08.2016
#21
Napisano 21:22, 16.08.2016
nie zwróciłem uwagi na tą fotkę na pierwszej stronie, ale chłopaki chyba mają rację wyjmij bagnet, wytrzyj i dopiero włóż i sprawdź poziom i będziesz wiedział, po nocy jak wszystko spłynie okaże się ile zostało
#22
Napisano 21:54, 16.08.2016
Oleju by nie bylo jakby bagnet był suchy. Nq zdjęciu widać ze było pomiędzy min a max czyli ok.
#23
Napisano 23:26, 16.08.2016
taki rozchlapany olej to wyglada tak, jakby zaraz po zgaszeniu silnika był wyciągnięty bagnet. Zmierzy kolega na zimnym po nocy i bedziemy wszystko wiedziec.
Pomimo tego ze na bagnecie pokazuje zero, olej jest, do nas wchodzi 4,3l,także żeby go do zera wyczyściić to musiałby być niezły wyciek
#24
Napisano 05:35, 17.08.2016
zaraz zaraz, potrafię mierzyć stan oleju przecież, przecieram za każdym razem.. Zgłupiałem
Użytkownik mallson edytował ten post 05:36, 17.08.2016
#25
Napisano 06:41, 17.08.2016
zaraz zaraz, potrafię mierzyć stan oleju przecież, przecieram za każdym razem.. Zgłupiałem
Sluchaj, mialem niedawno podobna sytuacje w cl7. Kontrolka potrafila tak mrugnac. Co wiecej stan oleju sie zmienial a mierzone bylo w tym samym miejscu. Wiem ze moje auto stalo rok nieuzytkowane, pewnie ze starym olejem w srodku. Przeszlo mu przy drugiej zmienie oleju i drugiej plukance (wczesniej jakis noname a druga LM). Teraz problem juz nie wystepuje, olej zawsze stan. Nie wiem czy cos zabite bylo czy jak w kazdym badz razie dziwna sytuacja.
#26
Napisano 08:07, 17.08.2016
mallson, głupie pytanie może, sprawdzałeś po nocy stan oleju?
#27
Napisano 10:28, 17.08.2016
Nie rozczytywałem się jak się sprawdza olej w f20 ale w f18 jest napisane - pojazd ma być na równej powierzchni, uruchom silnik na kilka minut, zgaś poczekaj kilka minut sprawdź stan oleju. Złośliwe japończyki o nocy nic nie piszą.
#28
Napisano 11:09, 17.08.2016
#29
Napisano 11:23, 17.08.2016
Z całym szacunkiem dla Ciebie - sprawdzając olej w taki sposób ani niczemu nie zaprzeczyłeś ani niczego nie potwierdziłeś ... Na jakiej podstawie wnioskujesz problem z uszczelniaczami? Również od kilku lat eksploatuje auta (niestety nie pochwale się eksploatacją 1 pojazdu przez tak długi okres) - co do uszczelnień postawię tezę że o ich trwałości decyduje materiał z jakiego zostały wykonane dopiero później środowisko pracy (nie mówię o sytuacji awaryjnej i np 10cio krotny przyrost ciśnienia. Wiesz może jaki jest przyrost ciśnienia na 0,1 l więcej oliwy ? I jeszcze jednego nie potrafię zrozumieć - ciśnienie oleju robi pompa oleju - smok zasysa z miski pompa pompuje na górę silnika, do michy spływa grawitacyjnie. Jaki wpływ na ciśnienie oleju ma jego ilość (przy wyższym poziomie oczywiście)? Czy o jakie/czego ciśnienie chodzi ?
P.S. - w instrukcji Shadowy również jest napisane żaby odpalić i zgasic i dopiero mierzyć. Instrukcja po angielsku.
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 11:28, 17.08.2016
#30
Napisano 11:43, 17.08.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Mrugnięcie kontrolki oleju
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych