poziom powinno się mierzyć kiedy cały olej spłynie, moim zdaniem trwa to dłużej niż kilka minut, ale to tylko moje zdanie.
Użytkownik toki edytował ten post 13:53, 17.08.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 13:53, 17.08.2016
poziom powinno się mierzyć kiedy cały olej spłynie, moim zdaniem trwa to dłużej niż kilka minut, ale to tylko moje zdanie.
Użytkownik toki edytował ten post 13:53, 17.08.2016
Napisano 14:43, 17.08.2016
I tu kolego jest problem - jakby tak miało być to chyba by napisali w instrukcji że olej należy sprawdzać po dłuższym postoju np. rano. Tak jak jest napisane żeby zawory regulować na zimnym silniku.
Napisano 14:45, 17.08.2016
Napisano 15:15, 17.08.2016
Użytkownik pegal edytował ten post 15:17, 17.08.2016
Napisano 15:37, 17.08.2016
Napisano 15:54, 17.08.2016
Napisano 16:14, 17.08.2016
Napisano 20:50, 17.08.2016
Oleju było OK , nie musiałem dolewać.. teraz mam za duzo
Napisano 22:02, 17.08.2016
ale się fajna dyskusja rozpoczęła, ale chyba nie w tym dziale:-)
Dokładnie jak koledzy , silnik sprawdzam po przestygniecu,ale to nie trwa kilka minut, tylko kilka godzin. Nie wgłębiałem się co jest w manualu,ale po 4 latach użytku acco, a wcześniej z 5lat civica, a wcześniej inne japończyki zawsze sprawdzam tak samo i sprawdza się to.
Mallson, jeżeli uważasz że jest za dużo oliwki to strzykawka z gumową rurką i po prostu odessij przez bagnet
Napisano 09:22, 18.08.2016
Oleju było OK , nie musiałem dolewać.. teraz mam za duzo
Którą z metod sprawdziłeś stan oleju? Za dużo czyli ile - ja zawsze utrzymuję stan na max - w obojętnie jakim aucie i jeszcze nigdy nic się nie stało.
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 09:37, 18.08.2016
Napisano 20:49, 18.08.2016
Ponad Max.
Napisano 21:02, 18.08.2016
No to się rozpisałeś
Napisano 21:16, 18.08.2016
to może być jeszcze jedna rzecz,czujnik ciśnienia oleju. przerabiam to raz na pół roku w Corsie żony,zaczyna pomrugiwać kontrolka oleju i okazuje się że czujnik pada i puszcza olej. Sprawdź wtyczkę na czujniku, a jakby to był on to kilkanascie złotych kosztuje
Napisano 08:22, 19.08.2016
Ponad Max.
w ogóle ciężko się z Tobą komunikować, napisałem że miarka na zdjęciu w Twoim pierwszym poście jest pochlapana olejem, bo olej powinien jednostajnie ją pokrywać, a nie tak jak u Ciebie było że jakieś plamki po oleju były na bagnecie, więc było podejrzenie że w ogóle nie ma oleju w silniku, a Ty zamiast jeszcze raz umoczyć miarkę w oleju i dać fotkę aby dobrze to było widać, lejesz pół litra do silnika i płaczesz że teraz masz za dużo oleju w silniku, i na dodatek jeszcze piszesz że masz "ponad max", więc zaraz mnie tu cholera z Tobą weźmie, bo co to znaczy "ponad max"? 1 metr ponad max czy 1 milimetr, bo jak jeden metr to zlewaj ten olej, a jak 1 milimetr to nic się nie dzieje, bo jak widać na fotce honda dopuszcza minimalne przelanie ponad stan, poza tym jak o coś pytasz na forum to po każdym poście w którym forumowicze o coś Cię pytają powinieneś dawać odpowiedz, a nie że raz na tydzień wpadniesz i napiszesz że teraz masz za dużo oleju w silniku.
Użytkownik Maxell edytował ten post 08:28, 19.08.2016
Napisano 08:33, 19.08.2016
szukałem tej grafiki żeby ją wkleić tutaj albo chociaż link podać
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych