Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gasnący silnik na wolnych obrotach F18B2//Korekty wtyskiwaczy

VI gasnący silnik wolne obroty f18b2

Najlepsza odpowiedź Bojar , 13:31, 04.06.2015

Nie dlatego podejrzewam :) po prostu z doświadczenia, w 90% takich objawów zawory są do roboty.... A że reszta juz była czyszczona bez wymieniona to zakładam ze było to zrobione zgodnie ze sztuką i nie powinno stanowić problemu Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
234 odpowiedzi w tym temacie

#46 LK3

LK3
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:TSX
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:00, 23.12.2014

LK3 - źle cos odebrałeś - aku został od razu ciaśniej spasowany i dokręcony :) Zwarcie pod maską mi nie potrzebne ;P 


 

 

 

Pierwsze co się sprawdza przy twoich problemach to stan akumulatora i ładowania. Nic o tym nie pisałeś. Musisz być pewny, że tu jest na sto procent dobrze, aby iść dalej.  To nic nie kosztuje. Masz woltomierz?


  • 0

#47 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:38, 23.12.2014

Gdzieś tam się pałęta.. Sprawdzić mogę jutro po pracy. Ale wątpie aby to był jakiś powód tego.. Jutro bede miał moment to może wieczorem zrosze delikutaśnie kable i zobacze czy gdzieś iskra nie szaleje między kablami.. No po prostu nie podoba mi się praca ponizej jakiś tam obrotów.. Tak jakby na 3 gary schodził :( 


Ale dalej głównym problemem auta jest ciężkie odpalanie i te 1500rpm na N 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#48 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 02:07, 24.12.2014

Ciężkie odpalanie z rana czy jak zimno to może być walnięty czujnik temp silnika ECT chyba tak się zwie (poprawcie mnie jakby coś) on ma wtyczkę na 2 piny znajdziesz go pod aparatem zapłonowym. Ale diagnostyka by pokazała jego błąd.

Wyższe obroty to może lewe powietrze gdzieś zaciąga?? Sprawdź wężyki co dochodzą do PGM FI. 

Sprawdź ustawienie aparatu tzn kąt wyprzedzenia zapłonu czy jest w porządku. Powinno być 15 stopni o ile dobrze kojarzę.

Na moje to jest problem z ssaniem bo ci może zalewać przy rozruchu a później cały czas trzyma zwiększoną dawkę paliwa.

Oczywiście jak koledzy piszą wcześniej świece-kable-aparat to podstawa do sprawdzenia.


  • 0

#49 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:17, 24.12.2014

No pokazałaby jakby komputer mial błędy a tak jak pisalem wczesniej.. Aku się poluzowal i odpiął :( i błedy poszły w las.. 

A jak go wypnę to co ? auto będzie dobierać mape do silnika np. 90*C ? No jak na razie problem jest dalej.. a wcale nie chce się check zaświecić :P 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#50 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:11, 25.12.2014

Bo zapomniałem dodać.. Filmik sprzed 2 dni :) 

https://www.youtube....eature=youtu.be


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#51 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:01, 26.12.2014

Ja mialem w civicu podobny problem i u mnie okazał sie to fitv, musiałem go porządnie wyczyścić i problem ustal.
  • 0

#52 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:01, 26.12.2014

Dobra.. to na chwile obecną do sprawdzenia czujnik temperatury - gdzie go szukać i czy da się go sprawdzić voltomierzem ? Jak znam życie to pewnie tak to orientuje sie ktoś jakie sprawny powinien dawać wartości ?

 

A co do próby wyczyszczenie FITV - jak to zrobić ? Tak jak krokowy w benz ekstrakcyjnej czy może jest jakis inny sposób lub trzeba go rozebrać ? :) 
Może chociaż raz święta się do czegoś przydadzą i naprawie fure :P 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#53 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:12, 26.12.2014

Rozkminiasz dwa dni co może być, cały czas nowe idee, a zabierasz się do zrobienia rozsądnego minimum polecanego przez innych użytkowników jak Murzyn do pracy :-)

 

Wyjmij ten FITV i jak nie będzie miał żadnym elementów gumowych, to śmiało dawaj w benzynę ekstrakcyjną.

 

A czujniki temperatury są zapewne rezystancyjne, więc omomierzem je spokojnie sprawdzisz, tylko musisz znać ich charakterystykę.

Z manuala, ale chyba coś źle podane:

56oC -> 142 Ohm (zimny silnik)

85 -100oC -> 49 - 32 Ohm


Użytkownik lukasz.crw edytował ten post 13:21, 26.12.2014

  • 0

#54 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 13:56, 26.12.2014

http://s133.photobuc...oltage.jpg.html


  • 0

#55 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 13:37, 29.12.2014

Bo zapomniałem dodać.. Filmik sprzed 2 dni :) 

https://www.youtube....eature=youtu.be

Zerknąłem na ten filmik... co do temperatury to wydaje mi się że masz walnięty termostat. Jaką masz instalacje lpg? możesz podłączyć kabel i sprawdzić temperature na rozgrzanym silniku na reduktorze?. Dlaczego pytam: W moim wskazówka temperatury też dziwnie działała i nie stawiała się równolegle do ziemi (ok 90 stopni) tylko patrzyła lekko w dół jak u ciebie. Auto więcej paliło i dłużej na ssaniu chodziło. Jak podłączyłem kompa to okazało się że podczas jazdy temperatura od razu spada do 40 stopni. Po wymianie termostatu wszystko działa jak należy. 


  • 0

#56 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:00, 30.12.2014

Instalacja stara półsekwencyjna  - no własnie u mnie pali normalnie ... ~10/100. Ssanie to chyba ma na stałe :P 

Tego termostatu nie jestem pewny ale na razie chce powalczyć z tym FITV ale nicholery nie mogę znaleźć nawet 30min wolnych a w taka pogode to grzebać na parkingu też mi sie odechciewa. 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#57 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:14, 11.01.2015

!! UP !!

Po 2 tygodniach stania na parkingu w końcu zszedłem do tego nieroba. Wykreciłem FITV.. Wyczyściłem go od A do Z. Jedną jak i drugą jego strone. 
Zalałem 5L paliwa i.... i g*wno.. 

Auto ciężko kreci, w ogóle jakby nie chcialo załapać, rozrusznik słychać ale tylko raz na jakiś czas słychać takie "dudnienie" jakby silnik krecił. 
Jakieś kolejne propozycje ? 

FITV i Krokowy wyczyszczone. 
Świec nie udało mi się wykręcić ale leży drugi zestaw na podmianke. 

 

 

Auto po ciągnieciu na lince z oporem odpala.. 

Kompresja ? Czy po prostu jakieś inne badziewie ? Jakiś pomysł gdzie szukać ? 
 


Użytkownik grynio edytował ten post 16:21, 11.01.2015

  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#58 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:28, 12.01.2015

Musisz sprawdzić świece a jak masz to je wymienić bo tak ciężko coś powiedzieć. Jak masz problem z wykręceniem to koniecznie rób to na zimnym silniku bo ciepły metal się rozpręża i może zostać ci pół świecy w głowicy. Możesz po wyciągnięciu świecy podłączyć kabel i przyłożyć do pokrywy żeby sprawdzić jaką masz iskrę. Co do kompresji jak masz czym to przy wyciągniętych świecach możesz sprawdzić ale jak później odpala i jeździ poprawnie to raczej bym tego nie obstawiał. Zaraz po świecach jak nie dają efektu do sprawdzenia układ ssący. czyli czy podaje paliwo. To możesz sprawdzić na początek odpinając wąż od listwy wtryskowej i wkładając do butelki - przekręcasz kluczyk i powinno energicznie trysnąć Pb. Jak wszystko ok to sprawdzić listę wtryskową sposób najlepiej mi znany to wykręcić ją oraz wyjąć z niej wtryski (są po prostu wpychane) naszykować sobie wężyk, karton i 12 V. Wężyk nadziewasz na wtrysk od od strony gdzie dostaje Pb i uzupełniasz go np. 5-10 ml Pb lub trochę więcej. Wtrysk kierujesz z niewielkiej odległości na karton i zasilasz go. Jak będzie lał to do wymiany lub czyszczenia. Jak będzie tryskać tzw. Mgiełką jest ok. I tak z każdym. Samą listwę czyścisz np. pukając ją. Co do wtrysków niektóre można czyścić sprężarką od drugiej strony pakując powietrze aż nie puści i wypchnie brud ale nie wiem czy wtryski w Hondzie tak można wiem że ople tak robiłem i sprawdzał się sposób. 


  • 0

#59 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:54, 12.01.2015

Świece łatwiej wykręcić na ciepłym silniku niż na zimmym.... Aluminium w głowicy ma większą rozszerzalność cieplną niż stal w świecach.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#60 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:48, 14.01.2015

Nie wiem czy czegoś nie ominąłem ale proponuję zakręcić lub wyjeździć gaz i wtedy odpalić. Może gdzieś Ci zawór puszcza na reduktorze i w momencie odpalania gaz miesza się z benzyną i jest d*pa blada. Miałem tak kiedyś w civicu i w ten sposób rozwiązałem problem. Kręciłem jak powalony zanim odpalił.  A świece to podstawa i jak mają najechane z 50 tyś km to proponowałbym do nich zajrzeć. Proponuję też w momencie odpalania przełączyć w pozycję zapłon tak ze 3 razy, niech pompa sobie zaciągnie paliwo i dopiero odpalić. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, gasnący silnik, wolne obroty, f18b2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq