Skocz do zawarto艣ci


RODO w HAKP

Zdj臋cie

Gasn膮cy silnik na wolnych obrotach F18B2//Korekty wtyskiwaczy

VI gasn膮cy silnik wolne obroty f18b2

Najlepsza odpowied藕 Bojar , 13:31, 04.06.2015

Nie dlatego podejrzewam :) po prostu z do艣wiadczenia, w 90% takich objaw贸w zawory s膮 do roboty.... A 偶e reszta juz by艂a czyszczona bez wymieniona to zak艂adam ze by艂o to zrobione zgodnie ze sztuk膮 i nie powinno stanowi膰 problemu Przejd藕 do postu


  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
234 odpowiedzi w tym temacie

#31 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 post贸w
  • Sk膮d:Z艂oczew/艁贸d藕/Wielu艅
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:45, 22.12.2014

Je艣li chodzi o IACV i po艂膮czony z nim FITV u mnie by艂y jak kupi艂em zapchane doszcz臋tnie i dawa艂o to zupe艂nie inne objawy mianowicie falowa艂 na wolnych obrotach i czasem by艂o czu膰 podczas jazdy te偶 lekkie fale przy sta艂ej pr臋dko艣ci. Wi臋c nie wiem czy to b臋dzie mia艂o bezpo艣redni zwi膮zek.

 

Co do odpalania to tak jak napisa艂 Bojar pierwsze co to 艣wiece i jak je wymienisz to mo偶esz sprawdzi膰 "na oko" jaka jest na nich iskra.

A je艣li b臋dzie problem wyst臋powa艂 z odpalaniem mo偶esz sprawdzi膰 w taki do艣膰 niekonwencjonalny spos贸b czyli wykr臋膰 艣wiece (wszystkie) na ka偶dy t艂ok strzykawk膮 max 1 ml PB po czym szybko po kolei wstrzykuj膮c zakr臋caj 艣wiece. I spr贸buj odpali膰 sprawd藕 jaki b臋dzie efekt. Przy czym ta operacja musi by膰 wykonana do艣膰 szybko. Taka operacja mo偶e wykluczy膰 pewne elementy.

Niekt贸rzy pr贸buj膮 na "plaka" czy samostarty ale ja osobi艣cie jestem przeciwnikiem tego.

 

Co do wystrza艂u gazu to nie powinno to uszkodzi膰 elementy wewn臋trzne IACV i FITV  s膮 solidne i metalowe poza tym np. spr臋偶yn臋 taki wystrza艂 co najwy偶ej smyrnie. 

Doprecyzuj jak mo偶esz jeszcze instalacje LPG jak膮 masz. I czy mo偶esz wrzuci膰 gaz w momencie kiedy jeszcze nie jest do ko艅ca rozgrzany a jeszcze ga艣nie 偶eby sprawdzi膰 jak si臋 zachowa na gazie? 


  • 0

#32 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 post贸w
  • Sk膮d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:51, 22.12.2014

Mylisz sie kolego, strza艂 gazu w kolektor moze solidnie uszkodzi膰 iacv.
  • 0

#33 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 post贸w
  • Sk膮d:Z艂oczew/艁贸d藕/Wielu艅
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:18, 22.12.2014

Mylisz sie kolego, strza艂 gazu w kolektor moze solidnie uszkodzi膰 iacv.

Tylko w jaki spos贸b nie rozumiem? Sitko chroni jedno wej艣cie IACV a poza tym elementy IACV s膮 wykonane z materia艂u kt贸ry ma wytrzymywa膰 wi臋ksze przeci膮偶enia. Poza tym wystrza艂 gazu jest wystrza艂em otwartym czyli do filtra wi臋c nie wytwarza jakiego艣 mega mocnego ci艣nienia w kolektorze. 


  • 0

#34 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 post贸w
  • Sk膮d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:29, 22.12.2014

Nie wytwarza duzego cisnienia? To jak wytlumaczysz pogiete przepustnice i porozrywane obudowy filtra? Uwierz mi, ze taki wystrzal potrafi narobic szkod. Bojar moze potwierdzic.


  • 0

#35 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 post贸w
  • Sk膮d:Twardog贸ra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:34, 22.12.2014

Mo偶e mo偶e ;) sitko ca艂e a jednak wewn膮trz IACV masaker :D m贸wi臋 CI, jecha艂em, samoch贸d jako艣 si臋zmuli艂 stoj膮c na 艣wiat艂ach, za szybki gaz i strza艂 poszed艂, i od tego momentu obroty na gazie sta艂e ok 1700 a na benzynie jazda z faluj膮cymi mi臋dzy 1000-1500... masz u mnie w temacie filmik jak to wygl膮da艂o... Wystarczy, 偶e guma-antywybuch jest troche za mocno przykr臋cona/ klapka os艂aniaj膮ca filtr si臋 domyka przy wybuchu i wtedy ca艂a sila idzie na przepustnice, a w momencie gdy b臋dzie ona zbyt zamkni臋ta to idzie przez IACV, a przy otwartym FITV(ssaniu) i przez niego przejdzie wybuch, wi臋c pomy艣l jak to si臋 konczy


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekno艣膰</strong></a></p>

#36 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 post贸w
  • Sk膮d:Z艂oczew/艁贸d藕/Wielu艅
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:48, 22.12.2014

No to w taki razie jaki mocny by艂 ten wybuch u kolegi rozpoczynaj膮cego temat?

Bojar musia艂e艣 mie膰 baardzo mocny ten wystrza艂 i jednocze艣nie pecha, bo ja si臋 spotka艂em ju偶 z niejednym wybuchem i takich szk贸d nigdy nie wyrz膮dzi艂o :/


  • 0

#37 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 post贸w
  • Sk膮d:Twardog贸ra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:50, 22.12.2014

Wcale nie taki mocny, zwyk艂y pierd, jakich wiele ju偶 kiedy艣 mialem... sam by艂em w szoku ale jak wida膰 tak sie zdarza


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekno艣膰</strong></a></p>

#38 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 post贸w
  • Sk膮d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:56, 22.12.2014

Ja bym jeszcze proponowal autorowi tematu zajrzec do FITV bo moze sie rozkrecil a na to jeszcze ten wybuch i nie wiadomo gdzie zaczac szukac.


  • 0

#39 Rosencreutz

Rosencreutz
  • Forumowicz
  • 391 post贸w
  • Sk膮d:Teresin k/Warszawy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:51, 23.12.2014

Wystarczy zwyk艂y strza艂 lpg i w silniczku krokowym p臋ka gumowa harmonijka (widoczne go艂ym okiem, przez otw贸r bez siatki). Jezeli jest postrz臋piona lub tylko rozwarstwiona to silniczek do wyrzucenia. Ten zaw贸r jest bardzo delikatny i przez to tak ci臋偶ko go kupi膰 w dobrych pieni膮dzach ;-) Jezeli silniczek ma ca艂膮 harmonijk臋 to obawiam si臋 ze masz do wymiany aparat zap艂onowy. Chyba ze masz du偶o pieni臋dzy to mo偶esz wymienia膰 poszczeg贸lne cz臋sci aparatu czyli cewk臋, modu艂 zap艂onowy, czujnik Halla. Najlepiej podjed藕 do kogo艣 kto ma takiego samego accorda, sprawnego i podmie艅 aparat 偶eby go sprawdzi膰.


  • 0

Artur


#40 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 post贸w
  • Sk膮d:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:00, 23.12.2014

No to tak.. By艂em wyb艂yska膰 b艂臋dy i dupa. Chwile przed odczytaniem kiedy trzasn膮艂em drzwiami poluzowa艂 si臋 aku... Nie wiem czy skasowa艂o b艂膮d czy co ale nic nie chcialo wyb艂yska膰. Zwarta wtyczka powodowa艂a jedynie ci膮g艂e 艣wiecenie si臋 check engine. 
Nagra艂em filmik jak auto pracuje wi臋c jak si臋 za艂aduje to go wrzuce na forum :P 
Filmik kr臋cony na PB. Po prze艂aczeniu na gaz samoch贸d przez chwilke pracowa艂 ni偶ej tj. ~1100 - 1200rpm.. ale z czasem tak jak na PB posz艂o to zn贸w na ~1500RPM. 

艢wiece, Aparat zap艂onowy i kable wymieniane jakie艣 50KKM temu. Do 艣wiec pr贸bowa艂em si臋 dosta膰 aby podmieni膰 bo zostaly mi jeszcze stare z F20 kt贸re w sumie by艂y dobre a zmieni艂em je tylko dlatego, 偶e ju偶 wypada艂o. Niestety odkr臋ci艂em tylko 1 艣wiece :( Reszta nie chcia艂a sie odkr臋ci膰 pod zwyczajnej wielko艣ci grzechotk膮 wi臋c odpu艣ci艂em bo nie chcia艂em zerwa膰 gwintu i zostawi膰 艣wiecy w silniku bo dopiero bym sobie narobi艂 (swoj膮 drog膮 macie jaki艣 spos贸b na odkr臋cenie tak oporowych 艣wiec ? ). 

Co dziwne acco chyba wyczu艂 moje nerwy na niego bo odpali艂 za pierwszym razem.. Fakt, 偶e chwile musial pokr臋ci膰 ale odpali艂 :P Je艣li to naprawde tylko np. 艣wiece i np. FITV to by艂bym wniebowzi臋ty bo strasznie si臋 boje o brak kompresji w silniku... 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#41 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 post贸w
  • Sk膮d:艁贸d藕/Piotrk贸w Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:08, 23.12.2014

Mozesz spr贸bowac odkrecic swiece na rozgrzanym silniku.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#42 Rosencreutz

Rosencreutz
  • Forumowicz
  • 391 post贸w
  • Sk膮d:Teresin k/Warszawy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:49, 23.12.2014

Tak, na rozgrzanym silniku mo偶esz spr贸bowa膰 ale to nie 艣wiece. Obstawiam na 90% aparat i silniczek krokowy.


  • 0

Artur


#43 LK3

LK3
  • Forumowicz
  • 229 post贸w
  • Sk膮d:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:TSX
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:09, 23.12.2014

No to tak.. By艂em wyb艂yska膰 b艂臋dy i dupa. Chwile przed odczytaniem kiedy trzasn膮艂em drzwiami poluzowa艂 si臋 aku...



Co dziwne acco chyba wyczu艂 moje nerwy na niego bo odpali艂 za pierwszym razem.. Fakt, 偶e chwile musial pokr臋ci膰 ale odpali艂 :P Je艣li to naprawde tylko np. 艣wiece i np. FITV to by艂bym wniebowzi臋ty bo strasznie si臋 boje o brak kompresji w silniku... 

 

Dlaczego taki wa偶ny fakt jak lu藕na klema na akumulatorze jest przez ciebie bagatelizowana. Mo偶e co艣 nie doczyta艂em, ale dla mnie jest to podstawa twoich problem贸w.


  • 0

#44 artek

artek
  • Forumowicz
  • 169 post贸w
  • Sk膮d:艢l膮sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:59, 23.12.2014

Mia艂em wcze艣niej mercedesa na monowtrysku i nie obstawia艂bym, 偶e krokowiec si臋 rozwali przy wybuchu. pr臋dzej rprzepustnica si臋 pokrzywi co mia艂em okazj臋 do艣wiadczy膰 przy lpg.

Ale to nie by艂a honda,


  • 0

#45 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 post贸w
  • Sk膮d:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:22, 23.12.2014

LK3 - 藕le cos odebra艂e艣 - aku zosta艂 od razu cia艣niej spasowany i dokr臋cony :) Zwarcie pod mask膮 mi nie potrzebne ;P 


No 艣wiece mam wi臋c co mi tam szkodzi spr贸bowa膰.. Swoj膮 drog膮 jak to zap艂onowy to ma ilo艣膰 obrot贸w dla niego znaczenie ? Bo on szybciej/cz臋艣ciej i mocniej daje iskre jak sa wi臋ksze obroty czy jak ? 

Jak na razie to mi si臋 robi sweet lista do wymiany :) 

Aparat 
krokowy
FITV 
pierdyliard innych czujnik贸w zaraz sie poka偶e.. 

Straszenie jestem z艂y na ten aku ze mi checka skasowa艂o - a specjalnie je藕dzi艂em jak nie doje**ny po osiedlu aby mi sie zapali艂 i nic.. 
A mo偶na jako艣 FITV sprawdzi膰 manualnie ? Tzn je艣li jest sprawny to po jego odpi臋ciu jakie艣 tam objawy czy co艣 - co艣 jak krokowiec .. Bo chwilowo nie mam jak go odkr臋ci膰 od przepustnicy i troche lipa ze sprawdzeniem tego :( 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo






R贸wnie偶 z jednym lub wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych: VI, gasn膮cy silnik, wolne obroty, f18b2

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq