Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gasnący silnik na wolnych obrotach F18B2//Korekty wtyskiwaczy

VI gasnący silnik wolne obroty f18b2

Najlepsza odpowiedź Bojar , 13:31, 04.06.2015

Nie dlatego podejrzewam :) po prostu z doświadczenia, w 90% takich objawów zawory są do roboty.... A że reszta juz była czyszczona bez wymieniona to zakładam ze było to zrobione zgodnie ze sztuką i nie powinno stanowić problemu Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
234 odpowiedzi w tym temacie

#196 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:15, 19.02.2015

Nie masz robić diagnozy przy odpalonym... diagnostyke zrób normalnie i przy odpalonym masz odłączyć wtyczkę od krokowca(IACV)

 

ok mam jeszcze jednego krokowca pracuję na dużym szrocie samochodowym i trochę części mam :)


Użytkownik aaron157 edytował ten post 23:23, 19.02.2015

  • 0

#197 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 00:13, 20.02.2015

Diagnostyke mozna robic na odpalonym nic sie nie stanie. Przy ustawianiu kąta zaplonu wskazane jest zrobienie zworki na zlaczu diagnostycznym aby ecu nie wprowadzalo korekt.


  • 0

#198 Skrzetuski

Skrzetuski
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:18, 20.02.2015

Panowie zdecydujcie wreszcie jak ma sie robic diagnostykę, na odpalonym, czy nie odpalonym.

A Ty Aaron157 odłacz tego  IACV i daj znać co się dzieje, może następny nie bedzie potrzebny


  • 0

#199 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 15:23, 20.02.2015

Diagnostykę robi się na pozycji zapłon, i tyle w temacie.

Iipson mówi o tym, że odpalenie silnika nie grozi niczym złym, bo po zwarciu złącza diagnostycznego ECU nie steruje kątem zapłonu i leci na wartości domyślnej. Ale Diagnostykę robi się poprzez wsadzenie spinacza w złącze i przejęcie kluczyka w pozycje II czyli zapłon
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#200 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:46, 20.02.2015

Ja miałem accorda na "zworce" przez dobre 2 tygodnie.. Check po prostu sobie wesoło wybłyskiwał błędy i nic więcej :P 

Po nagrzaniu jakie obroty trzyma ? Jak osiągnie temperature roboczą i wciskasz sprzęgło to co się dzieje ? Obroty spadają tak jak ma być ? 
To glupie ale ja miałem to u siebie.. Jak będzie trzymał te 2000rpm to włóż noge pod pedał gazu i pociągnij go do góry.. Ja jak sprzedawałem swojego i jechałem do pozanania dopiero to zauważyłem.. 1500rpm na N. Pedał lekko do góry (ruch może z 1mm/nie wiele od 1mm większy) i obroty szły na 900rpm tak jak powinno byc. 

Masz rozumiem LPG starego typu na motowtrysku  ? Bo jeśli masz sekwencje to nie ma prawa włączyć sie check na LPG jeśli jest wszystko prawidlowo podłączone. Wybłyskaj ten bład.. To nic nie kosztuje a może być tak, że gaz prowadzi do pogorszenia, któregoś osprzętu silnika i wtedy dopiero pokazuje Ci bład. 

no co dalej. Zobacz tego krokowca, zawsze możesz spróbować go wyczyścić co czasami coś daje a czasami nie. Jak masz na podmiane to podmień bo to 5minut roboty przy 0*C .. przy 15*C pewnie 3min hihi. Jak normalnie ma moc tylko cięzko pali a zawory masz okej to ja bym obstawiał coś z ssaniem. Może FITV masz upier**lony. Mój był zawalony, po wyczyszczeniu z 2500rpm spadły do w/w 1500rpm. No i jak szukałem jakiś info co i jak z tym FITV to znalazłem temat jak gościu swapował prelude na h22. I to samo. Radocha ze h22.. ale nie odpalał od strzała. Wyczyścił FITV i problemy ustały. 

I dla świętego spokoju zaślep ten zakichany EGR. Roboty kilka minut jeśli masz minimalne pojęcie jak sobie nie zrobić krzywdy widelcem podczas obiadu a efekt z tego co czytalem taki, że auto nie musi jeść 10% swojego gówna i podobno lepiej idzie od dołu :) 



P.S jak już sie tak rozpisalem - każdemu polecam zrobić sobie "zimny dolot" ze zderzaka do puszki filtra powietrza. Przerabiałem to w każdej Hondzie (roverach i civicu) które miałem poza nieszczęsnym dla mnie CE7. Efekt ? Zupełnie inny dół silnika, co dziwne pomruk przyjemniejszy się pojawił (mimo zwykłych filtrów) i przez cały zakres równiej ciągnie. Ja to robie za każdym razem kawałkiem spiro bo w razie potrzeby można łatwo i ładnie dogiąć. 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#201 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 20.02.2015

Witam więc tak podmieniłem krokowca i było jeszcze gorzej,wkręciłem stary krokowiec i przez przypadek zobaczyłem że wąż odmy od doły jest przerwany :) wymieniłem go falowanie obrotów ustało kontrolka Check przestała się zapalać ale na ssaniu dalej mam 2000 rm po rozgrzaniu 1000 rm na bp i tak się utrzymuje po rozłączeniu wtyczki FITV obroty są na 1000 rm i delikatnie falują,odpalanie jest bez zmian dalej się męczę :(  . Na wypłatę jadę do gazownika na regulację . LPG  przełączenie na gaz nie mam od temperatury dodaję gazu tak ponad 2000 rm i sam się przełącza na gaz bingo s4


Użytkownik aaron157 edytował ten post 20:23, 20.02.2015

  • 0

#202 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:28, 20.02.2015

 po rozłączeniu wtyczki FITV obroty są na 1000 rm i delikatnie falują

Rozlaczasz wtyczke od IACV a wysokie obroty moga byc spowodowane rozkreconym FITV. Zdejmij pokrywke FITV i wkrec go ze 2 obroty. Gdzies juz o tym bylo-szukaj.


  • 0

#203 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:37, 20.02.2015

Na ssaniu za wysokie więc musisz je skręcić na zaworze tak jak lipson mówi...

 

natomiast JEŚLI po rozgrzaniu na ODŁĄCZONYM IACV obroty trzymały się w okolicy 1000 to należy wyregulować obroty zgodnie z instrukcją za pomocą śruby na przepustnicy... ale robisz to TYLKO I WYŁĄCZNIE jeśli:

*silnik jest rozgrzany w czasie testu

*Odłączona jest wtyczka IACV na ODPALONYM silniku

 

Skręcasz obroty za pomocą śruby na przepustnicy w okolice 650-700, gasisz silnik, podlączasz IACV, resetujesz komputer bezpiecznikiem, odpalasz silnik i patrzysz ile jest obrotów - powinno być po chwili okolice 750...

 

natomiast na ssaniu masz zbyt wysokie i to musisz zrobić za pomocą FITV czyli go rozkręcasz, czyścisz o ile wcześniej tego nie robiłeś i wkręcasz trochę tego grzybka(tu niestety obowiązuje metoda prób i blędów)... jeśli niedawno czyściłeś FITV to możesz to robić bez czyszczenie a jedynie wkręcając grzybka

 

 

Co do instalacji to masz to baaaardzo źle zrobione, bo jeśli tam jest sekwencja to obowiązkowo musi być ustawione przelączanie na podstawie temperatury, bo tylko w instalacjach podciśnieniowych, opartych na mikserze ustawione były komputery na przełączanie w okolicy 2000 obrotów....


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#204 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 20.02.2015

FITV już był czyszczony jutro go podreguluję,a co do gazu to czujnik temperatury na reduktorze jest tak jak mówisz ktoś zaprogramował go na przełączanie od 2000 rm mam tą hondę od pół roku gość przyjechał nią na szrot i chciał 700 zł :) i tak kupiłem ją już dużo przy niej zrobiłem dużo części wymieniłem i wszystko za darmo :) tylko czas poświeciłem


  • 0

#205 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:20, 20.02.2015

To ogarnij ten gaz bo jak to same takie pierdy to szkoda aby Ci LPG załatwiło osprzęt/silnik. 


powodzenia. 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#206 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:39, 21.02.2015

Witam obroty na ssaniu ustawiłem na 1500rm na ciepłym silniku przy przepustnicy ustawiłem na 800 rm na bp  i na gazie jest ok tylko jeszcze te odpalanie za trzecim razem w poniedziałek zamówię zawór zwrotny i zobaczymy,mam jeszcze pytanko gdzie najlepiej zamontować ten zawór zwrotny ? i przy hamowaniu wzrastają obroty o niecałe 200 rm


Użytkownik aaron157 edytował ten post 19:42, 21.02.2015

  • 0

#207 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:14, 21.02.2015

Nie wiem jak powinno być prawidłowo ale w każdej Hondzie z F serią tak miałem, ze jak mocno przycisłem hamulec to obroty rosły. Nigdy się tym nie przejmowałem ;P 


a co do zaworku. Różnie montują .. Raz przy samym silniku, nie którzy przy zbiorniku. Musiałbyś poczytać gdzie to najlepiej wstawić bo przynajmniej mi jest ciężko powiedzieć 


  • 1

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#208 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:22, 24.02.2015

I jak tam ? Honda bangla ? ;) 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#209 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 28.02.2015

dzisiaj wstawiłem zaworek zwrotny i nowy zacisk od wlewu paliwa rano pójdę odpalić i dam znać :)

 

 

 

No i jest to samo odpala za trzecim razem :( jutro wymienię jeszcze regulator ciśnienia paliwa 


Użytkownik aaron157 edytował ten post 07:41, 01.03.2015

  • 0

#210 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:21, 01.03.2015

No wesoło sie dzieje... zaraz dobijesz do normalnej ceny tego acco z nie liczoną własną robotą i jakbyś miał części kupowac nowe a nie od siebie ze szrotu :P

Ma to chociaż klime ? 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, gasnący silnik, wolne obroty, f18b2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq