Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gasnący silnik na wolnych obrotach F18B2//Korekty wtyskiwaczy

VI gasnący silnik wolne obroty f18b2

Najlepsza odpowiedź Bojar , 13:31, 04.06.2015

Nie dlatego podejrzewam :) po prostu z doświadczenia, w 90% takich objawów zawory są do roboty.... A że reszta juz była czyszczona bez wymieniona to zakładam ze było to zrobione zgodnie ze sztuką i nie powinno stanowić problemu Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
234 odpowiedzi w tym temacie

#166 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:40, 12.02.2015

Nareszcie! Rozumiem, że już Ci przeszła ochota na sprzedaż autka :-)

Użytkownik markoluk edytował ten post 07:41, 12.02.2015

  • 0

#167 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:10, 12.02.2015

Frajcik .. To samo powiedzialem :)

Markoluk - sprzedaz.. Sprzedac i tak go sprzedam bo juz nie mam nerwow.. Dalej obroty wysokie i jeszcze posprawdzam te zawory bo nie do konca ladnie chodza mi sie wydaje, na 4 cylindrze na wydechowych praktycznie nir mialem regulacji. Dzisiaj jeszcze raz to otworze i sprobuje dostroic.. W kazdym razie chyba i tak go bede musial sprzedac do lata bo chce nowy motocykl.. Mialem juz upatrzony nawet ale ktos mi zgarnal sprzed nosa :(

W kazdym razie OGROMNE PODZIEKOWANIA DLA KAZDEGO KTO SIE TU UDZIELAŁ I POMAGAL W TYM DLUGIM I MONOTONNYM TEMACIE.
  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#168 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 08:18, 12.02.2015

he he w końcu jest ok :wow2:  Pozostałe sprawy które zostały ci do zrobienia przy silniku żeby pracował dobrze to już jest pikuś. Bo już część rzeczy zrobiłeś co by miało wpływ tylko co do obrotów... he he i tak będziesz musiał w końcu wykręcić te świece xD 


  • 0

#169 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:21, 12.02.2015

obroty masz wysokie na cieplym czy na zimnym?


  • 0

#170 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:05, 12.02.2015

slawex - co Ty masz do tych świec ? Chcesz to kupie Ci w prezencie komplet NGK i będziesz miał  ;P 2 świece wymienione a obroty są po prostu za wysokie :P 


Frajcik - cięzko mi powiedzieć prawdę mowiąc teraz ale chyba tu i tu.. Nie chce Cie okłamać ale chyba 1500 na zimnym a na ciepłym 1200.. Tak jakby o 300rpm za wysokie były. 

 

 

Swoją drogą jest jakaś regulacja na przepustnicy czy coś ?? Bo może to jeszcze trzyma wyższe obroty (wiem, że gaziarze nie którzy podkręcają śrubki na przepustnicach w bliżej nie znanym mi celu i potem są efekty)


Użytkownik grynio edytował ten post 22:28, 12.02.2015

  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#171 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:48, 12.02.2015

To teraz robimy diagnozę obrotow czyli na ciepłym silniku odepnij wtyczkę IACV i powiedz ile obrotów trzyma. Na zimnym masz idealnie wiec to zostaw
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#172 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:10, 12.02.2015

Wiem że te świece dręczą ale wymiana ich Cię nie ominie tak czy siak nie wiesz ile na nich masz przelatane więc mogą w każdej chwili być przyczyną kolejnej usterki a niestety jest to element który i tak cyklicznie trzeba wymieniać, choć spotkałem się że świece po 100 tys lepiej pracują niż nowe xD 

 

Co do obrotów jak na zimnym masz 1500 to jest to normalne, u mnie jest tak samo tylko wraz z wzrostem temperatury obroty mi spadają i na ciepłym już sztywno mi trzyma 760. 


  • 0

#173 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:48, 14.02.2015

na zimnym ok, jak na okres zimowy to nawet troche wyzsze bylyby nadal prawidlowe :)

na cieplym masz za wysoko wiec jak dobrze sie rozgrzeje odlacz krokowy i sruba na przepustnicy (na plaski srubokret) wyreguluj, sruba jest od gory zauwazysz odrazu


  • 0

#174 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:42, 14.02.2015

W drodze ku sprzedaży accorda znalazłem przyczyne wysokich obrotów. Nie wiem co i jak dokładnie pod maską ale auto na N trzymało 1500 obrotów. Wystarczyło nogą podciągnąc pedał gazu do góry i robiło sie prawidłowo 900... :P 

Tak czy siak. Temat do zamknięta totalnego. W miejsce acco wpadł 

 

10610570_888082721215022_440655334548841


JESZCZE RAZ OGROMNE PODZIĘKOWANIA DLA KAŻDEGO KTO POMAGAŁ I MYŚLAŁ NAD ACCORDEM. POMOGLIŚCIE NAPRAWDĘ B. WIELE. 
Szkoda, że nie mam jak wam postawić po browarku. ;) 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#175 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:37, 15.02.2015

Uuuu ile pojemnosci?
  • 0

#176 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 15.02.2015

Podepnę się pod temat

 

Witam mam problem z odpalaniem  hondy  gdy postoji 8 godzin odpala mi do piero za trzecim razem jak jest temperatura w minusie muszę kręcić z 10 razy na ciepłym silniku pali za pierwszym razem wymieniałem w nim : cały rzdzielacz zapłonu z kablami,świece,map sensor,termostat,Czujnik temperatury cieczy, silniczek krokowy, filter paliwa,czyszczona była przepustnica,uszczelka pokrywy zaworów i uszczelniacze świec też wymienione,nowy parownik i też robiłem eksperyment zakręcenie butli i wypalenie resztki gazu dalej to samo. Był też u mechanika wymienił pompę paliwa na nową to przez dwa dni było ok po dwóch dniach dalej to samo 

 

Proszę o pomoc z góry dziękuję


Użytkownik aaron157 edytował ten post 09:59, 15.02.2015

  • 0

#177 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 09:58, 15.02.2015

Cholera, przeczytaj jeszcze raz ten temat i ustaw zawory... To powinna być pierwsza rzecz zaraz obok wymiany świec przy takich problemach
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#178 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:49, 15.02.2015

Yzf 1000r thunderace.
Mozna powiedziec, ze turystyczne R1.


Sie chlopak zeźlil.. Hihi.
Ale serio, ustaw zawory. Ja w przeblysku pogody w polgodziny ustawilem a wczoraj lecialem 180 za amg i nie mial problemu.. 40 pod gorke na 5 i wjezdzal ;p
Cieplo juz jest wiec mozna krecic.
  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#179 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:54, 15.02.2015

Tak jak bojar napisał zawory są tu niczym święta krowa. To zrobione być musi na początku. A i jak w twoim przypadku jak to nie pomoże to proponuje wymianę filtra paliwa i czyszczenie wtryskiwaczy bo jak nowa pompa dała chwilowy efekt to możesz mieć jeszcze problem w tym miejscu ale nie zabieraj się za to do czasu kiedy nie ustawisz zaworów.

 

grynio nie lepiej było jakiejś hondy kupić ?  :zoltek: np. jakiejś CB 500 ? :) albo jak wolisz coś na większej pojemności :D:D 

P.S ale ładnie się ta jama prezentuje :)


Użytkownik slawex9 edytował ten post 11:34, 15.02.2015

  • 0

#180 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:20, 16.02.2015

Cholera, przeczytaj jeszcze raz ten temat i ustaw zawory... To powinna być pierwsza rzecz zaraz obok wymiany świec przy takich problemach

 

zawory były ustawiane :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, gasnący silnik, wolne obroty, f18b2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq