Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gasnący silnik na wolnych obrotach F18B2//Korekty wtyskiwaczy

VI gasnący silnik wolne obroty f18b2

Najlepsza odpowiedź Bojar , 13:31, 04.06.2015

Nie dlatego podejrzewam :) po prostu z doświadczenia, w 90% takich objawów zawory są do roboty.... A że reszta juz była czyszczona bez wymieniona to zakładam ze było to zrobione zgodnie ze sztuką i nie powinno stanowić problemu Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
234 odpowiedzi w tym temacie

#181 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:29, 16.02.2015

A pewny jesteś, że dobrze ? 

Jak nie bedziesz mógł odpalić to zdejmij rurke filtra z przepustnicy i psiknij do niej plakiem. Działa on jak samostart. Jeśli odpali tzn. że masz coś z układem zasilania paliwem.. 
Wtryski - możesz spróbować wyjąć i wyczyścić (te środki do paliwa to raczej dodatek niż czyszczenie). Ja czyściłem swoje w Roverze Turbo i pomoglo (nie pamiętam tylko w czym moczyłem), oczywiście filtr paliwa może być zapchany.. czasami wystarczy raz zalać na jakiejś ruskiej stacji widmo i potrafi załatwić temat.  
Zobacz na mój filnik i powiedź czy tez tak hehła na pusto czy czuć, że chce odpalić ale po prostu jakby mu czegoś brakło - paliwa/powietrza. 



Dlaczego Yaśka ? Sprawdzona konstrukcja, bezawaryjna.. Dosyć ładnie wygląda, fajnie jedzie i przede wszystkim bo było mnie na nią stac :) 
A czemu nie Honda ? Fakt, bezawaryjne maszyny ale po prostu nie ma Hondy dla mnie. Chciałem 900 - 1000 i w sumie patrzyłem tylko na thunderace i zx9. CBR 600 za małe, 900 stary grzmot, 929 - różnie jest i do tego mocowanie tylnego wahacza na silniku (silnik robi jako konstrukcja nośna zawieszenia - no nie bardzo jak dla mnie), 954 to co 929 i do tego duzo za drogie :P 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#182 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 17.02.2015

dziś zaworki ustawione i tak odpala za trzecim razem.Wygląda to tak jakby chciał odpalić ale po sekundzie już kręci sam rozrusznik gdy odpali pochodzi 10 sekund i wtedy już odpala za pierwszym razem czy to może być wina pompy nie trzyma paliwa.Pompa jest nowa była wymieniana  dwa miesiące temu na starej pompie zachowywał się tak samo


  • 0

#183 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:29, 17.02.2015

A przekaznik pompy sprawdzales?


  • 0

#184 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 17.02.2015

przekaźnik jest ok był lutowany potem wymieniany z samochodu który odpalał za pierwszym razem


  • 0

#185 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:51, 17.02.2015

Nowa pompa a wystarczyło sprawdzić bezpiecznik/przekaźnik.. To było by irytujące. 
Ale serio neich ktoś weźmie plaka i jak bedziesz hełtał i nie znów się to powtórzy to niech Ci psiknie.. Jak odpali to znaczy, że masz szukać w układzie paliwowym. Ewentualnie możesz kupić samostart ale dla 1 razowego użycia ? Plak lepszy bo do środka też sie nada.. a i potem ładnie z wydechu bedzie Ci pachnieć :) hihi


  • 1

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#186 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 17.02.2015

zrobię inaczej kupię zaworek zwrotny i zamontuję w tedy zobaczę efekt


  • 0

#187 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:58, 17.02.2015

Dodatkowe koszta a nie koniecznie to musi być układ paliwowy ale fakt. Też dobry sposób :) To zmontuj to wszystko i daj znać jak tam.. .

Tyle, że jeśli np. masz nie szczelny układ paliwowy to zaworek też nie do końca pomoże bo jak założysz zaworek przed nieszczelnością to i tak paliwo zajdzie a jak za to bedzie trzymać tylko paliwo na krótkim odcinku. 


Przy okazji zakładanie zaworku sprawdź dokładnie przewód paliwowy czy nigdzie nie jest przetarty itd. 


Użytkownik grynio edytował ten post 20:00, 17.02.2015

  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#188 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 17.02.2015

i jeszcze jeden problem mam przy powolnym  dodawaniu gazu na luzie jest dobrze a jak naduszę pedał gazu szybko to słychać przez chwilę jakby się dławił czy to normalne ?


  • 0

#189 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:07, 17.02.2015

Moje wszystkie 3 accordy po dodaniu gazu idą po prostu do przodu.. Także coś jeszcze sie dzieje z Twoim autem :P 
Nagraj proszę to odpalanie bo troche nie mogę sobie wyobrazić jakim cudem on hełta kilka razy tak jak powinien a potem na pusto. 
Te kilka razy powinny już mu dać tyle ile powinien miec do odpalenia a pompka w miedzy czasie powinna dopompować paliwo do dalszej pracy a w 1 z Twoich postów zabrzmiało to tak jakby chodziło o chwilowy spadek kompresji w silniku ale to może ja źle myśle. 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#190 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:10, 17.02.2015

jutro samego rana nagram filmik


  • 0

#191 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:44, 17.02.2015

Hmm miałem podobny problem ale nie w Hani. Jak dodajesz gazu i on buczy a nie przyspiesza to ma prawdopodobnie zbyt niskie ciśnienie paliwa bądź LPG nie ma znaczenia w sumie czy lpg czy pb takie same objawy są wtedy.


  • 0

#192 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 19.02.2015

Witam sorki że tak długo. Załączam film z odpaleniem samochodu po staniu całej nocy,trzy razy kręciłem i nic potem pompowałem 4 razy i odpalił i tak jak pisałem prędzej po dwóch minutach  odpala normalnie moim zdanie to paliwo się cofa czy mam rację ?

 

jeszcze jeden problem na zimnym silniku dziwnie chodzi silnik tak przez 5 minut trochę się rozgrzeje i silnik pracuję dobrze podejrzewam że za gęsty jest olej mam zalany castrol 15W40 syntetyk jeszcze z tym gazem silniczek zaczął wyskakiwać po wymiana reduktora,falowanie obrotów pojawiły się po regulacji zaworów. Zawory są dobrze ustawione sprawdzałem trzy razy i po regulacji dostał lepszego przyśpieszenie tylko wkurza mnie te odpalanie :) silnik jest zdrowy przejechałem 5000km i oleju nie ubyło ani gramu :)

 

 

 


Hmm miałem podobny problem ale nie w Hani. Jak dodajesz gazu i on buczy a nie przyspiesza to ma prawdopodobnie zbyt niskie ciśnienie paliwa bądź LPG nie ma znaczenia w sumie czy lpg czy pb takie same objawy są wtedy.

 

to na pewno nie te objawy :) na s3 jechałem już 190km i jeszcze miałem zapas pedału gazu a po prawej stronie żona krzyczała żebym zwolnił :)


Użytkownik aaron157 edytował ten post 19:03, 19.02.2015

  • 0

#193 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:04, 19.02.2015

Po pierwsze check świeci i gaśnie więc proszę odczytaj błędy spinaczem i powiedz co to dokładnie jest. Check, o ile nie masz jakiegośgenialnego pomysłu gazowników nie pokaże blędów instalacji poza błędami bogatej/ubogiej mieszanki...

 

Po drugie, masz stanowczo za wysokie obroty na ssaniu, bo przy okolicy zera powinno trzymać koło 1500 i nie więcej a u Ciebie trzymają się bardzo mocno w okolicy 2000

 

Po trzecie takie falowanie jak i wysokie obroty na gazie miałem u siebie jakiś czas temu jak IACV strzelił...

 

W ramach diagnozy, rozgrzej silnik i jak wskazówka już będzie trzymać poziom to odłącz złączkę od IACV. Zrób to na ODPALONYM silniku i po odłączeniu zobacz na jaki poziom wskoczyły obroty - zrób to zarówno na gazie jak i na pb


  • 1
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#194 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 19.02.2015

Po pierwsze check świeci i gaśnie więc proszę odczytaj błędy spinaczem

 

check tylko świeci na gazie jak silnik pracuję kiedy zgaszę samochód check więcej się nie zapala  z tego co czytałem to nie wolno robić samo diagnozy przy odpalonym silniku  jutro zobaczę z tym silniczkiem krokowy


Użytkownik aaron157 edytował ten post 22:18, 19.02.2015

  • 0

#195 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:19, 19.02.2015

Nie masz robić diagnozy przy odpalonym... diagnostyke zrób normalnie i przy odpalonym masz odłączyć wtyczkę od krokowca(IACV)


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, gasnący silnik, wolne obroty, f18b2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq