Pope艂ni艂em dwa b艂臋dy w moich wcze艣niejszych wypowiedziach, jednak偶e w 偶adnym stopniu nie wp艂ywaj膮ce na istot臋 sprawy, czyli je偶eli kto艣 zastosowa艂by si臋 do moich rad, to nie narazi艂by si臋 na popsucie czy pogorszenie pracy t艂oczk贸w i 艣rub p艂ywaj膮cych.
Pierwszy b艂膮d, Kolega Wolek ma racj臋, 艣ruby p艂ywaj膮ce w tylnym zacisku nie maj膮 nak艂adki gumowej, s膮 tylko w przednim zacisku.
Drugi b艂膮d, raz pisa艂em, 偶e do 艣rub p艂ywaj膮cych nale偶y stosowa膰 smar do t艂oczk贸w lub Ja stosuj臋 smar do t艂oczk贸w firmy ATE.
Powinienem pisa膰, 偶e Ja stosuj臋 smar do t艂oczk贸w do smarowania 艣rub p艂ywaj膮cych, z prostej przyczyny.
Mam wielgachn膮 tub臋 smaru do t艂oczk贸w firmy ATE, smar te spe艂nia wszystkie wymagania r贸wnie偶 do smarowania 艣rub p艂ywaj膮cych i nie op艂aca mi si臋 kupowa膰 smaru firmy TRW o symbolu PFG110, kt贸re jest wprost dedykowany do 艣rub p艂ywaj膮cych.
Powo艂any przez Koleg臋 Pawpor artyku艂 firmy Inter Cars wyra藕nie wskazuje na zastosowanie Plastilube firmy ATE, cytuj臋:
"Plastilube, smar zdolny do przenoszenia wysokich nacisk贸w. Zapobiega korozji zapieczeniu lub zatarciu element贸w. Zachowuje w艂a艣ciwo艣ci smarne do 10000C. Odporny na wod臋 i rozpylon膮 solank臋. Ma dzia艂anie antykorozyjne. Nie zawiera miedzi i metali ci臋偶kich. Nie przewodzi pr膮du elektrycznego. Nie zawiera kwas贸w. Mo偶e by膰 stosowany na powierzchnie cz臋艣ci aluminiowych. Dost臋pny w aerozolu i jako smar plastyczny. S艂u偶y do pokrywania tylnej 艣cianki p艂ytki no艣nej klock贸w hamulcowych i ich prowadnic w uchwycie zacisku hamulcowego" - koniec cytatu. Kolor 偶贸艂ty dodany przeze mnie.
Je艣li teraz kto艣 napisze, 偶e pisz臋 bzdury na temat stosowania Plastilube firmy ATE, to wyzywam Go na walk臋 konno lub pieszo