Statom dobrze prawi, polać mu.
Osobiście używam kata Bosala jakiegoś za 200 pare złotych i nie narzekam. Ale jeszcze nigdy nie badali mi spalin wiec nie wiem jak wygląda jego sprawność.....
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 10:30, 12.05.2017
Statom dobrze prawi, polać mu.
Osobiście używam kata Bosala jakiegoś za 200 pare złotych i nie narzekam. Ale jeszcze nigdy nie badali mi spalin wiec nie wiem jak wygląda jego sprawność.....
Napisano 17:37, 12.05.2017
Przyjemność z jazdy to ja już mam, nie potrzebuje pseudo turbo wieś tuningów które dadzą 1 kunia , mnie wystarczy spokojna jazda bez efektów metalicznych brzęczeń i jak trzeba będzie wydać 1,5 K za porządny zamiennik to wydam, (tylko nie wiem który :P ), w tym momencie zastanawiam się nad JMJ lub bosal.
Żebym wiedział, że dasz półtora kloca to bym Ci do domu mój sprawny oryginał dowiózł :P
A co do tego wiejskiego tuningu to nie była moja myśl tylko twoja ja chciałem, żebyś miał jak najciszej szczerze, nie wkładałem tego tłumika ale chłopaki z pewnością robili testy i jakoś to musi działać skoro weszło na rynek takie jest moje zdanie..
ps: bazując na zdjęciach widać, że ten tłumik jest bardzo podobnie wykonany jak dalszy tłumik środkowy który właśnie tłumi głośność wydechu: )
Hej
Kolego pełen podziw dla forumowicza Abramova za te szczere intencje, których w dzisiejszym swiecie najzwyczajniej brak.
Jeżeli chodzi o przegląd to nasuwa się przysłowie "dla chcącego nic trudnego"..
I ja tu nie mam zamiaru nikogo oszukiwać daje koledze dobre rady, żeby jego nie wydymali.. Wstawianie kata tylko po to żeby być fair tylko z kim? chyba jedynie z samym sobą masz kase kupuj i za pieć kloca ja osobiscie wole pokombinować choć szczerze wycinajac swojego nie bylem świadom że jest tyle wart i nie robiłem tego żeby na nim zarobić teraz jak już to ogarnąłem to nie widzę sensu wsadzać tak drogiej rzeczy która w wiekszosci przypadkow nie podniesie wartości samochodu.. Wyprowadzam kolege z błędu który ciągle pisze o wiejskich tuningach, których ja nie miałem na myśli (a jedynie sprawny cichy wydech) technologia idzie w góre i warto kombinować takie jest moje zdanie także jeżeli nie czujesz zacięcia i wolisz wydać tyle szmalu proszę bardzo tylko wyciągnij wnioski co chcesz osiągnąć i czy twoje działanie będzie miało głębszy sens za swoją cene
Pozdrawiam
Michał
Użytkownik Jazik44 edytował ten post 17:42, 12.05.2017
Napisano 17:39, 12.05.2017
przemkowal - oj tak dobrze prawi.
Byłem dzisiaj rano u tłumikarza w mojej okolicy to za 500zł wstawi mi uniwersalny ceramiczny euro 4, jakoś mnie nie przekonał :\ , no nic we wtorek będę wiedział coś więcej bo jedzie do mnie dedykowany kat ceramiczny euro 3 firmy JMJ1090795
, cena niewielka (z przesyłką 389zł, na iparts cena 601zł) założę i będę testował :P. Tak przy okazji w sklepach motoryzacyjnych jak sprawdzali mi na hurtowniach nie do dostania katalizatory bosal, awg, jmj,klarius, walker, nps, etc...więc pozostaje tylko na stronie producenta lub pośrednika sobie zamówić :P
Jazik44 - spoko luzik , ale ja już mam dość modzenia, przerabiania, wyrosłem już z tego i jak mam mieć tak jak fabryka zrobiła to chce przynajmniej w takim stanie utrzymać samochód. Moim marzeniem jest kupić crv III i co jak padnie kat to wyciąć go?? żeby wstawić tłumik bądź strumienicę Poco Jak będzie mnie stać na auto za 30-40tyś to stać mnie i na kata , tak samo jak w accordzie 6 jak mnie było stać na zakup to niema przebacz ale utrzymać też trzeba auto a jak już to robić to porządnie ( jak nie na ori. częściach to na zamiennikach dobrych i sprawdzonych marek), ostatnio wydałem 600 zł za przegub wewnętrzny i nie narzekałem że drogo bo te tanie po 170zł na alledrogo fabrycznie mają większy luz na krzyżaku niż ja miałem na ori. Sworznie wahacza górnego zaszalałem CTR po 80 zł za sztuke ( wiem przepłaciłem ale miałem od ręki:). Każdy lubi to co chce ja chce kata to wstawię kata heh.. :P
Aha 1,5K to wole dać za nowy niż za używkę :P ( póki co zaczynam od 400 zł i będę testował czy to zda egzamin jak nie to będę szukał dalej )
Użytkownik Abramov edytował ten post 17:58, 12.05.2017
Napisano 18:52, 12.05.2017
Napisano 19:13, 12.05.2017
jakoś mnie nie przekonuje zamiennik z wkładem metalicznym, to tak jakbym do tłumika wsadził druciankę, będzie cicho i nic poza tym no chyba że kat. sportowy robiony na zamówienie ale to już inna bajka :P
Napisano 19:19, 12.05.2017
Napisano 19:35, 12.05.2017
Ja rozumiem jeżeli firma jest porządna dobiera materiał odpowiedni (żaroodporne stopy żelaza, zawierające małą ilość dodatków oraz aluminium z odpowiednią warstwą pośrednią tzw. tlenki lub siatki platynowe) do stworzenia wkładu metalicznego to jak najbardziej jestem za, cena również jest odpowiednia, a jeżeli na rynku są uniwersalne zamienniki z wkł. metal. za 150 zł niewiadomego pochodzenia to już wole ceramiczny który na pewno "coś" ma w sobie min. rod, pallad, platyna, niewielkie ilości złota i srebra (wiadome że nie tyle co w ori katalizatorach ceramicznych) no i oczywiście ceramika która jest sama w sobie już filtrem.
Użytkownik Abramov edytował ten post 19:47, 12.05.2017
Napisano 10:05, 13.05.2017
Napisano 10:10, 13.05.2017
Coś tam na pewno w środku jest. Grunt żeby spełniał normy. Katalizatory z niektórych aut nie kosztują na złomie 1000 zł tylko 200 i jakoś normy spełniają. Ja kupiłem tłumik zamiast katalizatora i gdybym po dołożeniu stówki kupił katalizator to może bym się zdecydował. A tak to się sr*m za każdym razem jak jest kontrol drogowa z pomiarem spalin czy mnie nie zatrzymają. Jeden mandat i masz katalizator. Żeby nie było że narzekam, jestem zadowolony bo autko chodzi cichutko, być może go trochę odmuliło po zmianie. Jeżdżę już tak rok albo nawet i dwa (już nie pamiętam) i jest wszystko ok. Gdyby nie normy spalin to wogóle bym się nie zastanawiał czy katalizator czy tłumik.
Napisano 11:08, 13.05.2017
Proszę bez wycieczek osobistych i kontynuowanie tematu.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Dzieki za usuwanie postów..
Kolega pytał o katalizator, który bedzie tak samo cichy jak org. i bez metalicznego pogłosu, więc wyprowadziłem z błędu, do czego służy katalizator a do czego tłumik środkowy tyle w temacie..
Witam
Mam pytanie troszkę inne potrzebuję katalizator ceramiczny OEM, jaki polecanie (jmj,bosal,walker,klarius,nps,...), nie chce strumienicy, przelotu, zwężek, rurek, imitacji kata, tylko coś co jest albo OEM lub b.dobrym zamiennikiem kata na ceramice który będzie dokładnie tak samo cichy jak org. i bez metalicznego pogłosu. Dodam że posiadam 2 sondy i nie zamierzam zakładać żadnego emulatora .
Użytkownik Jazik44 edytował ten post 11:08, 13.05.2017
Napisano 13:50, 13.05.2017
Napisano 06:37, 16.05.2017
Jestem po wymianie katalizatora na zamiennik firmy JMJ 1090795, jest cicho jak na oem. Otwory na śruby pasują idealnie, z sondą też jak na razie niema problemów, co do spalin to nie czuć jakoś wyraźnie gryzącego zapachu (na ori. zapach ten sam) jak to bywa po wstawieniu przelotu, tłumika czy strumienicy, analiza spalin hmmm...zobaczę za 4 tyg. - mam przegląd . Różnicy w mocy, przyspieszaniu nie zauważyłem zmian na lepiej czy gorzej może dlatego że ori kat nie był zatkany . Sklep w którym zakupiłem kata daje 2 lata gwarancji , pojeżdżę zobaczę
Napisano 09:04, 16.05.2017
Jestem po wymianie katalizatora na zamiennik firmy JMJ 1090795, jest cicho jak na oem. Otwory na śruby pasują idealnie, z sondą też jak na razie niema problemów, co do spalin to nie czuć jakoś wyraźnie gryzącego zapachu (na ori. zapach ten sam) jak to bywa po wstawieniu przelotu, tłumika czy strumienicy, analiza spalin hmmm...zobaczę za 4 tyg. - mam przegląd . Różnicy w mocy, przyspieszaniu nie zauważyłem zmian na lepiej czy gorzej może dlatego że ori kat nie był zatkany . Sklep w którym zakupiłem kata daje 2 lata gwarancji , pojeżdżę zobaczę
Gryzący zapach to może czuć jak jest silnik zajechany. Ja mam tłumik bez katalizatora i jakiejś różnicy nie czuje z tym co było wcześniej.
Napisano 11:46, 16.05.2017
Może tak...nie wiem... , mam jeszcze Civic 6 z silniczkiem igła bez katalizatora (sama obudowa) i czuć spaliny bardziej niż w acco
Użytkownik Abramov edytował ten post 11:48, 16.05.2017
Napisano 07:31, 12.07.2017
Kolego Abramov, jak tam sytuacja u Ciebie po tych 4 (i więcej) tygodniach? Jak przegląd? Robiłeś jakieś pomiary spalin?
Ty masz 2.0, więc kat trochę inny niż w 1.8 czy 2.3, ale rozumiem, że poszedłeś tym tropem https://www.kadex-tl...02be626bf1048b5 ?
Między strumienicą za 180 czy 200 pln, a tym powyżej za 380 wbrew pozorom nie ma dużej różnicy, nawet na ewentualny 1 mandat nie wystarczy, ale zanim zapłacę za droższą zabawkę, chciałbym mieć pewność, że spełni moje oczekiwania, także będę wdzięczny za jakieś komentarze. Lepiej być mądrym przed szkodą
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych