Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zamiana katalizatora na strumienicę

VI Honda accord VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
525 odpowiedzi w tym temacie

#466 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:21, 26.04.2017

Niektózy piszą że im kat jest zatkany przy przebiegu niby 180 tyś,a ja mam już 310 tyś licznikowo i auto zbiera się normalnie, mam kata.Trzeba być naiwnych żeby wierzyć w takie niskie przebiegi w prawie pełnoletnich autach.

Niby dlaczego tak twierdzisz? kat zużywa się od warunków w jakich jest eksploatowany i od kondycji silnika. W dużej części przypadków środek się rozpada i zapycha wylot. Jesteś pewny że u Ciebie jest fabryczny i nie był np. już wymieniany albo wyciety:-)?


  • 0

#467 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:22, 28.04.2017

U mnie po 218 tys. km kat był zdrowy, niepotrzebnie wymieniałem.

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
  • 0

#468 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:36, 11.05.2017

Witam

 

Mam pytanie troszkę inne potrzebuję katalizator ceramiczny OEM, jaki polecanie (jmj,bosal,walker,klarius,nps,...), nie chce strumienicy, przelotu, zwężek, rurek, imitacji kata, tylko coś co jest albo OEM lub b.dobrym zamiennikiem kata na ceramice który będzie dokładnie tak samo cichy jak org. i bez metalicznego pogłosu. Dodam że posiadam 2 sondy i nie zamierzam zakładać żadnego emulatora . :)  


  • 0

#469 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:44, 11.05.2017

Witam

 

Mam pytanie troszkę inne potrzebuję katalizator ceramiczny OEM, jaki polecanie (jmj,bosal,walker,klarius,nps,...), nie chce strumienicy, przelotu, zwężek, rurek, imitacji kata, tylko coś co jest albo OEM lub b.dobrym zamiennikiem kata na ceramice który będzie dokładnie tak samo cichy jak org. i bez metalicznego pogłosu. Dodam że posiadam 2 sondy i nie zamierzam zakładać żadnego emulatora . :)

A po co ci ten kat, to jest benzyna a nie diesel, kopcił nie będzie a druga sprawa stary kat sprzedajesz plus minus 1k zostawiasz obudowe kata a przez środek rurke i robisz pół przelot i wcale nie będzie głośno :)


  • 0

#470 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 11.05.2017

Ehhh.... no właśnie pseudo wieś-tuningu nie chce robić (takie coś mam w syfiku 6 i jest głośno i dźwięk a`la polonez), niestety ale ja uznaje zasadę jak ma być zrobione to porządnie, kat w aso niestety ceną powala natomiast dobre zamienniki to czemu nie, niestety nikt nie odpowiedział do końca na tym forum i na innych o zamiennikach. Jeden założy JMJ i twierdzi że jest super, drugi że metaliczny dźwięk, do bosala to samo zdania podzielone, AWG wrzucają uniwersalne i modzenia, spawania co niemiara a efekt.....nieznany tematy niedokończone :(


  • 0

#471 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:08, 11.05.2017

Rozumiem jak chcesz być ekologiczny lub przechodzić przegląd jak bóg przykazał ..jeśli jest inaczej dajesz dość dobry tłumik przelotowy .Masz cicho jak na serii i parę kucy może wleci
  • 0
                       

#472 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 11.05.2017

:) dokładnie tak, chcę spełniać normę euro 3, nie po to człowiek wydaje kupę kasy na sprawny samochód aby później montował przeróżne tanie zamienniki niespełniających żadnych norm, i takiego klienta najpierw słychać a potem widać, accord tak naprawdę jest d.xx.. wozem w którym się przyjemnie jeździ :), a do zabawy mam wiertarkę ej9 hehe którą chce zajechać aż padnie :P, nawiasem mówiąc [pisząc :) ] wymienić chce kata bo chol....brzęczy i wku... mnie :P


Użytkownik Abramov edytował ten post 20:49, 11.05.2017

  • 0

#473 Jazik44

Jazik44
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.6
  • Wersja:S
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 11.05.2017

:) dokładnie tak, chcę spełniać normę euro 3, nie po to człowiek wydaje kupę kasy na sprawny samochód aby później montował przeróżne tanie zamienniki niespełniających żadnych norm, i takiego klienta najpierw słychać a potem widać, accord tak naprawdę jest d.xx.. wozem w którym się przyjemnie jeździ :), a do zabawy mam wiertarkę ej9 hehe którą chce zajechać aż padnie :P, nawiasem mówiąc [pisząc :) ] wymienić chce kata bo chol....brzęczy i wku... mnie :P

Wstawić katalizator, żeby spełniać normy to tak nie na dzisiaj..(jeśli zależy Ci na ekologii to idż posprzątaj las, chyba nie zdajesz sobie sprawy jakie samochody po świecie jężdza i ile wydzielają tych trujących smierdzacych substancji), wyciąłem swój przy 250k+ nic  w nim nie latało był calutki sprzedałem na allegro za 1200zł.. i wstawiłem strumienice za 50zł bo chciałem, żeby było głośniej.. Ostatnio na mtuning.pl pojawiły się takie nowe tłumiki środkowe (możesz wstawić zamiast kata i bedziesz mial ciuchutko..) sam zobacz co znajduje sie w srodku, moim zdaniem to jest opcja wydasz 150zł (a kupić teraz kata czy jakiś zamiennik pod to to trochę zabulisz serio przemyśl to : ) a tu masz link czytałem trochę o tych stalach i z tego co mi wiadomo z 304 bedzie lepszy od 409 (niewielkie różnice ale są) :)  jest tego sporo jak masz czas to poprzeglądaj a tak wgl to pisałem o tym strone wczesniej przewin .. -,- http://mtuning.pl/Tl...-2-304SS,p,3549 Przyjemności z jazdy z pewnością odczujesz i w portfelu więcej :)


  • 0

#474 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:01, 11.05.2017

Wstawić katalizator, żeby spełniać normy to tak nie na dzisiaj..(jeśli zależy Ci na ekologii to idż posprzątaj las, chyba nie zdajesz sobie sprawy jakie samochody po świecie jężdza i ile wydzielają tych trujących smierdzacych substancji), wyciąłem swój przy 250k+ nic  w nim nie latało był calutki sprzedałem na allegro za 1200zł.. i wstawiłem strumienice za 50zł bo chciałem, żeby było głośniej.. Ostatnio na mtuning.pl pojawiły się takie nowe tłumiki środkowe (możesz wstawić zamiast kata i bedziesz mial ciuchutko..) sam zobacz co znajduje sie w srodku, moim zdaniem to jest opcja wydasz 150zł (a kupić teraz kata czy jakiś zamiennik pod to to trochę zabulisz serio przemyśl to : ) a tu masz link czytałem trochę o tych stalach i z tego co mi wiadomo z 304 bedzie lepszy od 409 (niewielkie różnice ale są) :)  jest tego sporo jak masz czas to poprzeglądaj a tak wgl to pisałem o tym strone wczesniej przewin .. -,- http://mtuning.pl/Tl...-2-304SS,p,3549 Przyjemności z jazdy z pewnością odczujesz i w portfelu więcej :)

 

Wiesz co - ja wrzuciłem kata za prawie 500zł z montażem do 21 letniego auta. 

Jedna sonda więc nie problem z emulatorami.

Ale chciałem mieć pewność że jak pojadę na przegląd to można normalnie rozmawiać.

 

Wrzuciłem AWG do 2,5L ale bodajże euro 2. 

Postaram się w przyszłym tyg podjechać na przegląd po zimie to poproszę o sprawdzenie kata po ok roku po montażu.


  • 0

#475 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:03, 11.05.2017

Wstawić katalizator, żeby spełniać normy to tak nie na dzisiaj..(jeśli zależy Ci na ekologii to idż posprzątaj las, chyba nie zdajesz sobie sprawy jakie samochody po świecie jężdza i ile wydzielają tych trujących smierdzacych substancji), wyciąłem swój przy 250k+ nic  w nim nie latało był calutki sprzedałem na allegro za 1200zł.. i wstawiłem strumienice za 50zł bo chciałem, żeby było głośniej.. Ostatnio na mtuning.pl pojawiły się takie nowe tłumiki środkowe (możesz wstawić zamiast kata i bedziesz mial ciuchutko..) sam zobacz co znajduje sie w srodku, moim zdaniem to jest opcja wydasz 150zł (a kupić teraz kata czy jakiś zamiennik pod to to trochę zabulisz serio przemyśl to : ) a tu masz link czytałem trochę o tych stalach i z tego co mi wiadomo z 304 bedzie lepszy od 409 (niewielkie różnice ale są) :)  jest tego sporo jak masz czas to poprzeglądaj a tak wgl to pisałem o tym strone wczesniej przewin .. -,- http://mtuning.pl/Tl...-2-304SS,p,3549 Przyjemności z jazdy z pewnością odczujesz i w portfelu więcej :)

ja mam zamiast kata tłumik środkowy z końcowym mtecha przelot do 3k jest cichutko powyżej 3k ryczy ale zamontował bym silencer to by była cisza, ale to jest Prelude to jedzie i ma być słychać :D


  • 0

#476 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:23, 11.05.2017

przemkowal, dasz jakieś namiary na tego kata?Robiłeś przegląd na spaliny? jak wypadło?


  • 0

#477 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:24, 11.05.2017

Wstawić katalizator, żeby spełniać normy to tak nie na dzisiaj..(jeśli zależy Ci na ekologii to idż posprzątaj las, chyba nie zdajesz sobie sprawy jakie samochody po świecie jężdza i ile wydzielają tych trujących smierdzacych substancji), wyciąłem swój przy 250k+ nic  w nim nie latało był calutki sprzedałem na allegro za 1200zł.. i wstawiłem strumienice za 50zł bo chciałem, żeby było głośniej.. Ostatnio na mtuning.pl pojawiły się takie nowe tłumiki środkowe (możesz wstawić zamiast kata i bedziesz mial ciuchutko..) sam zobacz co znajduje sie w srodku, moim zdaniem to jest opcja wydasz 150zł (a kupić teraz kata czy jakiś zamiennik pod to to trochę zabulisz serio przemyśl to : ) a tu masz link czytałem trochę o tych stalach i z tego co mi wiadomo z 304 bedzie lepszy od 409 (niewielkie różnice ale są) :)  jest tego sporo jak masz czas to poprzeglądaj a tak wgl to pisałem o tym strone wczesniej przewin .. -,- http://mtuning.pl/Tl...-2-304SS,p,3549 Przyjemności z jazdy z pewnością odczujesz i w portfelu więcej :)

Przyjemność z jazdy to ja już mam, nie potrzebuje pseudo turbo wieś tuningów które dadzą 1 kunia :) , mnie wystarczy spokojna jazda bez efektów metalicznych brzęczeń i jak trzeba będzie wydać 1,5 K za porządny zamiennik to wydam, (tylko nie wiem który :P ), w tym momencie zastanawiam się nad JMJ lub bosal.

 

 

A i  szukam tylko i wyłącznie kata dedykowany, P&P - zdejmuje i zakładam, nie mam już ochoty bawić się spawarką, robiłem  to w dwóch syfikach i mam dość :)


Użytkownik Abramov edytował ten post 22:28, 11.05.2017

  • 0

#478 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:54, 11.05.2017

Magnaflow ma w sprzedazy katalizatory zwykłe jak i metalowe (sportowe)


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#479 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:09, 12.05.2017

Przyjemność z jazdy to ja już mam, nie potrzebuje pseudo turbo wieś tuningów które dadzą 1 kunia :) , mnie wystarczy spokojna jazda bez efektów metalicznych brzęczeń i jak trzeba będzie wydać 1,5 K za porządny zamiennik to wydam, (tylko nie wiem który :P ), w tym momencie zastanawiam się nad JMJ lub bosal.

 

 

A i  szukam tylko i wyłącznie kata dedykowany, P&P - zdejmuje i zakładam, nie mam już ochoty bawić się spawarką, robiłem  to w dwóch syfikach i mam dość :)

 

To masz na allegro kilka aukcji z katalizatorami. Trzeba by tylko zapytać co siedzi w środku.

Siedzi

http://www.accordklu...000#entry781973

 

 

 

przemkowal, dasz jakieś namiary na tego kata?Robiłeś przegląd na spaliny? jak wypadło?

Małe sprostowanie -  AWG uniwersalny dla pojemności 1600-3000 cm3

Przynajmniej tak miało być.

Spaliny po zamontowaniu robiłem na zimnym katalizatorze i był lekko przekroczony. 

Pojadę sprawdzić auto po zimie to zobaczę jak chodzi na gorąco po przejechaniu kilku km.


  • 0

#480 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 09:29, 12.05.2017

Hej :)
Koledzy, ja tutaj czegoś nie rozumiem...

Kolega chce być w zgodzie z przepisami, czyli najzwyczajniej w świecie uczciwy (co powinno być normą), a sporo z Was zamiast temu przyklasnąć, próbuje Mu to wyperswadować przedstawiając aspekt finansowy...

Zastanówcie się proszę nad tym co piszecie - jak w tym kraju ma być dobrze, jak każdy będzie myślał o tym jak kogoś oszukać, orżnąć itd., a norma nie jest normalna?

Rozumiem, jak ktoś wycina katalizator, bo ma taką koncepcję na auto, jest świadomy ew. konsekwencji i się na nie godzi... ale wycinanie katalizatora, tylko dlatego, żeby zarobić, albo dlatego, że inni tak robią - tego nie jestem w stanie zrozumieć.

Jak później auto nie przejdzie przeglądu, to będą pretensje do całego świata, bo ktoś się uwziął, bo się czepia, a tyle innych rzęchów jeździ po ulicach...

Zacznijmy najpierw od siebie, a później wymagajmy od innych.

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Honda accord VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq