Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zamiana katalizatora na strumienicę

VI Honda accord VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
525 odpowiedzi w tym temacie

#511 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:05, 01.03.2021

Ktoś to ma ? bo planuje do swojego to wsadzić  https://allegro.pl/o...2-3-10201694255

ew. ma ktoś jakaś sprawdzony emulator do vi, po którym nie wywala błędu ?


Użytkownik Powered edytował ten post 15:06, 01.03.2021

  • 0

#512 Felicjan85

Felicjan85
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 01.03.2021

Ktoś to ma ? bo planuje do swojego to wsadzić  https://allegro.pl/o...2-3-10201694255

ew. ma ktoś jakaś sprawdzony emulator do vi, po którym nie wywala błędu ?

 

Siema,

 

ja mam dokładnie coś takiego w swojej CG8. Generalnie nie czuć żadnej różnicy w przyśpieszaniu, czy elastyczności auta, natomiast wyraźnie słychać metaliczny dzwięk, ale nie ma tragedii.

 

Co do checka po wycięciu kata to ja próbowałem z kilkoma emulatorami. Ten co dokładają do zestawu, jest za wysoki i ma za duży przelot. Kupiłem mosiężny, kątowy z mniejszym otworem, ale dalej check wywalało. Później kupiłem prosty z otworem 1mm i dalej to samo, z tym że błędu nie wywalało od razu tylko po przjechaniu kilkudziesięciu km. Postanowiłem spróbować jeszcze z kątowym z regulowanym przepływem, ale zanim go zamontowałem check sam zgasł :D 

 

Od tamtej pory zrobiłem kilka tysięcy km i nie powrócił. Nasunął mi się taki wniosek, że może od nagaru zmniejszył się przepływ i problem sam się rozwiązał.

 

PS - próbowałem też z całkowitym zaślepianiem emulatora ale chcek także się palił, więc sonda musi mieć jednak dopływ spalin żeby mieć odczyt.


  • 0

#513 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 01.03.2021

Wiesz mi na osiągach nie zależy, tylko na pozbyciu się go bo strach z nim dzisiaj jeździć, dzwoniłem dzisiaj na skup i gościu powiedział że może on być warty nawet  od 4000 do 5000 zł ....

Możesz podać mi link do tego emulatora co masz teraz ? odpinałeś aku ,aby skasować błąd ? Ja kiedyś przy wymianie poduszki skrzyni wypiąłem kostkę od sondy i też mi się check zaświecił i to kilka razy przez okres może 2 miesięcy, mimo iż kasowałem go każdorazowo przez odłącznie aku, a teraz jest spokój ,czy były inne problemu poza świecącym się checkiem ? tj. większe spalanie, falowanie obrotów itp ?


  • 0

#514 Felicjan85

Felicjan85
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 01.03.2021

Wiesz co, chyba jednak to był emulator z otworem fi 2, coś takiego jak w linku poniżej:

 

https://allegro.pl/o...fi-2-7668351371

 

Ja swojego kata też wyciąłem żeby mi żaden łowaca katalizatorów nie opylił....dostałem 3700 za niego, więc nie żałuję:)

 

Nie zauważyłem żadnych zmian w spalaniu, a tym bardziej falowania silnika. Wiem z forum, że druga sonda pokazuje tylko stopień zużycia katalizatora i nie ma wpływu na mieszankę tak jak pierwsza.

 

Jeśli chodzi o checka to kasowałem go na początku odłączając aku, później zakupiłem sobie interfejs diagnostyczny i sprawa była prostsza.


  • 0

#515 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 01.03.2021

No to będziemy najwyżej próbować z tą z linku, no ale skoro cheeck od drugiej sondy nic nie wnosi do pracy silnika to chyba tak to zostawię, i będę liczył że sam w końcu zgaśnie, albo wyciągnę żarówkę od cheeka i święto lasu :) 


  • 0

#516 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 22:32, 01.03.2021

ja tylko od siebie dodam, że poza metalicznym dźwiękiem smród spalin bez kata jest niemiłosierny i na przeglądzie mogą się do tego doczepić :zoltek: fakt strumienica wychodzi tanio, ale jak masz starego kata, to ja na Twoim miejscu bym go opchnął (bo co z nim będziesz robił? :diabelfaja:) i kupił zamiennik kata z metalowym wkładem (sam taki posiadam i cenowo w miarę przystępnie). dodatkowo jeśli ten smród dostanie się do kabiny, to w aucie nie idzie wysiedzieć i głowa pęka :zoltek:
https://allegro.pl/o...2-3-10216401591


Użytkownik gons edytował ten post 22:45, 01.03.2021

  • 0

#517 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 01.03.2021

Oj jeździło się bez kata, wiem jak śmierdzą ale jeszcze mój acco tak zgnity nie jest żeby spaliny mi leciały do środka 🤣 na przeglądzie miesiąc temu sprawdzili jedynie heble, luzy w zawieszeniu, poświecił od spodu i TYLE, takie mamy przeglądy 😄 kata sprzedam, choć cena idzie ciągle w górę...
  • 0

#518 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:45, 02.03.2021

Ja mam wstawiony zamiennik niby ceramiczny. Kosztuje 1/10 ceny oryginału. Byłem nawet na analizie spalin i wyszło bardzo dobrze. Póki co to błąd sondy nie wywalił. Fakt ze przejechałem zaledwie 200 km.

Panowie i Panie. Właśnie mój JMJ wyleciał z auta. Okazało się ze po przejechaniu około 300 km obluzował się wkład. Szajs jakich mało. Spróbuje go zareklamować. Szok.

Użytkownik dargo edytował ten post 12:55, 02.03.2021

  • 0

#519 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 18:07, 02.03.2021

Ja mam wstawiony zamiennik niby ceramiczny. Kosztuje 1/10 ceny oryginału. Byłem nawet na analizie spalin i wyszło bardzo dobrze. Póki co to błąd sondy nie wywalił. Fakt ze przejechałem zaledwie 200 km.

Panowie i Panie. Właśnie mój JMJ wyleciał z auta. Okazało się ze po przejechaniu około 300 km obluzował się wkład. Szajs jakich mało. Spróbuje go zareklamować. Szok.

podrzuć link, lub foto dla potomności i jak najbardziej reklamuj, a najlepiej poproś o zwrot kasy (albo jak mają gest, niech wymienią na ten z wkładem metalowym  :diabelfaja:).


  • 0

#520 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:57, 09.03.2021

e590f302a036d459med.jpg

 

Kat jmj


Użytkownik przemkowal edytował ten post 10:23, 09.03.2021

  • 0

#521 Gringo1337

Gringo1337
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:41, 09.03.2021

Hej, chcę wyciąć katalizator i zastąpić to tym: https://allegro.pl/o...2-3-10420035284

 

Ktoś to instalował i da się to schować do obudowy katalizatora?


  • 0

Miałeś wypadek, warto przeczytać: http://www.accordklu...t=12131&start=0

 


#522 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:48, 09.03.2021

Hej, chcę wyciąć katalizator i zastąpić to tym: https://allegro.pl/o...2-3-10420035284

 

Ktoś to instalował i da się to schować do obudowy katalizatora?

 

Lata wstecz montowałem zamiast seryjnego katalizatora w Civic VI. 

Cena/jakość - OK.


  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#523 Gringo1337

Gringo1337
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 09.03.2021

A wiesz czy da się to schować do osłony katalizatora?


  • 0

Miałeś wypadek, warto przeczytać: http://www.accordklu...t=12131&start=0

 


#524 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 09.03.2021

Witaj, parę dni temu taki założyłem do swojego vi gena i nie ma opcji, żeby nikt się nie połapał, bo i tak będzie widać emulator czy zupełnie inne błyszczące mocowania więc po co ? 

Poza tym polecam go, pasuje p&p, po odłączeniu aku żadnego checka nie mam od sondy. 


  • 0

#525 Gringo1337

Gringo1337
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:23, 10.03.2021

Dzięki, za info!. A co z sondą zrobiłeś, ze nie wywala check?

 

Instalowałeś tylko z ten emulator czy coś dokupowałeś?

Dużo już na tym przejechałeś? bo tutaj kolega pablocool http://www.accordklu...15#entry1021762 wspomina, że ma błąd p0140 po kilkudziesieciu km - ponoć z powodu zbyd dużej średnicy w tym emulatorze.


Użytkownik Gringo1337 edytował ten post 07:29, 10.03.2021

  • 0

Miałeś wypadek, warto przeczytać: http://www.accordklu...t=12131&start=0

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Honda accord VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq