Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zamiana katalizatora na strumienicę

VI Honda accord VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
525 odpowiedzi w tym temacie

#361 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 16:09, 17.08.2016

No i du....a
Gaz czy benzyna nie ma różnicy.
Normy przekroczone. Lekko ale jednak. A kat ma jakieś 3 miesiące niecałe.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#362 Gringo1337

Gringo1337
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:00, 17.08.2016

@przemkowal

A możesz dla przestrogi dać linka do tego "katalizatora" ?

 

@BluelCE
Kupiłeś ten http://allegro.pl/ho...6320773304.html kataliator za 465 pln? Ty to chyba powinieneś mieć dobre wyniki ;)

 

 

 

U mnie lata wkład w katalizatorze przy 140 tys. Czy to bardzo przeszkadza tak jak zapchanie czy można na tym jeździć? Czy jednak wkładać nowy?

 

Linki już nie działają do allegro. Jedyne co znalazłem z wątku to  dwa linki. Co polecacie TŁUMIK UNIVERSALNY czy Tłumik AWG do mojej Hanny bo w żadnym nie widzę miejsca na moją sondę?


Użytkownik Gringo1337 edytował ten post 17:02, 17.08.2016

  • 0

Miałeś wypadek, warto przeczytać: http://www.accordklu...t=12131&start=0

 


#363 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 17:13, 17.08.2016

AWG uniwersalny dla pojemności 1600-3000 cm3.
Tak wygląda.

c061e999a53bf5f486b1ffd13a20f790.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#364 BlueICE

BlueICE
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 17.08.2016

@Gringo1337

 

Tak ten kupiłem. Już zamontowany. Ja mam sondę za katem i check się nie pali. W poniedziałek diagnostyka i zobaczymy co to będzie.
Jak na razie nie pozbywam się starego katalizatora.
Jak będę po przeglądzie to napiszę co i jak.


  • 0

#365 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:44, 17.08.2016

czy ten awg spełnia normy Euro 3?Jest gdzieś jakaś nformacja?U Ciebie przemkowal to chyba Euro 2? Czyli niższe, i u Ciebie mierzą tylko CO z tego co wyczytałem u wujka google?

Niewiele info jest od innych kolegów,ale ja bym to podsumował tak:

-wywalony kat i przejście testu spalin to mit i nie ważne czy to na PB czy LPG

-uniwersalny kat to mit? I tu by było dziwne, jeżeli producent np. pisze że spełnia normy Euro jakieś tam.

- czy wszyscy mamy walnięte sondy ? I tu chyba bez znaczenia czy są dwie, bo akurat przy teście spalin to ta druga raczej nie ma znaczenia?

 

Panowie, piszcie, przyznawajcie się ,zróbcie test spalin kto ma wywalony kat, to kosztuje pewnie max ze 20 zł, będzie wiedza której ja przynajmniej nie znalazłem w necie i dla potomnych info.


  • 0

#366 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 07:54, 18.08.2016

U mnie jest euro 2

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#367 BlueICE

BlueICE
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:03, 22.08.2016

No więc Panowie mój AWG działa.
Co prawda dziś byłem w pośpiechu na przeglądzie zimnym autem, ale widać było że wyniki spalania poprawiały się wraz z grzaniem wydechu.

 

Jak będę miał kiedyś chwilkę to podjadę na stację po uprzednim rozgrzaniu katalizatora i dam znać jakie wyniki.

DSC_1202r_zpsiptvfpay.jpg

 

DSC_1204r_zpsspht4k6o.jpg
 


  • 0

#368 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:27, 22.08.2016

W sumie o tym nie pomyślałem. Ja musiałem poczekać z 15min i nie grzaliśmy kata.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#369 eoor

eoor
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 24.08.2016

BlueIce, za ile udało Ci się sprzedać stary katalizator ? Zastanawiam się nad wymiana i chciałbym policzyć ile trzeba by dołożyć do takiej zamiany..
  • 0

#370 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:48, 24.08.2016

900zł daja w Lublinie.


  • 0

#371 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:49, 24.08.2016

prawie 900:-) wszystko zależy od aktualnego kursu metali szlachetnych.


  • 0

#372 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:24, 24.08.2016

Pany to jaka w końcu decyzja, jak najlepiej zrobić? Bo ja szczerze myślałem nad tym

 

http://allegro.pl/ho...6413965801.html

 

Brać czy nie ?


Użytkownik Troy edytował ten post 22:25, 24.08.2016

  • 0

#373 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:30, 24.08.2016

Troy, to jest zwykły przelot, jeżeli nie zależ Ci na analizie spalin to możesz brać


  • 0

#374 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:55, 25.08.2016

Troy, to jest zwykły przelot, jeżeli nie zależ Ci na analizie spalin to możesz brać

a jakiś sensowna inna opcja istnieje, procz strumienicy? I nie też coś co kosztuje w uj PLN


  • 0

#375 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:43, 25.08.2016

Mając w bliskiej perspektywie zaostrzenie przepisów i kontroli na SKP to jedyna sensowna opcja to spełniający normy katalizator. Że kosztuje to wiadomo ale mam przeczucie, że moment w którym "za flaszkę" podbiją przegląd zbliża się bardzo szybko.

 

A tutaj co nas dokładnie czeka: http://magazynauto.i...z-p,nId,2251768

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Użytkownik rhaegar edytował ten post 19:39, 25.08.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Honda accord VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq