XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#166
Napisano 20:43, 22.03.2017
Wi @ MotoX
#167
Napisano 21:31, 22.03.2017
#168
Napisano 21:47, 22.03.2017
I prosze panstwa mapa korekt przed ostatnia poprawka a bylo co poprawiac !
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#169
Napisano 13:54, 23.03.2017
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#170
Napisano 14:20, 23.03.2017
Miałem kilka pytań może ktoś mi podpowie
Będę składać k24a2 na kolektorze od k20a2 prb i napotkałem taki problem.
Znalazłem na k20org, że jedna dziura to układ chłodzenia i łączy się z tym co wchodziło do kolektora.. a drugą to egr i jedni zaslepiaja a inne nie... oczywiście najpierw gwintuja te dziury
I robi się to tak
Może ktoś podpowie czy ten sposób jest poprawny?
Drugą sprawa czy trzeba założyć pompę oleju od k20a2 żeby wyżej kręcić, co mi jest potrzebne?
Patrząc po numerach części wszystko jest inne oprócz kilku srubek.
Czy potrzebuje zestawu jak na zdjęciu czy coś zostanie ode mnie?
Czyli
-pompa oleju
-łańcuszek
-napinacz slizg
-sruby srubki
-blacha osłoną wału
Ktoś kręci wyżej niż 8000rpm k24 na seryjnej pompie? Pompa w k24a2/3 ma dużo części wspólnych co ta w k20z4. Czy zmiana pompy oleju jest tylko po to żeby pozbyć się wałków i uzyskać +/-10KM?
Co do pompy oleju znalazłem takie info
http://www.k20a.org/...cs/42496?page=1
Wychodzi że ta od k24 daje lepsze ciśnienie niż ta k20a2.. bo ma kółko 2:1 a ta z Type r 1.62:1
Ma ktoś zegary ciśnienia żeby to potwierdzić
#171
Napisano 17:41, 23.03.2017
Ja tylko gdzieś na K20.org doczytałem, że pompa K24A2/A3 zapewnia smarowanie do 7500rpm, a z K20A2 do 8400rpm. Dodatkowo przy zmianie pompy na K20A2 należy zaślepić jakiś jeden otwór. Ale jaki to nie wiem. Jak znajdę info na K20.org to podeślę.
Tutaj masz informację, który otwór należy zaślepić.
http://www.k20a.org/...ead.php?t=36856
Co do otworów po układzie chłodzenia i egr przy zmianie kolektora to na youtube gdzieś był pokazany cały film jak to powinno się robić. Na forum też już ktoś wrzucał do tego link.
Użytkownik elfix86 edytował ten post 17:57, 23.03.2017
#172
Napisano 20:54, 23.03.2017
https://sites.google...ankenstien-swap
Dużo osób zapomina o tym i jest kilka przypadków zatarcia panewek.
Bardziej mi chodzi czy ktoś kręci wysoko na seryjnej, bo nie chce teraz wrzucać kasy 1000-1500 w pompę (nowa 2000komplet)
I trzeba rozebrać dół silnika miskę i łańcuch.
Mam silnik z przebiegiem 30tys mil. Więc szkoda to rozbierac.
Dowiedziałem się że seryjna pompa jest ok ale te walki mogą się posypać powyżej 8000-8500 choć jest kilka osób które jeżdżą latami na odcięciu 8000 i jest ok.
Niuton podpowiedział mi że można usunąć wałki i zostawić seryjną pompę, oni tak robią w swoich silnikach.
Mam na zbycie kolektor taki jak w Type r k20a2 taki sam jak prb ale mam pnf pod przepustnicę elektryczna, z przepustnica i wtryskami jakby ktoś chciał za 250...
I będę mam na handel kolektor rbb z acury tsx 2007 z przepustnica elektryczną wieksza, według danych 67mm ale muszę sprawdzić
Użytkownik dzejson_007 edytował ten post 20:59, 23.03.2017
#173
Napisano 22:23, 23.03.2017
Z tego co sie orientowałem swego czasu to pompa z K24 może mieć za wysokie obroty powyżej 8k i powodować kawitację oleju. Tak pisano na hamerykańskich forach i chyba nawet na HondaTuning Magazine. Juz nie pamiętam gdzie to czytałem. W praktyce pewnie zależy to od tego jaki masz olej, jego temp. i pewnie jeszcze wielu innych czynników.
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#174
Napisano 23:48, 23.03.2017
Wi @ MotoX
#175
Napisano 23:57, 23.03.2017
Dziwne jest to że np. K20z4 te z fn2 też ma walki balansujace i kręci się do 8500 i jest ok...
Kiedyś widziałem filmik gdzie integre dc2 kręcili do 11000rpm ale już koło 9500-9800 ciśnienie oleju z 5-6barów spadały do 1-2bara.
Jeszcze rozmyślam co i jak na pewno założę zegar ciśnienia. W corolli z 2zzge też mam zegar ciśnienia i dużo mnie to nauczyło bo do dobierania oleju i stylu jazdy
Użytkownik dzejson_007 edytował ten post 23:59, 23.03.2017
#176
Napisano 02:05, 25.03.2017
Graty zamówione pod flashowanie sprawniejsze, więc niedługo będziemy się bawić z accordami 8gen, a 7geny będą szły dużo szybciej ze strojeniem mam nadzieje. Generalnie to będzie możliwość strojenia prawie każdej hondy po 2002r
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#177
Napisano 07:51, 25.03.2017
#178
Napisano 07:52, 25.03.2017
@ralfi2000 to czekam na konkrety.
Szczegolnie interesuje mnie czy bedziesz w stanie zestroic K24A3 z walkiem ssacym z K24Z3, VTC 45/50, innym kolektorem ssacym przy zachowaniu pelnego dzialania wszystkich systemow (VSA, Tempomat, Immobilizer)
#179
Napisano 09:25, 25.03.2017
A tak serio mysle ze strojenie bedzie oscylowalo w granicach 1-1,5k w zaleznosci od auta i setupu, natomiast reflash odpowoednio taniej jesli bede takowy posiadal.
Tak, mysle ze bez problemu da sie zestroic taki setup pod warunkiem zachowania elektrycznej przepustnicy bo to ona zarzadza tempomatem i vsa.
Tak naprawde na razie jedynymi ograniczeniami jakie widze, sa np zmiany gear ratios, zmiany wtryskiwaczy ( chyba ze w niewielkim stopniu ale wskaznik zuzycia bedzie przeklamywal) oraz turbo, poniewaz narzedzi do edycji map noe jest az tak potezne i wszystko trzebaby bylo znalezc na piechote. Poki co na turbo mam prwien pomysl ale msialbym to przemyslec i nastepnie przetestowac. A co do reszty bajerow bycmoze bedzie taka opcja, ale jest to dluzsza kwestia do rozgryzienia.
Aha i jeszcze jedna sprawa bo padlo stwierdzenie ze wzialem sobie reflash czyjs i obrabialem. Moj reflash powstal od zera, na oryginalnej mapie, spedzilem nad nim naprawde duzo czasu na drodze i hamowni i nie jest to poprawka czyjegos flasha ale moj oryginalny reflash by ralfi reflash od konkurencji wrzucony byl tylko w celu porownania.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#180
Napisano 16:48, 25.03.2017
Pompa olejowa z walkami balansujacymi w k24 jak i w k20 ma przełożenie 2:1 więc przy 8000rpm ma 16000rpm a ta bez wałków balansujacuch no z k20a2 czyli z EP3 ma przełożenie 1,62:1 czyli przy 8000rpm będzie mieć około 13000rpm, a żeby ta pompa oleju osiągnęła prędkość tej z walkami trzeba by kręcić takie k20a2 do około 9800rpm.
Dziwne jest to że np. K20z4 te z fn2 też ma walki balansujace i kręci się do 8500 i jest ok...
Kiedyś widziałem filmik gdzie integre dc2 kręcili do 11000rpm ale już koło 9500-9800 ciśnienie oleju z 5-6barów spadały do 1-2bara.
Jeszcze rozmyślam co i jak na pewno założę zegar ciśnienia. W corolli z 2zzge też mam zegar ciśnienia i dużo mnie to nauczyło bo do dobierania oleju i stylu jazdy
Może tu jest zawarta odpowiedź na tą kwestię:
https://www.hondata....tsx_engine.html
a dokładnie akapit: Engine characteristics
The K24 is a long stroke engine. Naturally aspirated the engine's peak torque is around 6000 rpm falling off rapidly on the way to the redline. From about 6500 rpm up the power curve is fairly flat as a result. At 7500 rpm the piston speeds are about the same as that of a K20 at 8500 rpm
Tłok w K24 na większy skok czyli dłuższa droga do przebycia podczas jednego obrotu wału silnika , w związku z tym pompa od k20a2 najwyraźniej nie musi przepompować tyle oleju co ta w K24 bo jest mniejsza powierzchnia cylindra do nasmarowania.
Ja tak to widzę.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych