Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#136 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:18, 23.02.2017

Jeśli ktoś jest chętny to mam od tego roku jako delaer ktunera możliwość zrobienia reflasha lub pełnego remapu bez potrzeby zakupu modułu.
Potrzebny mi symbol ECU aby sprawdzić czy jest pełne wsparcie i ew. dopisać je wedle potrzeb i możliwości.
Pozdro. Niech moc będzie z Wami :)

Jaka cena za reflash i remap?

Wi @ MotoX
  • 0

#137 grafix

grafix
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 23.02.2017

Piszcie na maila i podajcie kod ECU napiszę o możliwościach.


  • 0
------------------------------------------------
ITR DC2 & Accord CU2 Honda driver :)

#138 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:44, 23.02.2017

Szybkie info dla potomnych,

komputer: 37820-RBG-E04 z 2006 nie jest obsługiwany przez KTuned i grafix nie da rady go wystroić.


  • 0

#139 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:51, 23.02.2017

Czy immo też można wypierdzielić przy okazji?


  • 0

#140 dreweczko

dreweczko
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:bydgoszcz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 12.03.2017

Zapytam tak.
Czy używając łopatek f1 da się uzyskać lepsze osiągi niż w trybie automatycznym?
  • 0
dreweczko

#141 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:34, 12.03.2017

Zdecydowanie tak?!!!


  • 0

#142 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:36, 12.03.2017

Szczególnie po reflashu to czuć 😎
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#143 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:03, 12.03.2017

Dokładnie  :dres:  :dres:  


  • 0

#144 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 14:33, 12.03.2017

Ma ktos wykresy przed i po refleshu? Mam na mysli silnik k24z3


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#145 dreweczko

dreweczko
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:bydgoszcz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:38, 12.03.2017

Czy są to osiągi zbliżone do MT. Co to jest ten reflesh?
Pytam bo chcę kupić VIII 2,4.
  • 0
dreweczko

#146 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:30, 12.03.2017

U mnie 

przed;

http://www.fotosik.p...dc50260706eacd4

po;

http://www.fotosik.p...e809d98396d0833


Użytkownik marco30 edytował ten post 17:31, 12.03.2017

  • 0

#147 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 19:06, 12.03.2017

Widze, ze nawet po refleshu nie trzyma serii :/

Procz cyferek jakie odczucia?


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#148 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 12.03.2017

Czy są to osiągi zbliżone do MT. Co to jest ten reflesh?

 

Osiągi nie są zbliżone do MT, łopatkami jedynie możesz sobie zmieniać biegi jak w manualu i zrobić książkowy czas ale różnica do setki i tak wyniesie ponad sekundę. Tradycyjne automaty takie już są. Z pewnością reflashem (nową mapą) poprawisz sobie osiągi. W moim VII genie różnica między sekwencją a automatem wynosi tylko 0.2-0.3sek, najprawdopodobniej dzięki przesuniętej odcince.


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#149 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:59, 12.03.2017

Zgadzam się że AT ma gorszy start od MT są tego wady i zalety a łopatki niwelują troche tą różnice zwłaszcza po programie w dolnych partiach dynamika znacznie się poprawiła po załączeniu v tec ciągnie jak szalony zdecydowana poprawa aczkolwiek już się przyzwyczaiłem.

Jak zrobi się lepsza pogoda zrobie pare filmików na automacie i f1 dla porównania.... :adios:  :adios:  :adios:


  • 0

#150 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:05, 21.03.2017

Mozliwosci dla K24 jest bardzo dużo I moc można podnieść do nawet 300KM bez turbo !!! (specialistami od tego są amerykanie ktorzy takie silniki wkladaja do civicow).

Ja polecam pierwszy pakiet, ktory wyjdzie najtaniej, a roznica bedzie zauwazalna I samochod zacznie dawac wiecej frajdy z jazdy.

Czyli zmniejszyc restrykcyjne czytaj ekologiczne ograniczenia.

Zmien układ dolotowy, ale tylko w ten sposob ze wyjmiesz rezonator, ktory jest w nadkolu i zostaw rury tak zeby silnik zasysal powietrze z poza komory silnika (praktycznie bezkosztowo, a roznice poczujesz). Mozna zamontowac wkladke np. K&N dodatkowo mozna wyszlifowac puszke filtra powietrza tak zeby nie zakłócala przeplywu.

Pewnie można montowac stozki i doloty, ale to sa juz wieksze koszty i nie zawsze z pozytywnym efektem vs moje rozwiazanie.

Drugiem etapem jest kolektor wydechowy, ktory ma dosc duze ograniczenia ze wzgledu na ekologie.

Tutaj jest to juz koszt ale nawet z ebayu "chinczyk" np. OBX kolektor bedzie lepszy niz seryjny(w usa to Acura TSX), i tak samo roznica bedzie juz odczuwalna. Oczywiscie jezeli kupisz drozszy kolektor typu TRI-Y 4-2-1 bedzie to najlepsze rozwiazanie ale wtedy juz bedzie niezbedna modyfikacja dalszej czesci ukladu wydechowego ze wzgledu na roznica srednic.

Do tego zrob jezeli masz model 190KM wylaczenie podgrzewania przepustnicy I uszczelke termoizolacyjna pod kolektor dolotowy (zmniejsza znaczaco temperature w dolocie i samochod nie puchnie tak w korkach).

I na koniec zrob reflash.

Głowica K20A bardzo fajne rozwiazani, ale wiaze sie juz ze sporymi kosztami I musi mechanik to ogarniac.

Drugim fajnym rozwiazaniem jest krotka skrzynia z CTRa ze szpera (trzeba graty poprzekladac do obudowy Accorda) - roznica  jest bardzo duza (wystarczy filmiki w necie poogladac).

Jeszcze polecam:

- zmianę kółek pasowych na lżejsze o innej srednicy.

- lekkie koło zamachowe

- zmiana przepustnicy na wieksza naprzykład od Hondy Legend (Acura RL) to warto zrobic przed reflashem.

 

A tutaj podsylam fajny link z roznymi mozliwosciami dla bratanka europejskiego Accorda, czyli Acura TSX.

 

http://www.superstre...x-k24a2-engine/


Użytkownik Pablo1980 edytował ten post 08:13, 21.03.2017

  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq