Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#151 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:17, 21.03.2017

Ostatnio coś słyszałem że podmianka koła VTC dużo daje. Kumpel był jakiś czas temu u Niutona i coś tam kręcili bajere na ten temat ale nie pamiętam dokładnie o co chodzi
  • 0

#152 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:21, 21.03.2017

Kółko można sobie samemu przerobić z obecnego 25° na najlepiej 45°. Hondata nie poleca iść w 50° ale to przy walkach z RSX-a

Wi @ MotoX
  • 0

#153 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:22, 21.03.2017

Panowie mody modami ale bez porządnego strojenia to można więcej biedy niż dobrego zrobić.
  • 0

#154 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:25, 21.03.2017

Oczywiście, że można iśc trochę dalej i zmienić wałek ssący na K24Z3 i kółko 50stopni.

Problem jest nie w wystrojeniu tego w accordzie.

W przypadku civica, komputery są inne i pozwalają na podpięcie bezpośrednio hondaty czy innego sterownika.

W accordzie cl9 musisz isć na kompromisy i zmieniać komputer na TSXa i hondatę (co jest drogie ~5k) lub iśc w standalone i rezygnować z części funkcjonalności (VSA, itp).


  • 0

#155 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:34, 21.03.2017

Zapytajcie Ralfiego (na fb Dr Fox Ralfi Garage) stroi już K-serie na ori kompach. Jest w trakcie przygotowywanie gotowych "reflash-ow" po różnych modach

Wi @ MotoX
  • 0

#156 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:40, 21.03.2017

Zapytajcie Ralfiego (na fb Dr Fox Ralfi Garage) stroi już K-serie na ori kompach. Jest w trakcie przygotowywanie gotowych "reflash-ow" po różnych modach

Wi @ MotoX

@pawel83waski K-seria K-serii nierówna. Zupełnie inne kompy są w civicach i w accordach.

 

Rafal nie chwalił się, że w koncu udało mu się ogarnąć strojenie na seryjnych kompach a accordzie i wątpię, żeby mu się to udało.

Wiem, że chciał kupić hondate i ogarnąć strojenie z kompem TSX'a, a z tego co wiem (co nawet sama hondata potwierdza), to wystrojenie z użyciem hondaty i seryjnego kompa jest niemożliwe.

 

I nie mylmy pełnego strojenia z przygotowywaniem reflashow, bo to zupełnie dwa inne poziomy.


  • 0

#157 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:10, 21.03.2017

Nie bede juz pisal "reflash" bo wiele osob naduzywa terminu przez co przestal on byc zrozumialy.

Wiem, wiem - otwieralem wiele z nich.
Udalo mu sie, swoj stroil juz wielokrotnie ale... ma tyle nazmieniane w silniku (CR, walki Z4 itd.) ze nie jest to dobra baza do tworzenia "gotowca" dla wszystkich. Bez Hondaty i kompa z TSX'a jest to tez niepotrzebnie czasochlonne ...ale mozliwe.
Obecnie ma juz drugie auto (K24a3 w manualu, wydaje mi sie ze ze zrobionym dolotem i wydechem) ktore bedzie strojone. Bedzie wykres z hamowni przed i po STROJENIU (tak wiem co pisze) na ori kompie.
Bedzie tez cos dla acco z K20 ;) Mapy beda powstawaly na bazie mojego auta, z dolotem i wydechem na ori kolektorze wydechowym (pozniej rowniez z innymi modami... a mozna DUZO. Czesci juz mam, teraz czas na przygotowanie tego do wlozenia. Jesli sie wyrobie to pierwsze kreski przed i po moga pojawic sie za dwa tygodni.
Ja niczego nie myle. Bedzie mozliwosc strojenia, na aucie klijenta (lacznie z hamowania) na innym kompie a nastepnie wgranie tak powstalej mapy do ori kompa.
Bedzie tez mozliwosc wgrania mapy (np. ze strojonego K20A6 czy K24A3 i innych, z dolotem i wydechem) bezposrednio do kompa (bez wizyty auta) tak jak robi sie to w D czy B seriach.
Poki co jest jedno ograniczenie, komp musi byc "Matsushita" (jest na wlepce na kompie). Z czasem to samo bedzie dla drugiego producenta, nie pamietam nazwy ;p
Wszystko jest w trakcie przygotowan, ale Ralf ma duzo inne pracy bo firma musi na siebie zarabiac. Ja tez robie rownolegle dwa projekty a do tego mnostwo innych tematow zwiazanych z autami a mam jeszcze swoja prace.

Pionierstwo nie jest proste wiec wymaga czasu! Jedno jest pewne to co opisalem bedzie dostepne. Pozdro, jak cos sie wyklaruje to napewno sie dowiecie :)

Użytkownik pawel83waski edytował ten post 16:32, 21.03.2017

  • 0

#158 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:25, 21.03.2017

Uwaga uwaga mam wazny komunikat :D bylem dzisiaj na hamowni ze 3razy, mialem 2 kompy na podmianke, troche pologowalem, troche poprawilem. Na ta chwile wystrojony wykres wyglada tak:
Załączony plik  20170321_161635.jpg   45,83 KB   82 Ilość pobrań
Jest to calkiem seryjny silnik z wywalona puszka rezonansowa, filtrem KN, wyregulowanymi zaworami i zalany Pb95
Strojenie odbylo sie na razie na piechote poniewaz nie mam jeszcze hondaty i kompa tsxa ze wzgledu na inne wydatki.
Wykres 1 przedstawia seryjny ecu, wykres 2 to reflash zapozyczony z mojego prywatnego auta (w sensie gotowiec od kogoś do seryjnego silnika), natomoast wykres 3 to wynik moich poprawek.
Oprocz tego poprawione sa tez troszke mapy paliwowe w mniejszych obciazeniach silnika zeby korekty nie byly tak wysokie.
Wszelkie komentarze mile widziane.
Na te chwile gdyby ktos chcial to reflash jest juz dostepny dla serii :)

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka


Użytkownik ralfi2000 edytował ten post 20:42, 21.03.2017

  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#159 TomekRaku

TomekRaku
  • Młodszy Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Czestochowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 21.03.2017

No to ciekawie sie robi :) Jak na serie z wkladka KN bez rezonatora to bdb wynik, musi byc na prawde zdrowa a tolerancje na KM mozna przyjac pare koni ze mogla hamownia pokazac wiecej, ale widac roznice w kreskach na + najwazniejsze. Jakbyscie potrzebowali ochotnika do strojenia K24A3 z kolektorem 421 replika Tody z decatem od Hamera i z kompletnym wydechem 2,5" do konca, CAI od LukasN ze stozkiem i reflashem od kolegi z Ukrainy to jestem ;) zawsze mozna jeszcze spróbować poprawic to i owo i zrobic potencjalnego gotowca dla tych ktorzy po reflashu czuja niedosyt ;)
  • 0

#160 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 01:20, 22.03.2017

Ja czekam na możliwość strojenia dla K24Z3, jak tylko się pojawi to pisze się jako pierwszy :-)
  • 0

#161 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:14, 22.03.2017

Uwaga uwaga mam wazny komunikat :D bylem dzisiaj na hamowni ze 3razy, mialem 2 kompy na podmianke, troche pologowalem, troche poprawilem. Na ta chwile wystrojony wykres wyglada tak:
attachicon.gif20170321_161635.jpg
Jest to calkiem seryjny silnik z wywalona puszka rezonansowa, filtrem KN, wyregulowanymi zaworami i zalany Pb95
Strojenie odbylo sie na razie na piechote poniewaz nie mam jeszcze hondaty i kompa tsxa ze wzgledu na inne wydatki.
Wykres 1 przedstawia seryjny ecu, wykres 2 to reflash zapozyczony z mojego prywatnego auta (w sensie gotowiec od kogoś do seryjnego silnika), natomoast wykres 3 to wynik moich poprawek.
Oprocz tego poprawione sa tez troszke mapy paliwowe w mniejszych obciazeniach silnika zeby korekty nie byly tak wysokie.
Wszelkie komentarze mile widziane.
Na te chwile gdyby ktos chcial to reflash jest juz dostepny dla serii :)

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

ralfi dawaj propozycję  grupowca  nie ma na co czekać :) fajnie że zrobiłeś pomiar w jednym czasie, jednym miejscu(hamowni), jednym aucie...... to jest jedyny miarodajny, wiarygodny  i czytelny sposób obrazowania zmian i przewagi Twojego rozwiązania


  • 0

#162 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:25, 22.03.2017

To seryjny silnik k24a3 czy z3 dal 201 KM?
To chyba te hamownie musza skalibrowac na nowo.
Co nie zmienia faktu ze ralfi odwalil kawal dobrej roboty.i czarno na bialym
Aha na ile jest ustawiony vtec na tych reflash mapach?

Użytkownik slasz129 edytował ten post 09:24, 22.03.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#163 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:57, 22.03.2017

Wowi bedzie dla Z3 na pewno, na razie chce ogarnac na tip top A3 :)

Tak wlasnie na tym mi najbardziej zalezalo zeby wynik byl rzetelny a nie zrobiony na innej hanowni, w lato/zime itp itd. :)

A czemu mialby nie dac tylu koni? To naprawde zdrowy motor, widze po podcisnieniu jakie trzyma na wolnych ze kompresje ma naprawde fest :) z reszta serwisowany przeze mnie to co sie dziwic ;)
Ale fak faktem to po1 primo jest wkladka i wywalony rezonator, moglo to dac ze 5 koni kto wie. Nie sprawdzalem tego wczesniej ale to jest malo istotna sprawa bo prawie kazdy taki mod robi a wplyw ma on niewielki.
Po drugie na moje hamownia moze sobie i przeklamywac na plus lub minus nieduzy. Najwazniejsze dla mnie jest to ze ta hamownia jest powtarzalna. Co z reszta widac po dolnej partii obrotow, ze za wiele nie dalo sie juz uzyskac a kreska stoi w tym samym miejscu, temp ta sama, cosnienie atm to samo. :) Po prostu pojezdzilem, postroilem i mialem kilka przygotowanych map w celu dopieszczenia tego na hamowni :)
W moim reflashu jest ustawiony na 5krpm. Dla serii wyszlo najlepiej w tym punkcie.

Nie ma sprawy mozemy zorganizowac grupowca w cenie podobnej jak chlopaki organizuja. Zbierze sie kilka osob i moge przyjechac :) Na ta chwile bywam czasami w wawie to tam tez by mozna cos zorganizowac :)
Dajcie mi tylko kilka dni bo chce jeszcze dopracowac zaplony i sklad mieszanki :)




Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#164 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:32, 22.03.2017

Male spy photo ze strojenia :)

d158885fd25513eedeef821c5103dccd.jpg




Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#165 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:40, 22.03.2017

zielone puzle czyli mapa do ecodrivingu :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq