XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#151
Napisano 10:17, 21.03.2017
#152
Napisano 10:21, 21.03.2017
Wi @ MotoX
#153
Napisano 10:22, 21.03.2017
#154
Napisano 10:25, 21.03.2017
Oczywiście, że można iśc trochę dalej i zmienić wałek ssący na K24Z3 i kółko 50stopni.
Problem jest nie w wystrojeniu tego w accordzie.
W przypadku civica, komputery są inne i pozwalają na podpięcie bezpośrednio hondaty czy innego sterownika.
W accordzie cl9 musisz isć na kompromisy i zmieniać komputer na TSXa i hondatę (co jest drogie ~5k) lub iśc w standalone i rezygnować z części funkcjonalności (VSA, itp).
#155
Napisano 10:34, 21.03.2017
Wi @ MotoX
#156
Napisano 11:40, 21.03.2017
Zapytajcie Ralfiego (na fb Dr Fox Ralfi Garage) stroi już K-serie na ori kompach. Jest w trakcie przygotowywanie gotowych "reflash-ow" po różnych modach
Wi @ MotoX
@pawel83waski K-seria K-serii nierówna. Zupełnie inne kompy są w civicach i w accordach.
Rafal nie chwalił się, że w koncu udało mu się ogarnąć strojenie na seryjnych kompach a accordzie i wątpię, żeby mu się to udało.
Wiem, że chciał kupić hondate i ogarnąć strojenie z kompem TSX'a, a z tego co wiem (co nawet sama hondata potwierdza), to wystrojenie z użyciem hondaty i seryjnego kompa jest niemożliwe.
I nie mylmy pełnego strojenia z przygotowywaniem reflashow, bo to zupełnie dwa inne poziomy.
#157
Napisano 16:10, 21.03.2017
Wiem, wiem - otwieralem wiele z nich.
Udalo mu sie, swoj stroil juz wielokrotnie ale... ma tyle nazmieniane w silniku (CR, walki Z4 itd.) ze nie jest to dobra baza do tworzenia "gotowca" dla wszystkich. Bez Hondaty i kompa z TSX'a jest to tez niepotrzebnie czasochlonne ...ale mozliwe.
Obecnie ma juz drugie auto (K24a3 w manualu, wydaje mi sie ze ze zrobionym dolotem i wydechem) ktore bedzie strojone. Bedzie wykres z hamowni przed i po STROJENIU (tak wiem co pisze) na ori kompie.
Bedzie tez cos dla acco z K20 Mapy beda powstawaly na bazie mojego auta, z dolotem i wydechem na ori kolektorze wydechowym (pozniej rowniez z innymi modami... a mozna DUZO. Czesci juz mam, teraz czas na przygotowanie tego do wlozenia. Jesli sie wyrobie to pierwsze kreski przed i po moga pojawic sie za dwa tygodni.
Ja niczego nie myle. Bedzie mozliwosc strojenia, na aucie klijenta (lacznie z hamowania) na innym kompie a nastepnie wgranie tak powstalej mapy do ori kompa.
Bedzie tez mozliwosc wgrania mapy (np. ze strojonego K20A6 czy K24A3 i innych, z dolotem i wydechem) bezposrednio do kompa (bez wizyty auta) tak jak robi sie to w D czy B seriach.
Poki co jest jedno ograniczenie, komp musi byc "Matsushita" (jest na wlepce na kompie). Z czasem to samo bedzie dla drugiego producenta, nie pamietam nazwy ;p
Wszystko jest w trakcie przygotowan, ale Ralf ma duzo inne pracy bo firma musi na siebie zarabiac. Ja tez robie rownolegle dwa projekty a do tego mnostwo innych tematow zwiazanych z autami a mam jeszcze swoja prace.
Pionierstwo nie jest proste wiec wymaga czasu! Jedno jest pewne to co opisalem bedzie dostepne. Pozdro, jak cos sie wyklaruje to napewno sie dowiecie
Użytkownik pawel83waski edytował ten post 16:32, 21.03.2017
#158
Napisano 16:25, 21.03.2017
Uwaga uwaga mam wazny komunikat bylem dzisiaj na hamowni ze 3razy, mialem 2 kompy na podmianke, troche pologowalem, troche poprawilem. Na ta chwile wystrojony wykres wyglada tak:
20170321_161635.jpg 45,83 KB
82 Ilość pobrań
Jest to calkiem seryjny silnik z wywalona puszka rezonansowa, filtrem KN, wyregulowanymi zaworami i zalany Pb95
Strojenie odbylo sie na razie na piechote poniewaz nie mam jeszcze hondaty i kompa tsxa ze wzgledu na inne wydatki.
Wykres 1 przedstawia seryjny ecu, wykres 2 to reflash zapozyczony z mojego prywatnego auta (w sensie gotowiec od kogoś do seryjnego silnika), natomoast wykres 3 to wynik moich poprawek.
Oprocz tego poprawione sa tez troszke mapy paliwowe w mniejszych obciazeniach silnika zeby korekty nie byly tak wysokie.
Wszelkie komentarze mile widziane.
Na te chwile gdyby ktos chcial to reflash jest juz dostepny dla serii
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ralfi2000 edytował ten post 20:42, 21.03.2017
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#159
Napisano 21:20, 21.03.2017
#160
Napisano 01:20, 22.03.2017
#161
Napisano 07:14, 22.03.2017
Uwaga uwaga mam wazny komunikat bylem dzisiaj na hamowni ze 3razy, mialem 2 kompy na podmianke, troche pologowalem, troche poprawilem. Na ta chwile wystrojony wykres wyglada tak:
20170321_161635.jpg
Jest to calkiem seryjny silnik z wywalona puszka rezonansowa, filtrem KN, wyregulowanymi zaworami i zalany Pb95
Strojenie odbylo sie na razie na piechote poniewaz nie mam jeszcze hondaty i kompa tsxa ze wzgledu na inne wydatki.
Wykres 1 przedstawia seryjny ecu, wykres 2 to reflash zapozyczony z mojego prywatnego auta (w sensie gotowiec od kogoś do seryjnego silnika), natomoast wykres 3 to wynik moich poprawek.
Oprocz tego poprawione sa tez troszke mapy paliwowe w mniejszych obciazeniach silnika zeby korekty nie byly tak wysokie.
Wszelkie komentarze mile widziane.
Na te chwile gdyby ktos chcial to reflash jest juz dostepny dla serii
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
ralfi dawaj propozycję grupowca nie ma na co czekać fajnie że zrobiłeś pomiar w jednym czasie, jednym miejscu(hamowni), jednym aucie...... to jest jedyny miarodajny, wiarygodny i czytelny sposób obrazowania zmian i przewagi Twojego rozwiązania
#162
Napisano 07:25, 22.03.2017
To chyba te hamownie musza skalibrowac na nowo.
Co nie zmienia faktu ze ralfi odwalil kawal dobrej roboty.i czarno na bialym
Aha na ile jest ustawiony vtec na tych reflash mapach?
Użytkownik slasz129 edytował ten post 09:24, 22.03.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#163
Napisano 11:57, 22.03.2017
Tak wlasnie na tym mi najbardziej zalezalo zeby wynik byl rzetelny a nie zrobiony na innej hanowni, w lato/zime itp itd.
A czemu mialby nie dac tylu koni? To naprawde zdrowy motor, widze po podcisnieniu jakie trzyma na wolnych ze kompresje ma naprawde fest z reszta serwisowany przeze mnie to co sie dziwic
Ale fak faktem to po1 primo jest wkladka i wywalony rezonator, moglo to dac ze 5 koni kto wie. Nie sprawdzalem tego wczesniej ale to jest malo istotna sprawa bo prawie kazdy taki mod robi a wplyw ma on niewielki.
Po drugie na moje hamownia moze sobie i przeklamywac na plus lub minus nieduzy. Najwazniejsze dla mnie jest to ze ta hamownia jest powtarzalna. Co z reszta widac po dolnej partii obrotow, ze za wiele nie dalo sie juz uzyskac a kreska stoi w tym samym miejscu, temp ta sama, cosnienie atm to samo. Po prostu pojezdzilem, postroilem i mialem kilka przygotowanych map w celu dopieszczenia tego na hamowni
W moim reflashu jest ustawiony na 5krpm. Dla serii wyszlo najlepiej w tym punkcie.
Nie ma sprawy mozemy zorganizowac grupowca w cenie podobnej jak chlopaki organizuja. Zbierze sie kilka osob i moge przyjechac Na ta chwile bywam czasami w wawie to tam tez by mozna cos zorganizowac
Dajcie mi tylko kilka dni bo chce jeszcze dopracowac zaplony i sklad mieszanki
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#164
Napisano 20:32, 22.03.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#165
Napisano 20:40, 22.03.2017
zielone puzle czyli mapa do ecodrivingu
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych