XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#181
Napisano 20:12, 25.03.2017
Ja tak to widzę."
Ale bzdury kolega opowiada
Bez urazy oczywiscie
powierzchnia cylindra nie ma nic do rzeczy bo cisnienie oleju i tak jest regulowane podobnie w k20 i k24.
Po prostu pompa z k20 jest przystosowana do wyzszych obrotow kosztem troche slabszej wydajnosci, ktora i tak jest wystarczajaca dla tego silnika i normalnych mocy
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#182
Napisano 21:49, 25.03.2017
Uwaga uwaga mam wazny komunikat bylem dzisiaj na hamowni ze 3razy, mialem 2 kompy na podmianke, troche pologowalem, troche poprawilem. Na ta chwile wystrojony wykres wyglada tak:
20170321_161635.jpg
Jest to calkiem seryjny silnik z wywalona puszka rezonansowa, filtrem KN, wyregulowanymi zaworami i zalany Pb95
Strojenie odbylo sie na razie na piechote poniewaz nie mam jeszcze hondaty i kompa tsxa ze wzgledu na inne wydatki.
Wykres 1 przedstawia seryjny ecu, wykres 2 to reflash zapozyczony z mojego prywatnego auta (w sensie gotowiec od kogoś do seryjnego silnika), natomoast wykres 3 to wynik moich poprawek.
Oprocz tego poprawione sa tez troszke mapy paliwowe w mniejszych obciazeniach silnika zeby korekty nie byly tak wysokie.
Wszelkie komentarze mile widziane.
Na te chwile gdyby ktos chcial to reflash jest juz dostepny dla serii
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Jak się odnosi do spalania korekty przy mniejszych obciążeniach ?
#183
Napisano 21:59, 25.03.2017
O tej szybkości tłoka w cylindrze się zgodzę znalazłem takie info
Some more numbers, this time in feet per second @ 8,500 rpms:
B16 - 4,317 fps
F20c - 4,685 fps
K20 - 4,797 fps
B18c - 4,864 fps
B18a/b - 4,963 fps
H22 - 5,059 fps
H23 - 5,299 fps
K24 - 5,522 fps
8k on a K24 would be around ~5,200
The piston head speed past 8k on a k24a2 is ridiculous, its faster then some race engines, including exotic super cars.
Until you start swapping cams, heads, etc. and making more top end power, you do not need to touch the limiter.
A tera mam taką zagadkę w sieci jest ze tsx k24a2 06-08 ma przepustnicę 64 mm
A u mnie jest 67mm nie wiem dlaczego.
Silnik jest seryjny z acury tsx 2007 ma przejechane 30mil jeździł w automacie. Jest w 100% seryjny był wyjęty z z rozbitego samochodu który sprowadził mój kolega ze Stanów na części do swojej acury.
Będę wkładać kolektor prb i przepustnicę od EP3 a tam jest 62mm ale to też trochę może ująć.
Dlaczego prb bo przepustnica na linkę, moc na wyższych obrotach, i zmieści mi się na styk a ten od tsx nie.
Sugerowalem się tym
#184
Napisano 22:11, 25.03.2017
No odnosnie predkosci tloka w tulei to sie zgodze, wroce do domu to moge pokazac jak poeknie tyleje w k24 popekaly od stukowego i wysokich rpm...
A samo wywalenie walkow balansowych poprawi moc na gorze bo nie trzeba bedzie ich napedzac, ale obawiam sie ze bolaczki seryjnej pompy olej to nie poprawi. Co najwyzej mozna ratowac sie jak najrzadszym olejem typu 5w30np, ale znowu ryzyko zeby go nie zerwac. Wszystko zalezy gdzie auto bedzie uzywane.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#185
Napisano 09:53, 26.03.2017
Widzę że dużo osób na civicklub kręci k24a3 8000-8500.
A mój k24a2 07r jest według wszelkich danych lepszy o ile nie wiem.
Na forum acury tsx, normalne jest kręcić do 8000rpm, są tacy co kręcą do 8500-9000rpm nawet wypisują i ile lat już tak jeżdżą.
Według numerów są inne korbowody w k24a2 06-08 i inne tloki
Te są w k24a3 i k24a2 05-06
A te są w k24a2 06-08
Mają głębiej wyfrezowane dołki na zawory ssące czyli jest to na plus jeśli chodzi o CR i ostre wałki
http://wiki.clubcivi...?title=K_series
"The exhaust cam is bigger on the primaries and secondary lobes than any other Honda made K series cam. The intake has larger primary lobes than any other K series Honda cam and a type R secondary lobe. If you have to use Honda cams, use 06 TSX cams"
Olej zawsze staram się lać lepszy, dobry hc ale coś na pao+estry,
Np. shell helix ultra 5w40 jest na bazie gazu ziemnego, zresztą leją go do ferrari... albo ten pełen synt. na bazie pao meguin super 5w40 vollsynthetik jest olej grupy liqui moly.
Nie jest to wysoka półka ale zawsze coś ponad srednia dobry jest też fuchs xtl 5w40 choć to HC to naprawdę czyści jak nie jeden. W zimę wystawiłem w słoiku olej Total 5w40 motul xcess 5w40 i fuchs xtl 5w40 i castrol 5w30 jednak ich technologia ze jest bardziej płynny od innych 5w40 a nawet jak napisali że od 5w30 potwierdziła się...
Raz też zalałem fuchsa pro race 5w40 do 2zzge ale płacić za olej 250zł jak zmieniam co 8-10tys czyli jakieś 4miesiące. Teraz mam służbowy to mam nadzieję że zmieszcZę się z wymianą na rok
Też mnie zastanawia jak to jest z olejem w motocyklach np yamaha r6 są edycje ze kręcą się do 21000rpm... muszę poszukać jak tam pompa działa
ralfi2000 wrzuć zdjęcie jak to się rozlecialo,
Zastanawia mnie dlaczego nie wyskoczył błąd spalania stukowego. Chyba że było na czymś źle wystrojone i nie wybijalo błędów.
U kolegi w lexsusie is200 świecę zaplonowe się powypalały i wyskoczył błąd p0325, następnie p0300,p0301 p0303 p0305, mam zrzut ekranu z torque...
#186
Napisano 14:02, 26.03.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#187
Napisano 14:24, 26.03.2017
#188
Napisano 14:38, 26.03.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#189
Napisano 15:38, 26.03.2017
#190
Napisano 16:19, 26.03.2017
Seryjny komp robi korekty, więc po kilku przejazdach będzie coraz lepiej, ale na pewno nie osiągniesz mocy tej co po strojeniu może być to różnica 5-20KM w różnych zakresach po strojeniu.
A jaki kolektor ssacy wkładasz? Bo wkładając im krótszy mocy przybędzie ci na wysokich obrotach ale ubedzie KM/MN na niszszych.
Jak robisz samochód pod wysokie obroty, czyli krótki kolektor ssący, warto włożyć kolektor wydechowy 4-2-1 po to żeby na wysokich obrotach spaliny nie mieszał się tak jak w seryjnym krótkim 4-1.
Wytłumaczę dlaczego. Im dłuższy 4-2-1 tym lepiej na wysokich obrotach jak mamy spaliny z cylindrów połączone z 1 z 3 cylindrem u 2 z 4 wtedy spaliny się nie stykają w tak długim kolektorze wydechowym np. Jak spaliny wychodzą z 1 cylindra to 3 w tym momencie zasysa.
Seryjny kolektor wydechowy jest dobry w niższych obrotach. Amerykance piszą że ten kolektor wydechowy działa dobrze do 4000-4500 potem jest zaklocenie spalin, wtedy przydaje się 4-2-1 im dłuższy tym lepszy. Na k20a.org są nawet porównania. Tak samo jak chce się uzyskać duże moce w średnim zakresie, uważają że najlepszy kolektor ssacy to rbb z acury 2006-2008, a na przyrosty w wyższych rsp albo rbc po portingu ale ten bardziej ujmuje w nizszych.
Ja zakładam prb z EP3, plus wyfrezuje na przepustnicę 70mm daje radę podobnie jak rbc ale wiadomo mniej kosztuje bo używkę masz za 80-150zł gdzie rbc x10, a nie planuje kręcić do 9000rpm żeby rbc miał pole do popisu
Użytkownik dzejson_007 edytował ten post 16:25, 26.03.2017
#191
Napisano 16:26, 26.03.2017
#192
Napisano 16:49, 26.03.2017
Jaka przepustnica elektryczna będzie do niego pasowac p&p?
Wi @ MotoX
#193
Napisano 16:59, 26.03.2017
#194
Napisano 19:01, 26.03.2017
Kolektor kompletny jak na zdjęciu. Przepustnica ma 62,5mm na suwmiarce
Wychodziły przez rok czasu w civicu Type s VII vsa 04-05r
Cena 250 komplet jak na zdjęciu
Może tak być ze od tego tylko pasuje przepustnica albo i nie bo ten z Type r ma dziurę na silniczek wolnych obrotów
Użytkownik dzejson_007 edytował ten post 19:03, 26.03.2017
#195
Napisano 21:55, 26.03.2017
Wi @ MotoX
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych