XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#196
Napisano 22:12, 26.03.2017
#197
Napisano 23:36, 26.03.2017
#198
Napisano 00:23, 27.03.2017
piootrRz, seryjny komp po to ma sonde, (w twoim przypadku szerokopasmowa) knock sensor, map sensor itp. że dostroi dawkę, na pewno nie na tyle co po strojeniu. Jedynie możesz mieć ubogo, co w dłuższym używaniu może wypalać zawory, ale to byłby skutek jazdy kilku letniej.
Seryjny komp robi korekty, więc po kilku przejazdach będzie coraz lepiej, ale na pewno nie osiągniesz mocy tej co po strojeniu może być to różnica 5-20KM w różnych zakresach po strojeniu.
A jaki kolektor ssacy wkładasz? Bo wkładając im krótszy mocy przybędzie ci na wysokich obrotach ale ubedzie KM/MN na niszszych.
Jak robisz samochód pod wysokie obroty, czyli krótki kolektor ssący, warto włożyć kolektor wydechowy 4-2-1 po to żeby na wysokich obrotach spaliny nie mieszał się tak jak w seryjnym krótkim 4-1.
Wytłumaczę dlaczego. Im dłuższy 4-2-1 tym lepiej na wysokich obrotach jak mamy spaliny z cylindrów połączone z 1 z 3 cylindrem u 2 z 4 wtedy spaliny się nie stykają w tak długim kolektorze wydechowym np. Jak spaliny wychodzą z 1 cylindra to 3 w tym momencie zasysa.
Seryjny kolektor wydechowy jest dobry w niższych obrotach. Amerykance piszą że ten kolektor wydechowy działa dobrze do 4000-4500 potem jest zaklocenie spalin, wtedy przydaje się 4-2-1 im dłuższy tym lepszy. Na k20a.org są nawet porównania. Tak samo jak chce się uzyskać duże moce w średnim zakresie, uważają że najlepszy kolektor ssacy to rbb z acury 2006-2008, a na przyrosty w wyższych rsp albo rbc po portingu ale ten bardziej ujmuje w nizszych.
Ja zakładam prb z EP3, plus wyfrezuje na przepustnicę 70mm daje radę podobnie jak rbc ale wiadomo mniej kosztuje bo używkę masz za 80-150zł gdzie rbc x10, a nie planuje kręcić do 9000rpm żeby rbc miał pole do popisu
No to czysta teoria (też tak na początku wyliczaliśmy) a w praktyce jest inaczej, co można stwierdzić chociaż po moim przykładzie.
http://www.accordklu...d-cl9-24-2003r/
Ja pierwsze co zrobiłem to wymieniłem kol. wydechowy na Tri Y 4-2-2-1 http://www.ebay.com/...YqhnhOA&vxp=mtr
i Nm oraz moc urosły w całym zakresie, również na dole, auto nie do poznania, aż się rwało do przodu. Seryjny kol. wydechowy strasznie go tłumi , ja obecnie mam Peugeota 406 2.0 16V 136KM i z dołu się lepiej zbiera niż seryjne K24A3 190KM.
Po włożeniu RRC krótszego zdecydowanie niż seria dół w okolicach 2000 obr też mi urósł czego się nie spodziewaliśmy. Również na RSP auto nieźle wypadnie, będzie jeszcze lepszy dół ale trochę słabsza góra, ale trochę podobno tylko.
Samo wycięcie kata też daje nawet nawet, ja na końcu jeździłem na seryjnym kol. wydechowym ale zamiast kata była rórka w to miejsce i też miał duzo dużo więcej niż seria, no ale mniej znacząco niż to co osiągnąłem.
Bardzo ważne jest obudowanie stożka i zrobienie dobrego nawiewu, w przeciwnym wypadku zasysa ciepłe powietrze spod maski i jest gorzej niż na serii.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
#199
Napisano 07:08, 27.03.2017
A tu gość testuje wszystkie kolektory może ktoś coś się dowie
http://www.superstre...ifold-shootout/
Teraz sam nie wiem. Mam kolektor rbb na przepustnicy 67mm czyli serie k24a2 07r i nie wiem czy go zostawić czy kupić ten prb. Wychodzi że ten rbb nie jest zły a na forach i na YouTube widzę że jak ktoś włożył k24a2 np do EG civica to ma właśnie kolektor rbb
Przepustnicę będę musiał i tak sprzedać bo muszę mieć na linke, i założę 70mm
#200
Napisano 09:30, 27.03.2017
PWMożesz map sensor wrzucić w rurę zaraz za przepustnica tak jak jest w k20
Wi @ MotoX
#201
Napisano 13:12, 27.03.2017
Na razie testuje soft i probuje uruchomic na nim funkcje potrzebne do turbo. Moze sie nie udac ale walczymy
A no i sie wezme chyba w przyszlym tygodniu za swojego acco jak przyjdzie sprzecik to bede wiedzial jak sie stroi, w sensie jak sprawnie idzie bo w tej chwili dnia brakuje a chcialbym zeby to trwalo z kilka h ;D
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#202
Napisano 09:27, 28.03.2017
Tak Wowi pamietam o Tobie
Na razie testuje soft i probuje uruchomic na nim funkcje potrzebne do turbo. Moze sie nie udac ale walczymy
A no i sie wezme chyba w przyszlym tygodniu za swojego acco jak przyjdzie sprzecik to bede wiedzial jak sie stroi, w sensie jak sprawnie idzie bo w tej chwili dnia brakuje a chcialbym zeby to trwalo z kilka h ;D
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
przypinam się do Wowi'ego :P hehehe o ile mi wiadomo na flashpro nasze kompy można już stroić :P
a o ile dobrze pamiętam to z Tobą pisalem kiedyś na Fb ad. gratów z mojego T projektu CL9
#203
Napisano 16:56, 30.03.2017
Aaaa tu obiecane fotki co sie dzieje z tulejami w k serii jak stuka...
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#204
Napisano 17:28, 30.03.2017
#205
Napisano 19:56, 30.03.2017
#206
Napisano 20:37, 30.03.2017
501--930---555, tylko prosze nie wydzwaniać w środku nocy
Głowica całe szczęscie cała, tłoki też bo odkuwki
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#207
Napisano 14:09, 16.04.2017
A wiec nowy sprzet dotarl i wlasnie testuje flashowanie po obd na swoim acco jak bedzie wszystko dzialac to mozemy dzialac z tematem i poerwsze co oprocz reflasha bede oferowal strojenie acco 7 na drodze i na hamowni dostepne mozliwosci opisze wkrotce bo jednak sa pewne ograniczenia i na razie do grubych turbo bedzie problem
Spy photo
Tak wiec w niedlugim czasie bede sie bral za 8gena ;D
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#208
Napisano 21:06, 16.04.2017
#209
Napisano 21:57, 16.04.2017
#210
Napisano 13:14, 17.04.2017
Jeśli chodzi o reflasha to wiadomo, gotowa mapa wystrojona na hamowni dla seryjnego silnika.
Jeśli chodzi o samo strojenie to mogę to zrobić na tą chwilę pod każdy silnik NA.
Możliwości są następujące:
- Mapy VTC
- Punkt przejścia z Closed loop w Open loop (obciążenie i kąt TPS)
- Mapy paliwa (po 4 dla VTEC i non VTEC)
- Mapy kalibracji czujnika stuków
- punkt odcięcia obrotów
- mapy wyprzedzenia kąta zapłonu ( po 4 dla VTEC i non VTEC)
- czułość przepustnicy
- punkt załączenia VTECA (variable VTECA w tej chwili testuję żeby działał w zależności od obciążenia ale troszke oporny)
Jeśli chodzi o większe wtryski to można to wystroić, ale w tej chwili tylko dla niewiele większych, czyli np. 410cc, ponieważ nie mam danych na temat pewnych kalibracji. Mapę cranking już odnalazłem więc z odpalaniem i pracą nie powinno być problemów. Jedynym zgrzytem na pewno będzie nie działający prawidłowo wskaźnik spalania w przypadku posiadania komputera pokładowego w polifcie.
Jestem w stanie wystroić więc każdy silnik ze zmienionymi wałkami, obrobioną głowicą, zmienionymi kolektorami, większą przepustnicą, doprężony tłokami itd.
Nie jestem w stanie zrobić korekt dla zmienionych przełożeń w skrzyni biegów. Więc w przypadku jej zmiany tempomat nie będzie działał prawidłowo. Pozostałe rzeczy pozostają nienaruszone. VSA dalej dziala, tempomaty itd pozostają sprawne przy takim strojeniu.
Jeśli chodzi o turbo to mam pewien pomysł, ale bez testów nie wiem czy to się sprawdzi. Potestuję na swoim pewne konfiguracje zobaczymy jak to się sprawdzi.
Strojenie auta na tą chwilę można zapomnieć że wyrobię się w 1 dzień. Nie mam jesczze przetestowanego logowania itd, więc jeśli zmiany w silniku będą spore to niestety.. Jeśli zaś nie duże to jest szansa jednego dnia.
Za kilka dni mam zamiar wystroić swoją maszynę to wtedy będę w stanie sprecyzować czas takiego strojenia.
A hondaty nie będę na razie kupował bo jest mi zbędna No chyba że trafi się ktoś chętny użyczyć takie auto z hondata na testy to będę w stanie powiedzieć coś więcej czy uda się strojenie turbo po jej usunięciu
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych