Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

h22a7 turbo??

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#46 Michał DWL

Michał DWL
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Wołów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R +
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 12.11.2012

Na serii nie jeżdziłem za długo. Nie dlatego że coś się zesrałol tylko chciałem więcej. Wszystkie graty leżały w garażu . Chodziło to dość dobrze ale ze strojeniem były problemy szczegulnie zapłon. Turbo z volvo hybryda bardzo wydajne i świetnie się słucha kontrolera . wszystko jak zwykle lata na p-28 . Teraz kucizna zupełna. Dwa razy składany silnik przez swoją niewiedzę i głupotę .Dużo by pisać. Odpowiem na konkretne pytania . Jak na razie jeżdze i wciąż coś poprawiam ,już nie tak konstrukcyjnie jak AFR i zapłon ... jest 0,6 bara nie hamowany jeszcze jak wszystko zgram na igłę wtedy hamownia.
  • 0
ACCORD ...dążenie do doskonałości :)

#47 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:21, 12.11.2012

Michał DWL, co konkretnie zakładałeś z kucizny? W sensie - jakich producentów elementy?
  • 0

#48 otis

otis
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:223
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Ładne
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 13.11.2012

Przedstaw jakieś foto story z dobrym opisem prac i problemów.
  • 0
<p>Mój ex Typ. <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ord-type-r/</a>

#49 Michał DWL

Michał DWL
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Wołów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R +
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:34, 14.11.2012

Ok postaram się jakoś to mądrze pozbierać do kupy i opisać wszystko co zrobiłem
  • 0
ACCORD ...dążenie do doskonałości :)

#50 otis

otis
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:223
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Ładne
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 29.11.2012

Pozbierałeś już? Temat jest bardzo rzadki i ciekawy.
  • 0
<p>Mój ex Typ. <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ord-type-r/</a>

#51 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:31, 29.11.2012

Michał DWL, śmiało, nie ma się czego wstydzić :mrgreen: każdy z chęciom poczyta.
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#52 sienka

sienka
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Bielsk Podlaski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:51, 06.12.2014

W przyszłości też chciałbym swapować na h22 i turbo, temat fajnie się czyta ale niestety umarł i nic więcej o tym nie można się dowiedzieć 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq