XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 09:06, 17.06.2012
#32
Napisano 20:35, 08.09.2012
Z turbo H22a7 w Polsce jest jeden podstawowy problem..... nie jest to problem kucizny- jej braku, tylko tego, że mało kto ze stroicieli ma takie jaja żeby zmodyfikować zapłony w dość dużym stopniu. H to nie B ani D....ten silnik zupełnie inaczej stuka.
99% pakuje kute graty....bo coś tam wyczytało, lub tak pakują inni.....a mało kto jest wstanie powiedzieć, jaki moment wytrzyma seryjna korba. Edukacja techniczna u nas opiera się na ustnych przekazach bredni osób, które poprzez swój brak wiedzy coś sknociły i chcąc wyjść z twarzą stwierdziły, że silnik nie wytrzymał.... bo nie był na kutych gratach itp. I tak informacja idzie na fora....i nakręca się spirala.
A jak ktoś ma wiedzę, to jej nie ujawnia, tylko robi biznes, poniekąd zyskując doświadczenie na cudzych setupach. Mało kto doświadczenie zdobywa na własnych gratach wdrażając wiedzę w projekt.
Sam mam plan (zobaczymy na ile finanse pozwolą) dmuchania seryjnego słupka A7.......tylko muszę go dobrze przygotować, żeby cieszyć się wzrostem momentu o 50%.
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#33
Napisano 08:11, 09.09.2012
#34
Napisano 09:30, 09.09.2012
Przykład....B18 - 340KM/340Nm....na seryjnym słupku- bez kucia.
co do projektów ze stock H22A7....jest ich mało, bo w "kolebce" turbo (za oceanem) cena H22a7 jest kosmiczna z racji europejskiego pochodzenia tego silnika. Jednak mają tam setki projektów H22A1/4.....(te mają małe stopnie sprężania w stosunku do naszych A7) , oraz można też spotkać JDMowe H22A z BB6, które śmigają na 7PSI....co udowadnia, że się da....tylko trzeba umieć to wystroić.
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#35
Napisano 10:39, 09.09.2012
#36
Napisano 10:47, 09.09.2012
Pozostaje turbo......
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#37
Napisano 13:40, 09.09.2012
#38
Napisano 14:26, 09.09.2012
Chcę oszacować głównie różnice w spalaniu dla N/A i turbawki.....przy zwykłej jeździe w trasie. Teraz układ wdech-wydech jest przygotowany, ale nie wystrojony więc nie mogę do tego porównywać. Zawsze byłem tego ciekawy. Do tego po głowie non stop chodzi mi opcja wymiany docelowo całej skrzyni na, czekającą w garażu M2L5, jak już turbo wleci. Podglądałem projekty na honda-tech'u i H22 dmuchnięte na 6 czy 7 PSI, na seryjnej skrzyni prędkości między 100-200km/h (na 4 biegu) robi w niecałe 10s.....Dla porównania ATRowi to zajmuje około 20s.....(w opcji najszybszej, czyli wachlowanie biegami na max'a). Elastyczność - a to wpłynie niewątpliwie na zmniejszenie spalania, takiej turbawki jest powalająca. Już same N/A h22 dość fajnie jedzie momentem.....a co dopiero jak tego momentu jest już od 2.5krpm o 50% więcej....
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#39
Napisano 13:44, 22.09.2012
#40
Napisano 09:32, 22.10.2012
#41
Napisano 21:26, 22.10.2012
#42
Napisano 21:58, 22.10.2012
Co do grzania, to nie jestem przekonany czy to wina słabej wydajności chłodnicy, czy zbyt dużej wartości EGT. Ile ci pokazuje?
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#43
Napisano 23:01, 22.10.2012
A Spurek się nie zna, dźwięk kompresora jest rewela
#44
Napisano 06:29, 23.10.2012
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#45
Napisano 06:43, 23.10.2012
dźwięk kompresora jest rewela
na krótką metę mam możliwość czasem jeżdżenia furą z kompresorem i... fajny bajer, pięknie rozwijana kreska mocy/momentu... ogólnie bajer... ale po godzinie jazdy masz ochotę wyskoczyć przez okno no... chyba, że jest przycisk do włączania/wyłączania kompresora - wtedy można z tym żyć
Co nie zmienia faktu...że kompresor ma masę zalet. Ale dla mnie największą jest problem, który nie występuje tylko w JRSC - niestety inne samoróbki nie dają już takiej możliwości - a mianowicie utrata klimy lub wspomagania. Lipa na maxa Jedynie zestaw Jacksona jest tak zrobiony, aby wszystko hulało jak należy... jednak swoje kosztuje, nie ma chłodzenia i trzeba wrzucać rdzenie Laminova, a to znowu podnosi koszty dość znacząco :-/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych