Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

h22a7 turbo??

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#16 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:43, 26.04.2012

to kup słupek A2, zamontuj turbo...a A7 będzie w zastępstwie :lol:
  • 0

#17 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 26.04.2012

Takie pomysły też są... Ale nie ukrywam ze A7 to taki dość oryginalny projekt :)
  • 0

#18 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:12, 06.05.2012

ten silnik nie wytrzyma żadnego doładowania bez odpreżenia.
no może 0.1 :)
  • 0

#19 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:45, 06.05.2012

A tam teorie... stary jak masz za co to metodą prób i błędów uda się coś zdziałać. ATR w turbo był już na tym forum. Trzeba poszukać ale ktoś pokazywał takie auto.
  • 0

 


#20 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 06.05.2012

Był i jest biały ale on jest na kuciźnie więc nie ma co go brać pod uwagę. Chociaż słyszałem żę problem pojawia sie zazwyczaj na tulejach tak naprawde żę w H-serji to jest słaba strona jeśli chodzi o turbo. Ale ten Atr-turbo jest na kutych gratach ale seryjnej tulei
  • 0

#21 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:37, 06.05.2012

są 2 ATRy turbo na naszym forum....z tym, że co do jednego wątek umarł dawno temu....zakończył się w momencie, kiedy właściciel poinformował, że robi nowy setup na nowych gratach i.......cisza od tamtej pory. Drugi to mikee - ale tu jest bardzo grubo, wszystko robione przez VTG. I tu się nie obyło bez wtop, czego przykładem jest choćby ciągły problem z przegrzewaniem.... A7 to naprawdę trudna w turbieniu jednostka.
  • 0

#22 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 07.05.2012

Troszke dziwi mnie fakt przegrzewania sie tego motoru skoro po zakuciu itd niczym sie nie różni od innego zakutego h22... Czyli rozumiem że nikt nie słyszał o A7 turbo na sofcie? zeby napisać czy to jeździ czy nie?
  • 0

#23 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:53, 07.05.2012

problem polega na tym, że gdy ktoś już robił soft na A7....szybko temat cichł i nie było już chwalenia się :-) nawet na kilku zagranicznych forach zauważyłem taką tendencję :-P

A co do grzania się Acco kolegi mikee - tam coś zadupczyło VTG w montażu jak sądzę....zresztą - tu już mądrzejsze głowy by się musiały wypowiedzieć...
  • 0

#24 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:43, 07.05.2012

Nie ma sensu, przy stopniu sprężania 11-1 i dmuchaniu to Ty takie stukowe będziesz miał że głowa mała.
Byś musiał jeszcze dorzucić kółka regulowane i cofać zapłony.

Lepiej odprężyć i bezpiecznie więcej dmuchnąć.

Sprzedać twój setup i kolega z PTP Rafael ma przecież H serie na sprzedaż za 3 tys.

http://hondaprelude....w=unread#unread
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#25 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:35, 07.05.2012

Wojtek, albo robić porządnie albo sobie odpuścić, tuning silników nie lubi oszczędności ...

Turbo-benzyna ma swój urok, jeżeli znudził Ci się DOHC VTEC to może wyremontuj sobie "na boku" silnik np. F22B JDM CR 9,3:1 (DOHC non-VTEC), zapodaj mu jakieś taiwańskie wzmocnione tłoki i korby (można kupić w rozsądnej cenie na Ebay'u) a A7 sprzedaj ;-)

Tutaj masz na zachętę onboard Xsix'a (blok F22A1 CR 8,8:1+głowica H23+soft) ;-)

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#26 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:40, 07.05.2012

Jeśli już to po głowie chodziłoby mi raczej wymianę całego słupka na h22a2... i zajechanie go :) Albo w gre wchodziłyby też tłoki z A2 i tyle. Bo nie chce mi sie bawić w wymiane całego silnika na f22 bo to bez sensu taki silnik z osprzętem kosztuje tyle samo co h22 a i tak samo zajechane są ;)
  • 0

#27 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:36, 08.05.2012

A Ty od razu zajechać, normalnie nudzi Ci się :mrgreen:

Panewki korbowodowe i pierścienie i tak musisz wymienić bo na starych po kilkuset km byłoby już po zawodach :-P
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#28 RPcustoms

RPcustoms
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Rościsławice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:13, 08.05.2012

Kolega z forum dmuchał serie na sofcie i o ile dobrze słyszałem to miał spore problemy z wystrojeniem (spadek ciśnienia doładowania przy załączaniu się v-tec i spalanie stukowe)
  • 0
Moja Honda-http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=5259

#29 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 08.05.2012

Jak narazie chyba odpuszczam temat w takim raze. W to miejsce skocze na ryby w takim razie :P
  • 0

#30 pesyna

pesyna
  • Forumowicz
  • 105 postów
  • Skąd:ETM
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:18, 16.06.2012

To ja może wrzucę jeszcze link to pewnego tematu :-) Efekt chyba niezły- 505hp @ 1.3bar :mrgreen:

http://www.gtr.co.uk...5hp-1-3bar.html

A to tak na zachętę, fotka jak to wygląda :-)

Dołączona grafika
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq