Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

h22a7 turbo??

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#1 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:00, 23.04.2012

Nie będe ukrywał że niebawem w piwnicy zawita zestaw turbo po h22. I teraz pytanie. Co myślicie nad podłączeniem go pod moje h22a7? Oczywiście po głowie chodzi soft na 0,3. A odrazu po podłaczeniu jazda na strojenie do "ryśka". Pytam jak najwiecej ludzi bo temat dość cichy. Wiadomo jak jest z tym silnikiem czyli 11:1 moze byc zabujcze. Wcześniej zestaw latał w h22a2 na kiepskim strojemiu i dawał rade ale tam jest 10:1. Kompresja na cyl. Pierwszy 13 drugi 13,5 trzeci czwarty po 13. Wtryski pod turbo 440cc. Wszelkie uwagi mile widziane;)


  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:28, 23.04.2012

I teraz pytanie. Co myślicie nad podłączeniem go pod moje h22a7?


jestem za
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:47, 23.04.2012

wojtek8830 napisał/a:
I teraz pytanie. Co myślicie nad podłączeniem go pod moje h22a7?


jestem za


Bez zejścia ze stopniem sprężenia jestem na nie :-/ zbyt duże ryzyko. Zmień tłoki na takie z A2 albo z A5 i można coś działać...ale jak dla mnie - na takie doładowanie to bez sensu się w to bawić. Lepiej już nazbierać, zakuć i wtedy mocniej dmuchać. Ale to moja opinia :ok

z ciekawości...od kogo kupowałeś zestaw? To ten z PTP co niedawno był na sell?
  • 0

#4 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 23.04.2012

A jaki sens więcej dmuchać? Przedni napęd i tak tego noe przeniesie a roboć po to żeby lansować sie wykresem to nie dla mnie;) większe doładowanoe nawet nie wchodzi w gre. Jeśli wymieniać tloki to już lepiej cały słupek. Zestaw jest od znajomego i to ten z ptp. Jeździl w a2 i sam nim jeździlem. Mimo złego strojenia na 0,4 dawał rade.
  • 0

#5 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:30, 24.04.2012

Może inaczej...jeśli auto nie ma służyć do ostrego upalania - takie doładowanie Ci wystarczy...przebieg momentu będzie o wiele lepszy niż na N/A. Ale... wydaje mi się, że dmuchanie A7 w stocku to jak zabawa z zapałkami w szopie pełnej słomy...aż się prosi o wysranie. Stopień sprężenia jest wysoki i to utrudnia zabawę. Nie bez powodu wszyscy pakując turbo - zmieniają tłoki itp, albo od razu - budują to na innej H-serii (A2, A5) lub kują mocno A7 - a to wszystko już koszta. Oczywiście - nie jestem przeciwnikiem, bo uważam że każdy taki projekt to coś pięknego :ok tylko trzeba mieć jakieś zabezpieczenie finansowe - bo nie wiesz co się wydarzy :-) jeśli masz - to działaj :ok
  • 0

#6 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 24.04.2012

dmuchanie A7 w stocku to jak zabawa z zapałkami w szopie pełnej słomy...


Polana benzyną ta słoma.
Auto służyło by tak jak do tej pory czyli zanim dam mu mocniej to musi sie zagrzać zanim zgasze to chwile spokojnie pojeździć potem na postoju poczekać. A tak to rużna jazda nieraz mocne pałowanie jak sie z kimś ścigam nieraz jazda do 3tyś.
O pakowanie tloków tulejowanie itd jeśli bym chcial jakoś bardziej dmuchać. Na początku chce ogarnąć 0,3. Jak będzie fajnie i za mało z czasem zacznie sie zbierać na kucie ;) i lepiej sie dmuchnie.
Caly ten temat to tylko po to czy na 0,3 h22a7 Wytrzyma?
  • 0

#7 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 26.04.2012

A jaki sens więcej dmuchać?


a jaki jest sens dmuchac 0.3 bara? jak ci sie silnik posypie to bedzie placz, trzymaj to i zbieraj na kucie

co do tego przedniego napedu to na swiatlach nie strzelaj ze sprzegla to trakcji nie zgubisz no chyba ze marzy ci sie 500 kuni :mrgreen:

[ Dodano: 2012-04-26, 18:46 ]

Caly ten temat to tylko po to czy na 0,3 h22a7 Wytrzyma?


ja bym nie zaryzykowal
  • 0

#8 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 26.04.2012

Mnie też dziwi to że civic b18 lata na 0,5b i wytrzymuje na sofcie a ma stopień 10,2:1 więc wychodzi na to jak by jeden wuj?? Oczywiście można dmuchnąć 1,5b Ale narazie takich planów nie mam. Chodziło mi też przez moment sprzedanie mojego silnika z kolektorem i w to miejsce wstawić jakiś słabszy motor (h22a2?) Ale mojego mi szkoda ze względu na nowy rozrząd stan itd.
  • 0

#9 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 26.04.2012

to skoro jest w dobrym stanie to szkoda sprzedawac
  • 0

#10 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 26.04.2012

Ale turbić na to wychodzi też szkoda :-/
  • 0

#11 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 26.04.2012

twoj silnik i twoja decyzja, jak sie tobie nie posypie to moze i ja sie pobawie :mrgreen:
  • 0

#12 wujasss666

wujasss666
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:krk-nh
  • Silnik:H22
  • Wersja:V-TEC
  • KM:ponoć 200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:kupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 26.04.2012

Szukaj tłoków od a2 w dobrej kasie i próbuj 0,3 :-)
  • 0

#13 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 26.04.2012

W to to są wszyscy tacy mądrzy :mrgreen: Najgorsze ejst to że jeszcze nie słyszałem ani nie mogę nigdzie znaleźć info na temat żeby ktoś zrobił H22A7 na sofcie.. Wiem że w Pl jest Atr turbo ale kuty w Czechach też ale też coś dłubany. Soft cisza... Dziwi mnie to żę A2 wytrzymuje bez problemu 0,4 a ma 10:1 więc niższy stopień sprężania ale i doładowanie większe :-| Sam nie wiem co o tym myśleć.
  • 0

#14 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 26.04.2012

wsadzaj turbo, jak cos to mam caly dól na sprzedaz :mrgreen:
  • 0

#15 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 26.04.2012

Szukaj tłoków od a2 w dobrej kasie i próbuj 0,3 :-)


Na tłokach z A2 już bym leciał na 0,4 ale to teraz tak tloki odrazu pierścienie uszczelka pod głowie itd za tą kase wolałbym cały słupek A2 kupić :P

[ Dodano: 2012-04-26, 22:20 ]

wsadzaj turbo, jak cos to mam caly dól na sprzedaz :mrgreen:


Za tą kase też bym wolał cały słupek A2 :mrgreen:
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq