XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 00:58, 04.06.2010
Chodzi o przeszczepienie kolektora ssacego z prelki H23 do accorda F20B6- mody takie z powodeniem wykonywane byly w silnikach F20A4 wiec jest to do ogarniecia. Idea jest taka ze kolektor ten ma wieksza srednice kolekotra w stosunku do seri F, rowniez przepustnica ma srednice ponad 64mm co jest znacznie wieksza wartoscia w stosunku do seri F. Kolektor idealnie tez pasuje do glowicy F seri, jedyny klopot badz tez nie to zrobienie sterowania motylkami- jest to kolektor powiedzmy o zmiennej przepustowosci i chodzi o wysterowanie elektorozaworu/ temat sterowania tego przez podcisnienie mnie nie interesuje/ tak by otwieraly sie motylki przy ok 4rpm. Ponizej zamieszczam piekny opis calej procedury na bazie pralek/ mozliwe ze na jednym forum trzeba sie zarejstorwac ale warto:
http://www.hondatech...opics20/122.htm
http://hondaprelude....der=asc&start=0
Glowne pytanie brzmi tak- jak zrobic to sterowanie motylkami- wiem ze w tych watkach jest wszystko pieknie opisane ale prosiłbym o opis łopatologiczny, może ktos to przerabiał na własnej skorze bede wdzieczny za wskazówki
#2
Napisano 07:42, 04.06.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:25, 04.06.2010
W F22B też jest IAB
Jest kilka osób we Wrocku, które mogły by Ci to zamontować. I nie mówię tutaj o jakichś firmach/zakładach, oczywiście
Ale przyznam szczerze, że F20B6 z motylami jeszcze nie widziałem...działaj!
#4
Napisano 17:43, 04.06.2010
[ Dodano: 2010-06-04, 19:07 ]
kolejne pytanie czy bazujac nawet na kolektorze z F20B6 mozna by zastosowac to?
http://cgi.ebay.com/...=item2c54b82809
to stanowiłoby uzupełnienie tych uszczelek wskazanych ponizej czerownymi szczałkami tak by przedłużyc kanał dolotowy
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:58, 04.06.2010
A ten cały "spacer" też mi chodził po głowie, tylko że pod przepustnicę...Jakiś czas temu pytałem Pentaqa o to, czy warto to montować. Odpowiedź jego była następująca:
"Daj spokój, nie masz na co pieniędzy wydawać??"
Więc, lepiej poszukać bardziej sprawdzonego sposobu podwyższenia mocy
#6
Napisano 00:09, 05.06.2010
Inne sposoby w drodze - wydech do mnie płynie
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:21, 05.06.2010
To co się nic nie chwalisz, co za wydech Dolot już masz jakiś Bo nie pamiętam
W końcu trzeba jakiegoś spota uskutecznić, bo parę razy, jak byłem w Magnolii na koszu, to obczaiłem Cię, jak się po parkingu wozisz
#8
Napisano 10:53, 07.06.2010
#9
Napisano 21:28, 10.06.2010
Dla niedowiarków zamieszcze zdjecie kolektora H23 od czoła oraz widok jego uszczelki:
[/IMG]
[/IMG]
a tu uszczelka od F20B6:
[/IMG]
Jak widac pasuje pięknie . Rożnica jest tylko w jednym otoworku, jest on od EGR wiec jezeli i tak planujemy go zaślepic to nie bedzie problemu. Dodatoko w F20B6 standardowo jest kolektor dwu- biegowy wiec podlaczenie "motylków" z H23 to rownież nie problem. Mam ten mod w planie ale wszystko po kolei.
jako ciekawostka srednica przepustnicy w H23 to ok 64mm na wlocie ok 62mm na wylocie wiec jakby nie patrzyc jest to wiecej niz w naszej seri, a dodatkowo kanały ssace sa szersze, a dodatkowo mozemy zrobic taki mod jak Blade tzn kupic "heatshield" zeby odseparowac kolektor od ciepłej glowicy co obnizy temp powietrza zasysanego, wiec gra jest warta świczki, jak przetestuje na własnej skorze to zdam relacje
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:02, 11.06.2010
Pasuje,pasuje Do serii silników F20X i tak samo kolektor wydechowy z H23 też pasuje a były tam montowane seryjnie kolektory 4-2-1 .Z tego co mi się zdaje to kolektor z H23 nie będzie pasił do F20B6. Gdyby pasował to już pewnie dawno ktoś uskuteczniłby ten mod.
#11
Napisano 22:08, 11.06.2010
#12
Napisano 22:12, 11.06.2010
#14
Napisano 22:17, 11.06.2010
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych