Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gasnący silnik na wolnych obrotach F18B2//Korekty wtyskiwaczy

VI gasnący silnik wolne obroty f18b2

Najlepsza odpowiedź Bojar , 13:31, 04.06.2015

Nie dlatego podejrzewam :) po prostu z doświadczenia, w 90% takich objawów zawory są do roboty.... A że reszta juz była czyszczona bez wymieniona to zakładam ze było to zrobione zgodnie ze sztuką i nie powinno stanowić problemu Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
234 odpowiedzi w tym temacie

#211 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:15, 01.03.2015

klimy brak :)


  • 0

#212 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:56, 01.03.2015

To tyle wojować a nie mieć nawet klimy.. hihi. W każdym razie zarobisz na niej jak Ci braknie sił :P 

Czekam na info jak tam podmianka :P 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#213 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:16, 02.03.2015

a na plaku jak odpala? bedziesz wiedzial czy paliwo czy zaplon


  • 0

#214 aaron157

aaron157
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Świebodzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z2
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:28, 02.03.2015

zapłon jest ok paliwo też zaworek zamontowany.Dziś przyjechał nowy pracownik ma samochód honde accord V :) i miał taki sam problem mówił że wymienił rozrusznik bo na elektro zaworze robiło mu zwarcie i zanim załapał kilka razy musiał kręcić po wymianie rozrusznika problem mu znikł :) jutro wykręcę rozrusznik od hondy civic bo jest taki sam jak zamontuję dam znać :)


  • 0

#215 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:47, 02.03.2015

No to Ci powiem, że niezły przypadek. Nie wpadłbym na taki pomysł, że to może być wina rozrusznika i pewnie większość forumowiczów. Oby to było to, bo takie odpalanie to może nieźle wk......

 

 

 

No i jak tam jakieś postępy?


Użytkownik markoluk edytował ten post 20:25, 03.03.2015

  • 0

#216 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:22, 04.03.2015

Haha.. Ale rozrusznik - oby to bylo to.. ale dziwnie tak bo w końcu jak silnik kręci to powinien odpalić a kręci rozrusznikiem.. No ale poczekamy - może my mamy za małe 'muski" do tego :P  


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#217 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:32, 13.03.2015

Sorry za dubel, bo się wpakowałem w temat V gen :D

BTW, u mnie na spadanie obrotów do 200, pomogła wymiana IACV ;)

 

 

A jaka może być przyczyna tego:
Dzisiaj odpaliłem auto, ssanie normalnie działało, zagrzał się.
Parę skrzyżowań, w końcu na parkingu ja mu sprzęgło a obroty spadają, uczucie jakby nie działał na 4 garach po czym zgasł... odpalam, podjechałem kawałek, sprzęgło, zgasł. I jeszcze raz tak samo. W międzyczasie zmieniłem mu zasilanie LPG --> Pb, nic to nie spowodowało. Bez problemu, równo się wkręcał na wyższe obroty.
Zgasiłem go, zatankowałem, odpaliłem i sytuacja się nie powtórzyła.

O co kaman?
 

Kopułka YEC 15 tys przebiegu, palec to samo.
Przewody oryginał, kiedyś w nocy pryskałem wodą po nich, nie było wiadać niczego ciekawego. Mimo, że na 1-szym jest lekko dziabnięta izolacja.
Świece 15tyś przebiegu mniej więcej

Przed podmianą też czasem głupiały obroty. Tylko przed rozgrzaniem dobrym, spadały mi do 200 i się podnosiły i stały już na właściwym poziomie. Wymiana IACV spowodowała brak spadku obrotów do 200, tylko od razu na właściwy poziom. Pierwszy raz od wymiany taki myk się zrobił.

Pb pół baku
LPG 11 litrów miałem jeszcze

 

Zauważyłem, że czasem, powiedzmy raz na 3-4 miesiące zgłupieje w ten sposób. Po czym jeździ bezproblemowo. 2 razy pamiętam, że miało to miejsce jak była dżdżysta pogoda, jak dzisiaj. Jak to rozgryźć?


Użytkownik p_rafal edytował ten post 15:33, 13.03.2015

  • 0

#218 Szymas

Szymas
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136 było
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Cg85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 14.03.2015

Sorry za dubel, bo się wpakowałem w temat V gen :D

BTW, u mnie na spadanie obrotów do 200, pomogła wymiana IACV ;)

 

 

A jaka może być przyczyna tego:
Dzisiaj odpaliłem auto, ssanie normalnie działało, zagrzał się.
Parę skrzyżowań, w końcu na parkingu ja mu sprzęgło a obroty spadają, uczucie jakby nie działał na 4 garach po czym zgasł... odpalam, podjechałem kawałek, sprzęgło, zgasł. I jeszcze raz tak samo. W międzyczasie zmieniłem mu zasilanie LPG --> Pb, nic to nie spowodowało. Bez problemu, równo się wkręcał na wyższe obroty.
Zgasiłem go, zatankowałem, odpaliłem i sytuacja się nie powtórzyła.

O co kaman?
 

Kopułka YEC 15 tys przebiegu, palec to samo.
Przewody oryginał, kiedyś w nocy pryskałem wodą po nich, nie było wiadać niczego ciekawego. Mimo, że na 1-szym jest lekko dziabnięta izolacja.
Świece 15tyś przebiegu mniej więcej

Przed podmianą też czasem głupiały obroty. Tylko przed rozgrzaniem dobrym, spadały mi do 200 i się podnosiły i stały już na właściwym poziomie. Wymiana IACV spowodowała brak spadku obrotów do 200, tylko od razu na właściwy poziom. Pierwszy raz od wymiany taki myk się zrobił.

Pb pół baku
LPG 11 litrów miałem jeszcze

 

Zauważyłem, że czasem, powiedzmy raz na 3-4 miesiące zgłupieje w ten sposób. Po czym jeździ bezproblemowo. 2 razy pamiętam, że miało to miejsce jak była dżdżysta pogoda, jak dzisiaj. Jak to rozgryźć?

Kolego zobacz czy ci czasem nie cieknie woda do środka. Bo ja mam taki temat, że usczelka na podszybiu u góry puszcza, ( nie mam kiedy tego ruszyć) i jak jest dżdżysta pogoda albo pada to po prosto leje się po słupku w stronę bezpieczników i Bóg wie gdzie jeszce i wtedy wywala mi checka, spalanie stukowe no i zaczynają się jaja. Natomiast jak samochód jest suchy i na polu pogoda świetna to chodzi normalnie. Także jeszce to może być przyczyną, ze gdzieś ci woda się dostaje w wiązkę, bezpieczniki lub komputer i auto wariuje.


  • 0

#219 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 15.03.2015

Okej, dzięki, obadam kiedyś :)


  • 0

#220 grynio

grynio
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7 CC7 CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:09, 15.03.2015

I jak tam ? Ruszyło się coś ?? 


  • 0

1x Honda Accord CL7    1x Honda Accord CE7    2x Rover 620Si CC7    2x Rover 620Ti CC7 Turbo


#221 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:11, 02.06.2015

Witam

 

Mam problem z moim Acco  a mianowicie z gasnącym silnikiem na wolnych obrotach .

Wczoraj jadąc do pracy zgasł mi pierwszy raz na światłach ,odpaliłem i było ok.

Natomiast wracając z  pracy już była masakra,co skrzyżowanie i przy zwalnianiu auto gasło ,jak stanąłem na poboczu i zdjąłem nogę z gazu obroty  spadają, samochód mocno drga i gaśnie.Z powtórnym uruchomieniem silnika też są problemy.

Po przejechaniu jakiś 20km wszystko jakby wróciło do normy i po powrocie i po 5min przerwie uruchomiłem silnik ale tym razem obroty oscylują w granicach 1500 rpm i nie chcą spaść.

Na lpg i pb zachowuje się tak samo.

Co może być powodem gaśnięcia silnika i falujących obrotów?

 

Zabiegi które wykonałem wcześniej:

-czyszczenie przepustnicy

-czyszczenie EGR

-czyszczenie  silniczka krokowego

-nowe świece i przewody zapł.

 

Błędy jakie odczytałem z ECU:

-P0172 Sonda lambda (czujnik O2) rząd 1, mieszanka zbyt bogata

-P0170 Sonda lambda (czujnik O2) rząd 1, korekta wtrysku paliwa

-P1399 Nieznany diagnostyczny kod problemu


  • 0

#222 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 23:31, 02.06.2015

Ustaw prawidłowo zawory
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#223 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 04.06.2015

Ustaw prawidłowo zawory

a czemu podejrzewasz zawory ??


  • 0

#224 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 13:18, 04.06.2015

Masz nieszczelność na dolocie. Uszczelka papierowa przepustnicy nowa? Wyciągałeś w wtryski benzynowe? Jak tak to mogłeś uchodzić uszczelkę na wtrysku. Jakie świece i kable założyłeś - marka model? Był problem z przewodami czy tak dla zasady zmieniłeś, bo większości przypadków oryginalne przewody starczają na żywot silnika.
Bojar podejrzewa zawory bo taki opis błędu znalazł w sieci.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#225 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 13:31, 04.06.2015   Najlepsza odpowiedź

Nie dlatego podejrzewam :) po prostu z doświadczenia, w 90% takich objawów zawory są do roboty.... A że reszta juz była czyszczona bez wymieniona to zakładam ze było to zrobione zgodnie ze sztuką i nie powinno stanowić problemu
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, gasnący silnik, wolne obroty, f18b2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq