XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 20:13, 15.09.2015
Wyjęcie to całej roboty około pół godziny.
Do przewodu to najlepiej kupić klucz taki jak do przewodów hamulcowych ale i dobry widlasty da rade.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
#77
Napisano 21:08, 15.09.2015
Do przewodu to najlepiej kupić klucz taki jak do przewodów hamulcowych ale i dobry widlasty da rade.
Tylko jak mam sie dostać do tego przewodu jak tam ciężko nawet rękę wsadzić, a co tu dopiero z kluczem.
Następna sprawa to taka ze po odkręceniu odpowietrznika płyn nie zlatuje a powinien.
Stało sie to w momencie zapowietrzenia pompki, tak było wszystko w porządku, po zalaniu nowego płynu pompka przestała pompować
PS. dotyczy to VI gen
Użytkownik grzegorz1982 edytował ten post 21:31, 15.09.2015
#78
Napisano 06:27, 16.09.2015
Strzykawka (ale jak największa), kawałek wężyka na odpowietrznik i odsysanie płynu ze zbiorniczka.
Bo oczywiście próbowałeś pompować tak jak hamulce się odpowietrza?
I nic nie leciało?
#79
Napisano 07:16, 16.09.2015
Płyn ze zbiorniczka został usunięty, gdyż przed wymiana chciałem pozbyć się czarnej zawiesiny czy cos takiego, wiec go zdemontowałem i ponownie wlałem płyn.
Do puki nie zdemontowałem zbiorniczka wszystko było sprawne, teraz słychać tylko jak w pompce się płyn przelewa ale nie pompuje, nie wiem co się mogło stać.
#80
Napisano 09:09, 16.09.2015
Stało się to, że zapowietrzyłeś pompę sprzęgła, odpowietrzenie niestety zajmie trochę czasu.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#81
Napisano 10:41, 16.09.2015
Tylko powiedz jak mam ją odpowietrzyć jak nawet płynu nie chce pobrać.
#82
Napisano 11:01, 16.09.2015
Tylko powiedz jak mam ją odpowietrzyć jak nawet płynu nie chce pobrać.
A czytałeś?
Działa, sprawdzone nie tylko przeze mnie, na pompach po regeneracji jak i na nowej pompie.
Strzykawka (ale jak największa), kawałek wężyka na odpowietrznik i odsysanie płynu ze zbiorniczka.
Bo oczywiście próbowałeś pompować tak jak hamulce się odpowietrza?
I nic nie leciało?
#83
Napisano 12:20, 16.09.2015
Może czegoś nie zrozumiałem ale po co mam strzykawką odessać płyn ze zbiorniczka ? Co później ? Jak pompka nie chce zaciągnąć płynu.
Czy chodzi Ci aby przez odpowietrznik wyciągać płyn strzykawką ?
Użytkownik grzegorz1982 edytował ten post 12:21, 16.09.2015
#84
Napisano 14:01, 16.09.2015
Moze nie za dokładnie napisałem:
Jeden koniec wężyka na strzykawkę
Drugi koniec wężyka na odpowietrznik w wysprzęgniku - odpowietrznik odkręcony
Odsysasz płyn z całego układu w ten sposób a nie ze zbiorniczka.
#85
Napisano 14:39, 16.09.2015
bawiłem sie tak z 30min i nic, wężyku tylko powietrze z płynem bulgocze a ze zbiorniczka nawet grama nie ubyło.
Pokusiłem sie nawet aby strzykawkę napełnić płynem i bezpośrednio do pompki przez ten przewód gumowy to az wężyk spadł i płynu ani grama nie wlazło.
#86
Napisano 15:20, 16.09.2015
Pedał pewnie luźno lata?
Ewentualnie kompresor podpiąć pod odpowietrznik i mu dać ciśnienie od drugiej strony żeby tłoczej pompy wrócił na swoje miejsce. Można też odkręcić przewód przy wysprzęgniku lub pompie i tamtędy.
Tylko założyć pokrywkę zbiornika żeby nie wystrzelił płyn po komorze silnika.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
#87
Napisano 16:18, 16.09.2015
Pierwsza rzecz - jeśli chodzi o 6. generację - tam jest wsówka czy jak tam to się zwie - nic się nie odkręca przy pompie na grodzi (odkręcasz 2 nakrętki w kabinie, wkładasz jakieś długi szczyce tudzież palce i wyciągasz wsówkę, potem wyciągasz metalowy przewód do góry i pompa jest rozbrojona - kolejność odkręcania może być odwrotna - łatwiej będzie wyjąć jeśli pompa będzie na sztywno). W 7 genie będzie chyba podobnie (http://japancars.ru/...&nplblk=B__2320)
A czemu nie chce się odpwietrzyć nie mam pojęcia - może przy odciąganiu płynu jakiś syw zapchał przewód od zbiorniczka ?
wspomniana wsówka w 7 (chyba) to element 19 na rysunku powyżej a w 6 nr 3 w tym linku: http://japancars.ru/...&nplblk=B__2320
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 16:24, 16.09.2015
#88
Napisano 16:37, 16.09.2015
proponuję rozłączyć wysprzęglik, pamiętając że w wypadku gdy przewód się zapiecze, możesz go rozłączyć razem z kominkiem wybijając bolec. Kominka się nie odkręca.
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
#89
Napisano 19:20, 16.09.2015
Nie rozumiem czemu proponujecie rozkręcać przewód - ni cholery nie ma później jak go skręcić jak się chce składać. Ja zrobiłem bez rozkręcania - wyciągasz zawleczkę i przewód odchodzi. Składa się na odwrót - wg. mnie łatwiej później tą zawleczkę włożyć niż się pałować 2 kluczami kręcac maks 1/6 obrotu
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 19:25, 16.09.2015
#90
Napisano 20:57, 16.09.2015
W czoraj jeszcze pod odpowietrznik podłaczyłem pomke (taka od roweru) i pompowałem to bombelki w zbiorniczku idą.
Dziś próbowałem zrobić to co przemkowal podpowiedział ale nie udało mi sie.
Zakładam że jednak odpowietrznik odkręciłeś. Płyn powinien wypływać pod wpływem grawitacji bez strzykawki. Jeżeli nie to:
proponuję rozłączyć wysprzęglik, pamiętając że w wypadku gdy przewód się zapiecze, możesz go rozłączyć razem z kominkiem wybijając bolec. Kominka się nie odkręca.
tak było zanim odkręciłem zbiorniczek, to plyn pod wplywem grawitacji leciał.
Nie rozumiem czemu proponujecie rozkręcać przewód - ni cholery nie ma później jak go skręcić jak się chce składać. Ja zrobiłem bez rozkręcania - wyciągasz zawleczkę i przewód odchodzi. Składa się na odwrót - wg. mnie łatwiej później tą zawleczkę włożyć niż się pałować 2 kluczami kręcac maks 1/6 obrotu
Czyli jak wyciągnę tą zawleczkę to przewód metalowy wyjdzie bez oporów ? bo niby jest tam jakiś dzyndzelek ale jest tez nakrętka i to mnie zmyliło.
Będę jeszcze jutro próbował strzykawką od odpowietrznika pompować płyn jak nie pójdzie to tylko pozostaje mi wyjecie pompki. Dodam ze jak ruszam pedałem to słychać jak by się płyn przelewał w pompie.
Czy jest jakiś schemat bądź coś takiego jak ten tłoczek wygląda ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych